חיפוש

לימודי CBT לציבור החרדי

לימודי CBT לציבור החרדי

לימודי CBT לציבור החרדי הם לימודי טיפול קוגניטיבי פסיכולוגי אשר מותאמים לציבור החרדי. מדובר על טכניקה שהפכה לפופולארית בשנים האחרונות בשל יעילותה הרבה בטיפולי הפרעות מגוונות תוך זמן קצר ביחס לשיטות אחרות. השפעתה העיקרית היא לעזור בשלל בעיות שונות כגון: חרדות, דיכאון, הפרעות אכילה, פוסט טראומה, הפרעות אישיות ועוד. כמו כן, השפעתה ניכרת גם במצבים נורמטיביים שכוללים קשיים בביטחון עצמי בעיות בניהול כעסים ועוד. בחוי ארנפלד תמצאו את כל המידע שאתם צריכים ללימודי CBT לציבור החרדי.

לימודי CBT לחרדים בלבד

בלימודי CBT לחרדים תקבלו את כל הכלים על מנת להיות מטפלים קוגניטיביים. הקורס מיועד לאנשי מקצוע מתחום התרפיה והחינוך אשר משתייכים למגזר החרדי ורוצים להתמקצע בתחום זה. במהלך הלימודים לומדים התלמידים מיומנויות שונות לטיפול, וכן הם מקבלים דגשים מיוחדים תוך כדי התאמת התרפיה לחייהם במגזר החרדי. בסיום לימודיהם לאחר שלוש שנים ולאחר שהוכשרו מעשית בתחום מקבלים תעודת הסמכה  המאושרת ע"י האגודה הישראלי ל- CBT.

cbt רק לחרדים

מה מציעה תוכנית הלימודים לחרדים?

תוכנית הלימודים מציעה הכשרה בתחום התרפיה והעשרת המיומנויות לשילוב שיטות קוגניטביות התנהגותיות במהלך עבודתם. בלימודים דנים בטכניקות שונות לאבחון וטיפול בהתאמת הטיפול לצורכי המטופל, תוך כדי בחינת מגוון שיטות פסיכופתולוגיות והפרעות שונות. בתוכנית למגזר החרדי תמצאו תוכנית לגברים ותוכנית לנשים. לימודי CBT אורכים שלוש שנים בהדרכה מקצועית. בשנה וחצי הראשונות עוברים הדרכה פרטנית על הלימודים, ובשנה וחצי האחרונות עושים הדרכות קבוצתיות בטיפול CBT. התוכנית מוקפדת מאוד, ובנויה כתוכנית תלת שנתית ששנה א' היא שנה של מכינה בה לומדים פיסכופותולוגיה והסמינר קליני. למידע נוסף.

קבוצות הלימוד בלימודי CBT

קבוצות הלימוד בלימודי CBT הן קבוצות קטנות מאוד ומכילות בין 10-14 איש. לא כולם ממשיכים לשנה הבאה , המשכת הלימודים מותנת ביכולת הלימודית של התלמיד וכן ביכולת הטיפול שלו. מחירי הלימודים הינם הוגנים ומתאימים לכל אדם במגזר החרדי. חשוב שהמטפל יהיה בעל שפה משותפת עם מהטופל, ויבין אותו. מאחר ויש מגוון פלגים במגזר החרדי כמו חסידים וליטאים ורמות שונות של חרדיות, חשוב שמי שמטפל יהיה בהתאם למגזר של מהטופל או קרוב אליו. כמו כן, התלמידים לוקחים חלק בסדנאות השונות בנושא שילוב טיפול תרופתי ב-CBT ומשתתפים בהדרכות קבוצתיות ובניתוח מקרי בוחן למיניהם. הלימודים מתקיימים אחת לשבוע בשעות הערב בימים נפרדים לנשים ובימים נפרדים לגברים. להמשך קריאה.

cbt חרדים נוסף

הקורסים הנלמדים בתוכנית CBT

בתוכנית זאת תמצאו מגוון נרחב של קורסים שונים כגון: פוסט טראומה והטיפול בה, טיפול ממוקד הסמכה, שליטה בתהליכים קוגניטיביים, תכנון תכנית טיפולים, מבוא לפסיכופתולוגיה, עקרונות הקשיבות, CBT בהפרעות אישיות ופסיכוטיות, טיפול משפחתי ב – CBT, שיפור מיומנויות חברתיות ועוד.

המאמר מוגש בשיתוף האתר הרשמי לרכישת דגלים לרכב.

אולי תאהבו גם את

זוג מחזיק שלט עם תמונה של בית
הובלת דירה בירושלים

בירושלים יש מבחר גדול של חברות הובלה, אם אתם צריכים הובלת דירה בירושלים כנראה שתמצאו כמו גדולה מאוד של חברות שיציעו לכם את שירותיהם, אם

קרא עוד »