חיפוש

מיחזור משכנתא- הדרך לחסוך אלפי שקלים

מיחזור משכנתא- הדרך לחסוך אלפי שקלים

אם יש הוצאה חודשית שמכבידה על כולנו ושהיינו מעדיפים לוותר עליה זו כמובן ההוצאה על המשכנתא. אומנם זה נכון שרוב האנשים בישראל לא יוכלו לקנות דירה בלי אותה הלוואה גדולה מהבנק, אך יחד עם זאת, תשלום המשכנתא לא נוח לאיש מאיתנו. אנחנו בדרך כלל לוקחים את ההלוואה הזאת בתור אנשים צעירים שרק התחתנו ומחפשים מקום לגור, אך משלמים אותה אחר כך לאורך עשרות שנים. משמעות הדברים היא שלא תמיד מה שהתאים לנו סביב גיל העשרים או שלושים יוכל להתאים גם בגיל חמישים ולכן הגיע הזמן לקחת בחשבון את האפשרות של מיחזור משכנתא. מיחזור משכנתא זה למעשה שינוי המסלול שבו אנחנו משלמים את ההחזרים השונים לבנק, בין אם זה כולל את קיצור מספר החודשים ובין אם זה כולל את העלות הסכום החודשי. אומנם תמיד נצטרך להתרגל למצב החדש בחודשים הראשונים שאחרי המיחזור, אך בדרך כלל טווח הארוך זה משתלם ואף מסייע לנו לחסוך לא מעט כסף. לכן, אם גם אתם יכולים לעשות זאת, מדוע לחכות? ולמה שלא תתחילו כבר עכשיו לבדוק זאת לעומק?

 

איך עושים את כל הבירורים?

רוב האנשים דוחים כמה שרק אפשר את העניין של מיחזור משכנתא פשוט כי אין להם מושג לאיפה לפנות וכיצד ניתן יהיה לעשות בקלות רבה יותר את כל הבירורים. לכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם נוהגים בצורה כזאת, אבל כדאי שתדעו: יש מה לעשות בנידון. ראשית, בבנקים השונים מחכים לכם יועצים שישמחו לתת לכם את כל האינפורמציה ואף לבדוק האם במקרה הספציפי שלכם זה יכול להיות רלוונטי ומשתלם. שנית, יש גם יועצי משכנתאות שאינם קשורים לבנק ספציפי אחד והם בדרך כלל יעזרו לכם תוך התחשבות בצרכים ובאינטרסים שלכם. לכן, אם אתם חוששים שבבנק שבו לקחת בזמנו את המשכנתא לא באמת יתנו לכם מידע אמין ונטול אינטרסים, כדאי יהיה לבדוק גם את האפשרות של פניה אל יועץ מומחה.

לחסוך

האם אפשר למחזר את המשכנתא בבנק אחר?

 

זו עוד אופציה שלא כל האנשים היו מודעים לה, אך האמת היא, שהאפשרות הזאת יכולה להיות משתלמת וכדאית מאוד. אתם חייבים להבין שהבנקים ביניהם מתמודדים עם תחרות לא קטנה על כל לקוח ולכן זה טבעי שאם תחשבו על מעבר לבנק אחר כדי למחזר את המשכנתא וכדי לחסוך כך לא מעט כסף, מיד תקבלו מספר הצעות במקביל מכמה בנקים שונים. אומנם זה נכון שלא קל נהל משא ומתן מול הבנקים השונים ולא פשוט להבין איך את כל הסעיפים של התנאים החדשים שמציעים לכם, אך האמת היא, שכדאי לבדוק זאת לעומק. אין שום סיבה שבגללה תמשיכו לשלם גם היום את הריבית הגבוהה ששילמתם בעבר ואין שום סיבה שבגללה לא תקצרו את המשכנתא אם אתם יכולים לעמוד בכך. המצב הכלכלי שבו הייתם נתונים כשלקחתם את ההלוואה הזאת בוודאי השתנה מהמצב שבו אתם נתונים היום ולכן, אם אתם יכולים לעשות את השינוי הזה ולקצר את ההלוואה בכמה שנים טובות, מדוע שתמשיכו לשלם ריביות מאוד גבוהות לבנק גם בעתיד?

 

למידע נוסף בנושא משכנתאות: http://www.mashcantainfo.com

 

 

אולי תאהבו גם את

זוג מחזיק שלט עם תמונה של בית
הובלת דירה בירושלים

בירושלים יש מבחר גדול של חברות הובלה, אם אתם צריכים הובלת דירה בירושלים כנראה שתמצאו כמו גדולה מאוד של חברות שיציעו לכם את שירותיהם, אם

קרא עוד »
cbt חרדים
לימודי CBT לציבור החרדי

לימודי CBT לציבור החרדי הם לימודי טיפול קוגניטיבי פסיכולוגי אשר מותאמים לציבור החרדי. מדובר על טכניקה שהפכה לפופולארית בשנים האחרונות בשל יעילותה הרבה בטיפולי הפרעות

קרא עוד »