חיפוש

הסכומים שניתן לקבל כפיצוי לתביעת תאונת דרכים

הסכומים שניתן לקבל כפיצוי לתביעת תאונת דרכים

תאונת דרכים אשר מתרחשת היא לצערנו נפוצה יותר מאי פעם, ועל כן אנו מציגים לכם את המידע המלא בנוגע לתביעת פיצוי אותה ניתן להגיש בגין תאונת דרכים.

תאונת דרכים – שלבים לפעולה

תאונת דרכים אשר מתרחשת באשמת הנהג או באשמת צד ג' מחייבת נקיטה בפעולות מקדימות בכדי למקסם את גובה הפיצוי, אותו אתם זכאים לקבל. חשוב לזכור כי תאונת דרכים אשר מתרחשת היא נפוצה מאוד במציאות הישראלית, ועל כן בשנים האחרונות ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים לצערנו מנסים "לגנוב" כספים מחברות הביטוח, בתואנה כי עברו תאונת דרכים. על כן, זכרו כי השלב הראשון והחשוב ביותר בדרך לקבלת פיצוי היא לערב את המשטרה באופן מידי, במידה ומדובר בתאונה בה נפגעו אנשים. בנוסף, יש להתפנות רק באמצעות מגן דוד אדום, ולא באופן עצמאי, וזאת לאור העובדה כי נסיעה עצמאית לבית החולים עלולה לעורר חשד, בהמשך התהליך. בנוסף, חשוב לבצע איסוף של כלל המסמכים הרלוונטיים הרפואיים מבית החולים, כולל זמני הגעה, מהו הטיפול אשר ניתן לכם וכן זמן האשפוז, באם אכן היה. מדובר בפרמטר חשוב מאוד בכל הקשור לקבלת הפיצוי לאחר התאונה, וזאת לאור העובדה כי לרוב חוקר מומחה מטעם חברת הביטוח בה אתם מבוטחים יבצע מעבר על התיעוד הרפואי, בכדי לבדוק האם הפציעות אשר נגרמו לכם אכן התרחשו כתוצאה מתאונה, או מרקע רפואי קודם. בנוסף, חשוב לבצע התקשרות עם עו"ד מומחה בהקדם האפשרי, בכדי לקבל ייעוץ משפטי ולבדוק את הזכאות שלכם לקבלת פיצוי, וזאת על מנת להתחיל את ההליך המשפטי אל מול חברת הביטוח.

גרר ורכב

מהו גובה הפיצוי שאותו ניתן לקבל בגין תאונת דרכים?

ע"פ עו"ד בארי מיסקביץ', מומחה למשפט אזרחי, הגשת תביעה כנגד חברת הביטוח או המוסד לביטוח לאומי מחייבת עבודה צמודה עם מומחה משפטי, וזאת על מנת לקבל את הפיצוי הגובה ביותר המותאם לאופי הפציעה, כמו גם לנזק אשר נגרם לכם – בין אם מדובר בנזק לטווח ארוך או טווח קצר. למעשה, כפי שמסביר עו"ד מיסקביץ', גובה הפיצוי נקבע בהתאם לחומרת הפציעה, כמו גם לאחוזי הנכות אשר נקבעו ע"י ועדה רפואית. לרוב, בית המשפט נוטה לקבוע סכומי פיצוי גבוהים אשר יכולים להגיע גם למאות אלפי שקלים, אולם בלא מעט מהפעמיים ניתן גם לחתום על הסכם פשרה, בכדי להימנע מהליך משפטי ארוך. יחד עם זאת, בליווי משפטי ניתן לקבוע האם אכן יש לגשת לפשרה או להמשיך בהליך התביעה, כמו גם לספק הוכחות לבית המשפט לגבי חומרת הפגיעה בגוף, בנפש וכן באיכות החיים. למידע נוסף לגבי גובה הפיצוי בגין תאונת דרכים, ניתן ליצור קשר במספר 073-3744462 או דרך האתר הרשמי של משרד עו"ד מיסבקביץ' ושות' בכתובת https://www.yml-law.co.il.

אולי תאהבו גם את