חיפוש

איך לפרסם בצורה ממומנת בטיקטוק?

איך לפרסם בצורה ממומנת בטיקטוק?

מאז הקורונה, הנתונים של אפליקציית הטיקטוק הרקיעו שחקים. אנחנו מדברים על גידול של 40% ועל הרחבת גילאי המשתמשים ב20% נתונים שכמובן רק הלכו וגדלו מאז. בשורה התחתונה? טיקטוק הסתמנה כטרנד חולף אבל אנחנו בטוחים שהיא כאן כדי להישאר, השאלה היחידה היא מתי גם אתם מצטרפים?

 

למה לפרסם דווקא באפליקציית הטיקטוק?

הנתונים של האפליקצייה הם פשוט מדהימים. היא זמינה למעל 150 מדינות מסביב לעולם, עם 74 שפות וממעלה ממיליארד משתמשים ומשתמשות. הקהל מגניב ובועט: גילאים 12-45 ולמעלה ממיליארד משתמשים אקטיביים בחודש. ואם כל הנתונים האלה לא אומרים לכם כלום, נגיד לכם את זה בצורה כזו: אפליקציית הטיקטוק חובת בתוכה אפשרויות חשיפה בלתי נגמרות. הפוטנציאל שלה אדיר מיוחד לפרסום ממומן בטיקטוק.

 

פרסום ממומן בטיקטוק – איך עושים את זה?

אז אנחנו לא ממש הולכים לכתוב לכם מדריך לפרסום ממומן בטיקטוק בהמשך, אבל אנחנו כן הולכים לפרט לכם כיצד המערכת השיווקית עובדת ואילו סוגים של קמפיינים קיימים בטיקטוק.
אסטרטגיית השיווק באפליקציית הטיקטוק היא מתוחכמת ומעניינת, הוא מבוסס על 2 אפשרויות עיקריות: רכישת "זמן אוויר" ממש כמו בטלוויזיה או ביוטיוב, והאפשרות השנייה היא פרסום ממומן לקהלי מטרה מוגדרים. לדוגמא: טווח גילאים בין 24-35 נשים בהריון.

 

קמפיין – רכישות "זמן אוויר" בטיקטוק

ברגע שאתם בוחרים לרכוש "זמן אוויר" בטיקטוק אתם זוכים באופן אוטומטי לחשיפה ענקית. אפשר להגיד על הכלי הזה שהוא מאוד אסרטיבי ולא מתחנף. ברכישת יום פרסום במדינת ישראל תוכלו להגיע ליותר ממיליון חשיפות. זה כמובן יעלה לכם כסף. האופציה הזו היא יקרה אך אפקטיבית ל:קמפיין חשיפה, קמפיין הדים ומעורבות, קמפיין השקה וכו'. התקציב של קמפיין כזה מתחיל מ5000$ ועולה עם הזמן.

 

יש חוקיות מסוימת לקמפיין טוב בטיקטוק?

קמפיין טוב בטיקטוק הוא קמפיין של אדם שמרגישים שהצליח להיכנס לראש של הפלטפורמה הזו במקסימות אמצעים, בין אם זה גרפיקות צעירות, שפה צעירה, ביטחון מול המצלמה, טרנדיות, רלוונטיות, גיוס כוכבי טיקטוק זו גם אופציה יותר ממעולה, האשטגים מקוריים, חשיבה על ויראליות, פסקול טוב, אתגרים שייצרו מעורבות ושיתופים.
בקיצור: אתם צריכים להיות: יצירתיים, מהירים וטובים. הילדים של היום אלופים בכל מה שקשור בעריכה וצילום, הם מזהים חובבנים מקילומטרים.

 

איך ממציאים "אתגר טיקטוק" מגניב וויראלי?

המחשבה על אתגרי טיקטוק לא צריך להיות מסובך ומסורבל, ככל שהוא יהיה יותר פשוט, מקורקע וזמין – כך הוא יצבור יותר הצלחה. חשוב להיות מסודרים ומקצועיים, לייצר סרטוני הדרכה, לכתוב פירוט עם המטרה והחשיבות או לתת ערך ומידע על הנושא או התחום, לייצר דפי נחיתה, מוזיקה טובה ויש לכם אתגר ויראלי שמגדיל לכם את החשיפות והעוקבים בטיקטוק.

 

לסיכום

אפליקציית הטיקטוק הולכת להישאר איתנו, תצטרפו עכשיו! עדיף מאוחר מאשר ממש ממש מאוחר. ברגע שמבינים אותה אפשר ליצור בידול של ערך ותוכן בין הפלטפורמות ולתת מגוון של צדדים לעסק או המוצר שלכם.

רשת מבולה

 

אולי תאהבו גם את

חלל משרדי
6 מיקומים שווים למשרדים

לא בכל מקום כדאי למקם את העסק. בבחירת מיקום לעסק, חשוב לבדוק את המקום המתאים ביותר לכך. יש משרדים שצריכים להיות נגישים לתחבורה ציבורית, יש

קרא עוד »