חיפוש

כשהשמיים יהיו פתוחים בחזרה – ביטוח נסיעות לחו"ל

כשהשמיים יהיו פתוחים בחזרה – ביטוח נסיעות לחו"ל

בעקבות משבר הקורונה וסגירת השמיים, הנסיעות לחו"ל בוטלו וכמוהם גם ביטוחי הנסיעות לחו"ל. כולנו מחכים לרגע ששוב יהיה אפשרי לטוס, אך האם ביטוחי הנסיעות ישתנו ויעלו את מחיריהם? על כך במאמר הבא.

 

איך בונים ביטוח נסיעות לחו"ל?

בקרוב יפתחו את השמים וכולם מחכים לרגע לפרוש כנפיים ולצאת לחופשה שכה ציפו לה ואשר בוטלה בתקופת ההסגר. ביחד עם המשבר גם ביטוחי הנסיעות לחו"ל השתנו והתשלום עליהם השתנה. על מנת לצאת לחו"ל יש לעשות ביטוח קורונה בתרגום לאנגלית כדי שיהיה ניתן להיכנס ליעד.

ברוב היעדים דורשים ביטוח קורונה ובדיקת קורונה עד 72 שעות. הביטוח מכסה אשפוז בגין הקורונה ואליו מתווסף גם ביטוח קיצור נסיעה וביטוח ביטול נסיעה במידה וחולים בארץ בקורונה ולא ניתן לצאת. ישנם אף ביטוחים שמכסים בידוד לפני הנסיעה. כלומר, אם יש להיכנס לבידוד בארץ, דמי כרטיס הטיסה יכוסו באופן יחסי או מלא.

כל חברת ביטוח רשאית לתשאל את הנוסעים גם על מחלות קיימות ובהתאם ייתכן והם יאלצו אף לשלם ביטוח החרגה על מחלה קיימת. לזה תוסיפו את הביטוח על ספורט אתגרי, ביטוח מטען, טלפון נייד ומכשירים חשמליים ולבסוף יבנו לכם חבילה שתעלה לכם לא מעט בהתאם לגילכם ולשאר הפרמטרים שהוזכרו.

 

מה צריך לבדוק כשעושים ביטוח נסיעות לחו"ל?

כאשר עושים ביטוח נסיעות לחו"ל יש לבדוק הצעות מחיר ולערוך השוואה בין חברות הביטוח השונות והאם ביטוח הקורונה והבידוד נכללים בפוליסה. ישנן שתי אפשרויות לבדוק זאת. האחת היא להתקשר לכל חברת ביטוח, למסור את הנתונים הנדרשים ולקבל הצעת מחיר.

הדרך השנייה היא לפנות לחברת סוכנות ביטוח ולבקש שיתנו לכם את ההצעה הטובה ביותר שמתאימה לצרכים שלכם. סוכנות הביטוח תמסור לכם תוך שניות ולאחר בדיקה ממוחשבת את ההצעה המשתלמת ביותר. הם מקושרים עם חברות הביטוח ומקבלים את המידע שכל חברת ביטוח מציעה. בנוסף לכך, תוכלו לבדוק על הדרך את הביטוחים הנוספים שלכם באתר https://harhabituach.co.il.

 

מה בודק סוכן הביטוח?

מעבר להשוואת מחירים בין ביטוחי הנסיעות לחו"ל ניתן לבדוק ולקבל ייעוץ על ביטוחי בריאות, ביטוחי פנסיה, ביטוחי חיים, ביטוחי דירה, ביטוחים סיעודיים, ביטוחי אובדן כושר עבודה וביטוחי חובה לרכב. באמצעות הר הביטוחים ניתן לדעת אלו ביטוחים יש לכם, לשנות מסלולים, לעבור מחברת ביטוח אחת לאחרת ולשלם פחות על ההחזר החודשי.

סוכנות הביטוח נותנת ייעוץ והמלצות לגבי הפוליסות הקיימות, פוליסות חדשות וכמובן משווה בין פוליסות של ביטוחי הנסיעות. לא תצטרכו לחכות שעות על הקו לנציג השירות של חברת ביטוח זו או אחרת ותקבלו את כל האינפורמציה הדרושה לכם במקום אחד.

גם אם חלילה אדם הולך לעולמו ומעוניינים לדעת אלו חסכונות וביטוחים היו לו ניתן להיכנס בקלות לאתר ולבדוק באמצעות הקשת תעודת הזהות שלו ונתונים נוספים את המידע.

כנף

אולי תאהבו גם את