חיפוש

בלוג התינוקות שמסעיר את הרשת

בלוג התינוקות שמסעיר את הרשת

בתקופה האחרונה כולנו שומעים על בלוג תינוקות שלא מפסיקים לדבר עליו. בחדשות, בפורומים, ברשתות החברתיות ובעצם, איפה לא? כדי לבדוק למה כולם מדברים על הבלוג הזה, יצאנו לפגוש את הקוראים והקוראות האדוקים שלנו וחזרנו עם כמה מסקנות שאתם פשוט חייבים לקרוא ממש עכשיו. הישארו אתנו ותגלו מה עומד מאחורי הבלוג שמסעיר את כל הרשת.

 

הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הזה כתבנו תוך ליווי מצד גורמים שמבינים דבר או שניים בבלוג המדובר. היה חשוב לנו לפנות אל יודעי דבר שיגידו לנו מה יש בבלוג הזה שמסעיר את כולם. כדי שנוכל להגיע אל הגורמים הללו, היינו צריכים לכתוב הודעת שרשרת שהועברה בפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות וואצאפ של הורים
  • שרשור מיילים
  • קבוצות פייסבוק של הורים טריים

ההורים שגולשים בבלוג המדובר פנו אלינו ושיתפו אותנו במידע שגרם לנו להבין אחת ולתמיד למה הוא גרם לסערה.

 

מה יש בבלוג הזה שסוחף את כולם? סיבה מספר 1

אם אתם תוהים למה כולם נסחפו אחר בלוג תינוקות אחד, כדאי שתדעו שהסיבה ה -1 והמשמעותית ביותר זו העובדה שמדובר בבלוג שנותן טיפים חשובים לכל ההורים הטריים. יכול להיות שלכם יש חברה טובה שילדה לא מזמן ואתם יכולים להפנות אליה את כל השאלות. אבל יש מי שאין להם למי לפנות או שבוחרים שלא לפנות אל מכרים מסיבה מסוימת. לכן, הם פונים אל הבלוג.

 

מה יש בבלוג הזה שסוחף את כולם? סיבה מספר 2

הסיבה ה – 2 שהביאה לסערה הגדולה ברשת נוגעת למידע שמופיע בבלוג. כמה הורים ציינו בפנינו שיש בבלוג מידע שמאפשר להם לדעת את כל הפרטים החשובים על ההתפתחות של התינוק שלהם. אם עד לא מזמן, אנשים היו צריכים לשלם למומחים פרטיים כדי שימסרו להם את המידע הזה, היום לא צריך. היום אפשר פשוט להיכנס לבלוג. לכן, לא מעט אנשי מקצוע שעוסקים בתחום התפתחות הילד באופן פרטי זעמו על הבלוג המדובר שמציג מידע שלוקח מהם את הלקוחות שלהם.

 

מה יש בבלוג הזה שסוחף את כולם? סיבה מספר 3

הסיבה ה – 3 נוגעת לעובדה שהבלוג זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. אם אתם הורים טריים, אתם וודאי יודעים שכשהתינוק שלכם בוכה באמצע הלילה ללא סיבה ברורה או אם הוא פתאום לא ישן כמו בדרך כלל, אתם צריכים שתהיה לכם תשובה זמינה למצב או פתרון מועיל. הבלוג המדובר הוא המקום למצוא בו את כל התשובות לשאלות שלכם. כך שזה מסביר למה יש סערה ברשת, כי כולם נמצאים בבלוג.

 

לסיום

עד כאן 3 הסיבות שגרמו לכם להבין את כל הפרטים החשובים על הבלוג של התינוקות שמסעיר את הרשת. כעת, נותר לכם רק להיכנס אל הבלוג הזה ולהבין מקרוב במה מדובר.

ילד יושב על כיסא

 

אולי תאהבו גם את

הפרעות אכילה ראשית
כך מתפתחת הפרעת אכילה

רבים מאיתנו ניסו בשלב כלשהו במהלך חייהם לעשות דיאטה, במטרה להוריד במשקלם או להעלות במשקלם ("דיאטת השמנה"). במרבית המקרים הדיאטה נועדה על מנת לשפר את

קרא עוד »