חיפוש

דוקרנים להרחקת יונים – מה הסוג הטוב ביותר?

דוקרנים להרחקת יונים – מה הסוג הטוב ביותר?

אם אתם סובלים מבעיית יונים והחלטתם ללכת על פתרון הדוקרנים, חשוב שתדעו שקיימים סוגים שונים. קראו אודות היתרונות והחסרונות בכל סוג ובחרו לכם את הסוג שיהיה יעיל ביותר עבורכם

 

פתרון להרחקת יונים

דוקרנים להרחקת יונים הם מהפתרונות היעילים ביותר בשוק. למרות שהמילה נשמעת אולי מאיימת, דוקרנים להרחקת יונים אינם פוגעים כלל ביונים אלא רק גורמים להם לאי נוחות במעבר דרכם ובישיבה עליהם, וכך היונים נאלצות למצוא בית אחר. קיימים כמה סוגים של דוקרנים ברמות יעילות ועמידות שונות ותוכלו לבחור אותם לפי התקציב שלכם או לפי חומרת הבעיה. במידה ותבחרו לטפל בבעיה ע״י מומחה, תוכלו להתייעץ איתו על סוגים נוספים של פתרונות ומה הפתרון האופטימלי לכם, ובנוסף היכן הדוקרנים יהיו בטיחותיים והיכן פחות.

 

דוקרנים מסוג נירוסטה

דוקרני נירוסטה הם מהפתרונות היקרים יותר באופן יחסי. חומר הנירוסטה הוא בעל עמידות גבוהה מאוד לאורך שנים, ובנוסף הוא עמיד בפני גשם ושמש חזקה. פתרונות רבים אינם שורדים את השמש ולכן העמידות שלהם היא לאורך תקופה קצרה אך לא דוקרני הנירוסטה. גם בצורתם דוקרני הנירוסטה שונים- הדוקרנים שלהם מוטים בזוויות שונות מה שהופך את ההליכה דרכם והישיבה עליהם לכמעט בלתי אפשרית.

ישנם שלושה סוגי דוקרנים בנירוסטה והשוני ביניהם הוא מספר הדוקרנים והתאמתם למקומות שונים. בדגם n קיימות 2 שורות של דוקרנים והוא מתאים למקומות צרים, דגם z בעל 3 שורות דוקרנים ומתאים למקומות עם מרווחים ודגם w בעל 4 שורות של דוקרנים ומתאים למקומות עם מרווחים גדולים כמו מרפסות.

 

דוקרנים מסוג פלסטיק

היתרון היחידי של דוקרני הפלסטיק על דוקרני הנירוסטה הוא מחירם שלרוב יותר זול. דוקרני הפלסטיק פחות מומלצים ע״י מומחים אך עדיין יכולים להוות פתרון זמני ומהיר. הדוקרנים מסוג פלסטיק אינם מוטים בזוויות ולכן הם פחות אפקטיביים. בנוסף, חומר הגלם פלסטיק מתחמם בשמש ונוטה להיהרס מהר יחסית. החיסרון האחרון הוא שמבחינת אסתטיקה דוקרני הפלסטיק עבים יותר ואגרסיביים לעין לעומת המראה הדק של דוקרני הנירוסטה. דוקרני הפלסטיק מתאימים למי שחומרת הבעיה שלו היא יחסית קלה והפתרון מתאים למספר יונים קטן.

 

יעילות הדוקרנים

פתרון התקנת דוקרנים הוא בעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד בתחום הרחקת היונים. התקנת הדוקרנים תבטיח לכם שקט לתקופת זמן ארוכה של כמה שנים לפחות. חסימת הגישה של היונים בעזרת התקנים פיזיים מאלצת את היונים לחפש מקום קינון אחר ולעזוב את ביתכם בשקט.

שיטת הדוקרנים נחשבת שיטה איכותית וחזקה אך עדיין, עדיף להתייעץ עם מומחה בתחום על סוג הבית והבעיה שלכם ולשמוע בעצתו לגבי הפתרון המומלץ ביותר עבורכם. לבחירת הדוקרנים ישנם שני פרמטרים לבחירה- סוג הדוקרנים ומספר הדוקרנים. עליכם להתאים את הדוקרנים לבעיה ותוכלו לעשות זאת בעזרת חברה שמתמחה בהרחקת יונים.

קוצים להרחקת יונים

אולי תאהבו גם את