חיפוש

דלקן אוניברסלי – האם זה כדאי?

דלקן אוניברסלי – האם זה כדאי?

חברות רבות בימינו מעניקות לעובדיהם דלקנים אוניברסליים אשר מאפשרים להם לנסוע באופן חופשי מהבית לעבודה מבלי צורך לדאוג למחיר הדלק. כמו כן, ישנם גם אנשים פרטיים אשר ביצעו עסקאות כאלו ואחרות עם חברות הדלק בכדי לקבל דלקנים אוניברסליים. בעקבות כך, נשאלת השאלה האם דלקנים אוניברסליים כדאי או לא?

 

מהו דלקן אוניברסלי?

דלקן אוניברסלי הוא מכשיר המותקן ברכביהם של האנשים וכן בתחנות הדלק השונות ומאפשר לאנשים לתדלק באופן חופשי, מבלי לדאוג למחיר הדלק בזמן התדלוק עצמו. כך, אחת לפרק זמן מסוים, מבוצע חיוב באופן כזה או אחר על כמות הדלק שנצרכה בהתאם למספר הסידורי של הדלקן האוניברסלי. כמו כן, בכדי לעשות שימוש בדלקן אוניברסלי, יש הצורך כי בתחנות הדלק תהיינה עמדות המזהות דלקנים אוניברסליים.

 

מה היתרונות של דלקן אוניברסלי?

לשימוש בדלקן אוניברסלי ישנם מספר יתרונות. יתרונות אלו, הופכים את השימוש בדלקן ואת תהליך התדלוק לתהליך פשוט ונעים הרבה יותר מכפי שהיה עד כה. אם כן, אלו הם היתרונות העיקריים של הדלקן האוניברסלי:

  1. חווית תדלוק קלה ונוחה, אשר מאפשרת לבצע תדלוק מבלי להשקיע תשומת לב מרובה בתשלום על הדלק.
  2. מחירי דלק זולים באופן יחסי.
  3. ריכוז הוצאות על הדלק אחת לתקופת זמן מסוימת מבלי לדאוג לכך כל פעם.

 

כמו כן, קיימים יתרונות נוספים לשימוש בדלק אוניברסלי תפסיק החלו המוצגים לעיל הינם היקרים ביותר. יתרונות אלו, מועילים הן לנהגים פרטיים והן לחברות אשר עושות שימוש בדלקן האוניברסלי.

 

דלקן אוניברסלי – לא כמו שזה נשמע

לצד יתרונות, ניתן למצוא גם מספר חסרונות בשימוש ב דלקן אוניברסלי, אשר מהווים בעיה לא קטנה.

  • השימוש בדלקן אוניברסלי גורם לאנשים לפתח נטיה לבזבז כמות רבה יותר של דלק, בשל העובדה כי אין הם צריכים לשלם בעבורו.
  • העובדה כי לא כל תחנות הדלק מאפשרות שימוש בדלקן האוניברסלי, מהווה אף היא בעיה לא קטנה במקרים בהם יש צורך לתדלק בדחיפות, אך אין תחנת דלק אוניברסלית בקרבת מקום.

 

אם כן, לדלקן אוניברסלי יש גם חסרונות אשר עלולים להוות בעיה במקרים רבים ועל כן עניין השימוש בדלקן אוניברסלי עומד לעיתים בסימן שאלה.

 

בשורה התחתונה – דלקן אוניברסלי כן או לא?

כאשר מגיעים לסופו של עניין, עולה השאלה האם כדאי לעשות שימוש בדלקן אוניברסלי, או שמא החסרונות שבדבר עולים על יתרונותיו. אם כן, התשובה לכך אינה חד משמעית אך ניתן לומר כי בשל הנוחות, היעילות והיתרונות המשמעותיים שכולל עניין הדלקן האוניברסלי, השימוש בו נמצא במקום בעל כדאיות ועדיפות רבות, ועל כן מומלץ.

מעוניינים בדלקן אוניברסלי ורוצים לקבל מידע? לחצו כאן – imaginarium.co.il.

איש מתדלק

אולי תאהבו גם את

החזרי מס
מי יכול לסייע בהחזרי מס?

החזרי מס יכולים להגיע לגובה של אלפי שקלים, והם מגיעים כתוצאה מגביית יתר של רשות המיסים בתרחישים רבים לאזרחים בסטטוסים שונים בחברה. ישנם החזרים הנובעים

קרא עוד »
תפקיד רשות המסים
רשות המסים מהם תפקידיה?

ביטויים כמו רשות המסים, המוסד לביטוח לאומי וקרן פנסיה יכולים להישמע כמו ביטויים בסינית עבור רבים, אך חוסר ההיכרות איתם לא משקף את הקשר הבלתי

קרא עוד »
איש מתעסק בטאבלט
דירוג אשראי לאדם פרטי

מאז אפריל 2019, דירוג האשראי של כל אדם פרטי בישראל נכנס לתוקף, ומקוטלג בתוך מאגר נתוני אשראי. נתוני האשראי שלכם מרכזים בתוכם את כלל התנהלותכם

קרא עוד »
חייל
מה מגיע לחייל משוחרר?

מהו מס הכנסה? מס הכנסה הוא סכום כסף אשר מופרש בכל חודש מתוך השכר למדינה. המסים מחושבים לפי המשכורת השנתית, ומיועדים לפיתוח תשתיות, תקציבי חינוך,

קרא עוד »