חיפוש

5 האטרקציות הטובות ביותר לחופשה באבו דאבי

5 האטרקציות הטובות ביותר לחופשה באבו דאבי

אבו דאבי היא המקום המושלם לחופשה ארוכה ומפנקת, בין אם אתם רוצים חופשה מפנקת של בטן וגב, ובין אם אתם רוצים להגיע לשלל אטרקציות מגוונות שלא נמצאות במקום אחר.

אז מהן האטרקציות שאתן חייבים ללכת אליהן?

 

אבו דאבי – העיר הכי טרנדית באמירויות

מתכננים טיול לאבו דאבי? אבו דאבי היא עיר הבירה של דובאי, תוכלו למצוא בה כל מה שחלמתם לעשות בחופשה שלכם, יש בה מלונות יוקרה וריזורטים מפנקים, חופים מרהיבים ומרשימים ושלל אטרקציות ללכת אלן עם הילדים, לא חסר מה לעשות באבו דאבי, אם רק תתנו לה הזדמנות, זו תהיה החופשה הכי חלומית שלכם.

 

לאמנים מבינכם – לובר אבו דאבי

השם כנראה מוכר לכם, זהו סניף של הלובר הידוע והמפורסם אשר נמצא בפריז. הוא נפתח באבו דאבי ב-2017, הושקעו בו כספים בסכומים אסטרונומיים, בעיצוב המבנה וביצירות אשר מוצגות בו. אם אתם נושמים אמנות, וגם אם אתם חובבים, כדאי לכם לשקול ביקור במקום. המקום מרגשים גם מבחוץ ומכיל אמנות ברמה הגבוהה ביותר.

מומלץ ביותר לבקר במקום, גם אם אתם לא מבקרים קבועים במוזאון.

 

למכורי האקסטרים – עולם הפרארי

אם אתם מכורים לאקשן ואדרנלין, אתם לא תרצו לפספס ביקור במקום, זהו פארק שעשועים עצום בגודלו, אשר כולו מוקדש למותג המפורסם – פרארי. הפארק מכיל אטרקציות שונות ומגוונות, רובן קשורות למכוניות.

יתרון נוסף של המקום, הוא שהפארק מקורה, כך שתוכלו ליהנות ממנו גם בימי הקיץ החמים עם השמש הקופחת, וגם בימי חורף קרירים. זהו המקום המושלם לבילוי משפחתי ומגבש. המקום עמוס באטרקציות ואפשר להנות ממנו בקלות יום שלם מבלי לשים לב שהזמן עובר.

 

חופשת בטן גב – לנוח ולהשתזף בחופי הים

אם באתם לדובאי כדי לנוח, להירגע להשתזף על החוף עם קוקטייל, ישנם לא מעט חופי ים רשותכם, חלקם ציבוריים ופתוחים לקהל הרחב בחופשיות או בעלות נמוכה, וחלקם פרטיים, העלות שלהם גבוהה אך הם מציעים לכם שקט, שלווה, מתקנים ברמ גבוהה, אוכל איכותי ושירותים נוספים. במידה ואתם מחפשים קצת אקשן, תוכלי למצוא גם מגוון פעילויות של ספורט ימי.

 

להכיר את המסורת

אם אתם רוצים להכיר את המקום קצת יותר לעומק, ולראו את התרבות והאווירה המקומית, כדאי לכם לבקר במסגד שייח' זאיד, שהוא אחד המסגדים המפורסמים ביותר בעולם. תוכלו להסתכל עליו מבחוץ ולהתרשם מהארכיאולוגיה, העיצוב, המבנה והפאר שלו, או שתוכלו לקבוע סיור בתוכו. בנוסף, מומלץ לבקר בארמון הנשיאותי, בו שוכן נשיא האמירויות.

 

לסיכום

אבו דאבי מכילה מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות לכל סגנון של חופשה, כדאי להסתכל ולבחור מראש את כל האטרקציות כדי לא ללכת לאיבוד מכל האפשרויות. זהו יעד שמתאים לכל סוגי החופשות, בין אם זו חופשה רומנטית, בטן גב, חופשה עם הילדים או לחובבי האקסטרים.

גלגל ענק

 

אולי תאהבו גם את

ים
ארץ המגף למשפחות

ארץ המגף היא ללא ספק אחד המקומות האהובים ביותר על תיירים מרחבי העולם כולו, אך נדמה כי על הישראלים במיוחד, כך שאין זה פלא שהיא

קרא עוד »