חיפוש

האם כדאי לרכוש כיסאות בר בעיצוב אישי?

האם כדאי לרכוש כיסאות בר בעיצוב אישי?

בשנים האחרונות, כיסאות בר בבתים צוברים פופולריות.

ניתן לרכוש כיסאות בר במגוון רחב של חנויות, ועל כן, המגוון המוצע למכירה הוא רחב מאין כמוהו.

עם זאת, נשאלת השאלה האם לבחור מקטלוג של חברה מסוימת, או להזמין כיסאות בר בעיצוב אישי? ככלל, נהוג קודם כל לנסות למצוא כיסאות באחד

מהקטלוגים, ורק לאחר מכן לפנות להזמנה בעיצוב אישי.

אף על פי כן, התשובה לשאלת הכדאיות של הדבר היא פשוטה וחד משמעית – כן! את הסיבות לכך, תוכלו למצוא בהמשך המאמר.

 

עיצוב

הזמנה אישית מאפשרת לכם לקבוע בדיוק כיצד יראו כיסאות הבר שלכם. תוכלו להתאים את הצבעים, הטקסטורות והדוגמאות של הכיסאות בצורה מושלמת לבית שלכם. מבחינה זו, לאנשים בעלי מעוף וחזון עיצובי, מומלץ במיוחד להזמין כיסאות בעיצוב אישי, בשל הפוטנציאל העיצובי הטמון בכך. משמעות ההזמנה בעיצוב אישי היא שאינכם מוגבלים יותר על ידי העיצובים הקיימים בשוק, ותוכלו ליצור עיצוב חדש כראות עיניכם. בנוסף, עיצוב אישי מבטיח שכיסאות הבר שלכם יהיו יחידים במינם.

 

חומרים

הזמנת כיסאות בר בעיצוב אישי תאפשר לכם גם לבחור את החומרים מהם עשויים הכיסאות. החומרים מהם עשויים הכיסאות הם מרכיב משמעותי במחיר ובמרקם של הכיסאות. הזמנה בעיצוב אישי תאפשר לכם, לדוגמה, לבחור בחומרים זולים אם אתם נמצאים במסגרת תקציב נמוך יחסית. תוכלו גם לבחור בחומרים ידידותיים לסביבה,  או לחילופין בכיסאות מעור בעלי מרקם מחוספס.

 

גובה

גובה כיסאות הבר הוא גורם משמעותי במיוחד בכל הקשור לנוחות ולהתאמה שלהם לדיירי הבית. הזמנה בעיצוב אישי תאפשר לכם לבחור כיסאות בר בגובה שמתאים במדויק לגובה של דיירי הבית. כמו כן, בחירת גובה הכיסאות תיתן לכם חופש עיצובי גדול אף יותר בכל הקשור לגובה משטח אליו כיסאות הבר יהיו צמודים. תוכלו לבחור בשולחן אוכל נמוך או באי גבוה ללא חשש, משום שאתם אלה שקובעים מה יהיה גובה הכיסאות.

 

רוחב

הזמנה אישית תאפשר לכם לבחור גם את רוחב הכיסאות, ולהתאים אותם, כמו את הגובה, אל המשטח אליו הכיסאות יהיו צמודים וגם למימדי הדיירים בבית. לנוחות מקסימלית, תוכלו לבחור בכיסאות בר רחבים במיוחד. אם לחילופין, תרצו מספר רב של כיסאות בר סביב אותו דלפק, תוכלו לבחור ברוחב צר יותר, ובכך לוודא שיש מספיק מקום עבור כל הכיסאות.

 

מחיר

בניגוד לכל שאר החלקים במאמר, החלק הזה מתעסק דווקא בחיסרון. החיסרון היחיד של הזמנה בעיצוב אישי, של כיסאות בר ושל כל מוצר אחר, הוא המחיר. הזמנה בעיצוב אישי מתאפיינת לרוב במחיר גבוה יותר משאר המחירים המקובלים בשוק, כך שהמחיר יכול להיות גורם מגביל. אי לכך, הזמנה בעיצוב אישי מתאימה רק לאנשים שמסוגלים לשלם בעבורה.

 

סיכום

כיסאות בר הם מוצר פופולרי במיוחד. קיים מגוון רחב בקטלוגים השונים, אך גם הוא לא תמיד מספיק. הזמנת כיסאות בר בעיצוב אישי יאפשרו לכם להתאים את הכיסאות בצורה מדויקת לבית שלכם ולמתגוררים בו. לכן, אם ברצונכם להשקיע בכיסאות בר ייחודיים המותאמים עבורכם, ויש לכם את התקציב לעשות זאת, הרי שהזמנה אישית של כיסאות בר היא הבחירה המתבקשת.

 

מטבח מעוצב

אולי תאהבו גם את