חיפוש

הדברה למשרד – מה כולל טיפול מקיף

הדברה למשרד – מה כולל טיפול מקיף

אוהבים את העבודה שלכם, אבל פחות אוהבים את הסביבה? נמאס לכם להיתקל במזיקים שטורדים את שגרת היום – יום שלכם וגורמים לכם להרגיש לא בנוח? הפתרון לזה הוא די פשוט, והוא הדברה למשרד.

נוהגים לחשוב ששירותי הדברה רלוונטיים רק לבתי מגורים, אולם בפועל הם מתאימים לכל מקום אליו פלשו מזיקים טורדניים, ביניהם גם המשרדים שלכם.

הדברה למשרד כוללת טיפול מקיף, אשר מבטיח השמדה אפקטיבית, מקצועית ויעילה של מזיקים.

ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת אודות טיפול מקיף שנעשה במהלך הדברה למשרד.

 

גיליתם קן נמלים במשרד? חייגו מיד למדביר

אם נתקלתם במזיק מאיים כלשהו ששורץ במשרד שלכם, אל תהססו וחייגו מיד למדביר.

ככל שתקלו בזה ראש ותדחו את הקריאה, כך הוא יתרבה וימלא את המשרד שלכם בהמון מזיקים טורדניים.

הדבר נורא בייחוד אם המשרד שלכם משמש לקבלת קהל, משום שזה עלול להרתיע הרבה מקבלי שירות או עמיתים שיגיעו ויתקלו בהם.

 

טיפול מקיף במהלך הדברה למשרד

הטיפול המקיף שכוללים שירותי ההדברה מחולקים למספר שלבים:

  1. התאמת סוג ההדברה לסוג המזיק

ישנן שיטות הדברה שונות ומגוונות, ביניהן הדברה ירוקה לכל מזיק צריך להתאים את השיטה שהכי אפקטיבית להשמדתו, הן בהתאם לזן והן בהתאם לכמות. במעמד השיחה הראשונית עם המדביר, חשוב לספר לו בצורה מפורטת על בעיית המזיקים עמה אתם מתמודדים, וכך הוא יידע להתאים לכם את ההדברה.

 

  1. הגעת המדביר למשרד

לאחר ששיטת ההדברה נבחרה, המדביר יגיע למשרד ויתחיל בפעולת ההדברה. לאור העובדה שרוב שיטות ההדברה מכילות חומרים רעילים, אתם לא תהיו נוכחים במהלך ההדברה עצמה, ולכן חשוב לתאם איתו הגעה בסופי שבוע או חופשות.

במהלך ההדברה, המדביר מפזר את חומרי ההדברה באזורים בהם יש ריכוז של מזיקים, וכתוצאה מכך הם מושמדים באופן הדרגתי.

 

  1. אוורור החלל

לפני שהמדביר יוצא מהמשרד, הוא פותח את כל החלונות ומשאיר חריצים קטנטנים כדי שאוויר חדש ייכנס פנימה. כאמור, ההדברה מכילה לרוב חומרים רעילים, וכדי שהם יתנדפו מן האוויר חשוב לאוורר את המקום.

 

מה החלק שלכם בהדברת המשרד?

היעילות של ההדברה לא נמדדת תמיד באותו הרגע, אלא זה תהליך שאורך מספר ימים. המזיקים נושמים תחילה את אותם חומרי הדברה, נמצאים בתהליך של גסיסה במשך מספר ימים ואז נפלטים החוצה כגוויות. כל שאתם תצטרכו לעשות, זה לסלק את אותן גוויות של מזיקים אל מחוץ למשרד.

 

כיצד בוחרים במדביר למשרד?

ישנו מגוון רחב של מדבירים בעולם ההדברה, והבחירה בהם צריכה להיעשות בהתאם למשתנים כמו וותק וניסיון.

מדביר טוב הינו מדביר שעבר הסמכה מקצועית ושיצא לו כבר להדביר כל מני סוגים של מזיקים במבנים שונים. אם אתם רוצים להיות בטוחים בבחירה שלכם, בחרו במישהו שקיבלתם עליו המלצות.

אולי תאהבו גם את

מנעול עם מפתחות
איך לבחור דלתות

בחירת דלתות היא בחירה חשובה הן ביטחונית והן אסתטית עבור הבית. דלת הכניסה היא הפנים של הבית ותקבע את הרושם הראשוני של האורחים המגיעים אל

קרא עוד »
חרק
הדברה מקצועית במרכז

שירותי הדברה הם שירותים שמצילים רבים מאיתנו ממקרים לא נעימים בהם אנו נתקלים במזיקים כאלו ואחרים כגון נחשים, עכברים, חולדות ועוד. עם זאת, על מנת

קרא עוד »
שרביט
אמן חושים לבר מצווה

ממש בקרוב הבן שלכם יחגוג יום הולדת 13? תכננתם אירוע מרגש ואתם תוהים האם יש משהו שתוכלו לעשות כדי למנף את החגיגה הזאת בצורה עוד

קרא עוד »
כדור בדולח
כך תבחרו אמן חושים מומלץ

במידה ואתם עומדים בפני תכנון אירוע קרוב ואתם רוצים מאוד ליצור את אירוע בלתי נשכח, נראה שהזמנת אמן חושים לאירוע שלכם הינו רעיון מצוין שכדאי

קרא עוד »