חיפוש

איך להגיש בקשה להסעה לבית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים?

איך להגיש בקשה להסעה לבית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים?

לא פעם אנו מקבלים שאלות שנוגעות לכל ההתנהלות אל מול גורמים בירוקרטיים בקשר להגשות של בקשות שונות שנוגעות לילדים בעלי צרכים מיוחדים. הדבר גרם לנו להבין שיש צורך בכתיבת סדרת מדריכים מקיפה בנושא שתענה על כל השאלות שמתקבלות אצלנו מטעם הגולשים. מדריך זה הוא ה – 3 בסדרה ואתם צריכים לקרוא אותו בעיון אם אתם מעוניינים לקבל הסעה לבית הספר.

 

הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנעמיק בנושא הנבחר למדריך זה, ראוי שנציין בפניכם כי המדריכים הקודמים עסקו בנושאים כליים. כך שאתם לא צריכים להרגיש שחסר לכם ידע בנושא. מדריך זה נכתב בעקבות פניה של מעל 10 הורים ששאלו אותנו בתיבת המייל שלנו – איך הם יכולים להגיש את הבקשה עבור הסעה לבית הספר? שכן, ילד עם צרכים מיוחדים זכאי לקבל שירותי הסעה מטעם העירייה. כדי שנוכל להציג בפניכם את כל הפרטים, פנינו אל כמה עיריות ושאלנו אותם איך עושים זאת. הישארו אתנו ותגלו.

 

איך להגיש בקשה להסעה לבית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים? השלב ה – 1

בשלב ה -1 אתם צריכים לדעת שיש לכם כל מיני זכאויות בתור הורים לילד עם צרכים מיוחדים. אם מסיבה כלשהי, טרם קיבלתם את הזכאויות הבסיסיות כמו למשל קצבה, החזרים עבורכם ממס הכנסה והנחה בארנונה, כדאי שתעצרו הכול. פשוט כנסו לקול הזכויות ותקבלו את כל הפרטים הכלליים שיאפשרו לכם להגיש את הבקשה לזכאות כללית. זו תאפשר לכם לקבל את הזכאויות הנוספות שנכתבו עד כה.

 

איך להגיש בקשה להסעה לבית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים? השלב ה – 2

כדי להגיש את הבקשה להסעה לבית הספר עבור הילד שלכם שאובחן כבעל צרכים מיוחדים, אתם צריכים קודם כל לגשת אל העירייה או הרשות המקומית שבה אתם מתגוררים. מכיוון שכל אחד מכם מתגורר באזור אחר ברחבי הארץ, נוכל פשוט לכוון אתכם לערוך חיפוש בגוגל כדי למצוא את מספר הטלפון של מחלקת החינוך האזורית. תכינו מראש את הפרטים הבאים:

  • מספר ת.ז של הילד
  • כתובת מלאה שלכם
  • שם מוסד הלימודים

 

איך להגיש בקשה להסעה לבית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים? השלב ה – 3

בשלב זה אתם צריכים לקבל את הטפסים דרך המייל או שיכוונו אתכם אל אתר שממנו ניתן להוריד את המסמכים. כדאי שתדעו שייתכן שתיאלצו להמתין לאישור הבקשה. ראוי לציין בפניכם שהדבר עשוי לארוך זמן מה. כך שאין מה לעשות, אתם רק צריכים לחכות עד שנציג מטעם העירייה יצור עמכם קשר.

 

כמה מילים לסיום

מדריך זה הגיע לסיומו. כעת, אתם יודעים איך להגיש בקשה להסעה לבית הספר לילדים עם צרכים מיוחדים. כך שנותר לכם רק ליישם את 3 השלבים שצוינו לעיל. מאחלים לכם שתסיימו עם ההליך המדובר בהקדם האפשרי.

הסעות לבית ספר

אולי תאהבו גם את