חיפוש

הרווחים והיתרונות בתוכנית גילוי מרצון

הרווחים והיתרונות בתוכנית גילוי מרצון

עד כמה שהעולם שלנו מתקדם טכנולוגית ומחובר בדרכים שונות, עדיין אפשרי שרשויות המיסים האמריקאיות לא ידעו מה קורה בחשבון הבנק שלך מעבר לים.

עם זאת, תרחיש זה הופך פחות ופחות נפוץ, בייחוד מאז חקיקת חוק ציות למס זר (FATCA) וחתימה על הסכמים בין ממשלתיים רבים בין ארצות הברית למדינות אחרות.

 

תכנית גילוי מרצון

לצורך ההבהרה, חשבונות בנק מחוץ לגבולות ארה"ב הם עדיין חוקיים והם עדיין אפשרות קיימא לניהול כסף ונכסים בארה"ב. עם זאת, בעל חשבון כזה עם נכסים של מעל 10,000 $ שלא מדווח למס הכנסה מהווה בעיה.

הסיבה לכך היא בין היתר כי אותם הסכמים בין ממשלתיים ו- FATCA מחייבים בנקים זרים לחשוף חשבונות שעלולים להיות לא תואמים בבעלות משלמי המס בארה"ב. במסגרת תוכנית גילוי מרצון של ה- IRS, לעומת זאת, אם אתה הבעלים של אחד מחשבונות אלה, אתה יכול להגיע נקי למס הכנסה תמורת הפחתת קנסות פוטנציאליים על כך שלא גילית את החשבון מלכתחילה. אם אתה עדיין מתלבט, הנה כמה יתרונות לתכנית זו.

 

יתרונות התכנית

1) הימנע מהעמדה לדין פלילי. לא ניתן להפריז בערך ההטבה הזו. שלא לדבר על כך, לא תגיש עוד דו"חות מס עם מידע כוזב על חשבונותייך בחו"ל, מה שמפחית עוד יותר את האחריות שלך.

2) הקלה בעונש: תוכנית הגילוי מרצון (OVDP) היא המשך תוכנית פיילוט משנת 2009 שנועדה כדי לפתות את משלמי המיסים בארה"ב לגילוי עם הבטחה להפחתת עונשים, וזכתה להצלחה מסחררת. בנוסף לתשלום מיסים נמוכים יותר על קרנות החו"ל, משלמי המיסים מבטלים את הסיכון להעמדה לדין פלילי בגין העלמת מס.

3) זה לא כל כך יקר עכשיו כמו שזה יהיה מאוחר יותר. המקל בגזר בתוכנית זו הוא שעל משלם המיסים האמריקני למסור 27.5% מהנכסים בחשבונות בערכם הגבוה ביותר בכל שנה קלנדרית כעונש. העמלה היא 50% אם החשבון נמצא בבנק שנמצא ברשימת ה- IRS ההולכת וגדלה של בנקים ומוסדות הנמצאים בחקירת ממשלת ארה"ב.

זהו מספר מעניש מסיבה כלשהי – אתה בעצם רוכש הימנעות מעונשים גבוהים יותר והעמדה לדין פלילי. לא משנה איזה סכום תשלם על כך כעת, הוא יחוויר בהשוואה לסכומים שיידרשו לאחר שיתווספו עונשים, קנסות ועלויות חקירה. זה גם לא כולל מאסר אפשרי שהוא עלות משל עצמו.

4) אתה לא תהיה לבד. למרות שכל אלו סיבות משכנעות מאוד להשתתפות בתוכנית הגילוי מרצון, אם אתם עדיין יושבים על הגדר, תדעו שיש משרדי עורכי דין רבים שיוכלו לסייע לכם בתהליך. הם בעלי ניסיון בתחום. יש להם ניסיון רב בתכנית גילוי מרצון ויכולים לעזור לך למצוא את הפתרון הטוב ביותר האפשרי למצבך הספציפי.

אם עדיין יש לכם שאלות לגבי תכנית גילוי מרצון, היכנס לאתר מס אמריקה לפרטים נוספים – https://masamerica.co.il/en/american-tax-and-forms/irs-voluntary-disclosure-program

 

כלי משפטי

אולי תאהבו גם את

כמה עולה לפתוח תיק גירושין
כמה עולה לפתוח תיק גירושין?

גירושין היא החלטה משנה חיים שיכולה להיות בעלת השלכות רגשיות, כלכליות ומשפטיות משמעותיות. אחד השיקולים הראשונים כאשר שוקלים להתגרש העלות הכרוכה בהתחלת ההליך המשפטי. הבנת

קרא עוד »