חיפוש

התחלת תהליך פשיטת רגל – אלו הדברים שכל עו"ד יגיד לך לעשות

התחלת תהליך פשיטת רגל – אלו הדברים שכל עו"ד יגיד לך לעשות

הליך של פשיטת רגל ידוע בקרב רבים כהליך מסובך שדורש התייעצות וליווי מטעם עורך דין מוסמך בנושא.

אם אתם קוראים את המילים האלו ומוצאים את עצמכם מזדהים עם כל מילה, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי שיציין בפניכם את הדברים שעורך דין צפוי

להגיד לכם לעשות בתחילת הליך של פשיטת רגל.

 

רקע אודות איסוף המידע

פנינו אל כמה עורכי דין מוכרים בתחום, כדי שנוכל לומר לכם מהם הדברים שעורך דין צפוי להגיד לכם בתחילת ההליך. עורכי דין אלו סייעו לנו להבין מהם הדברים הנפוצים ביותר שהם אומרים ללקוחות חדשים שלהם שמתעניינים בהליך של פשיטת רגל. קיבלנו לא מעט מידע במהלך השיחה עמם, כך שמצאנו את עצמנו מרכזים מידע רב ומרכזים אותו במדריך אחד מקוצר\ הנה המידע הזה:

 

הדבר הראשון שכל עורך דין יגיד לכם – האם אתם זכאים לפתיחת ההליך

עבורנו, האנשים הפשוטים שלא בקיאים באופן מעמיק בתחום המשפט, נדמה כי כל אדם יכול לגשת אל עורך דין ולציין בפניו שהוא רוצה להתחיל בהליך של פשיטת רגל. אם נפשט רגע את הדברים, כל אחת יכול לעשות זאת, אבל לא כל אחד יכול להיות זכאי לפתיחת ההליך בסופו של דבר. ברגע שתיגשו אל עורך דין פשיטת רגל עדי עקראוי שבקיא בתחום פשיטת הרגל, אתם תשמעו ממנו שיש תנאי זכאות שיאפשרו לכם להתחיל בהליך פשיטת רגל. זאת אומרת, שאם אתם לא עומדים בתנאים הללו, אתם לא זכאים להתחיל את ההליך:

  1. אם החובות שלכם נמוכים מ – 13,500 ₪
  2. אם החובות שצברתם לנושים נצברו בחוסר תום לב
  3. אם החובות שצברתם נצברו בעקבות הליכים פליליים כלשהם

 

הדבר השני שכל עורך דין יגיד לכם – אתם צריכים לשלם אגרה

אם עברתם את השלב הראשון ואתם יכולים להגיש את הבקשה לפשיטת רגל, עורך הדין יידע אתכם כי עליכם לשלם אגרה שעולה כ- 2,530 ₪ (נכון לרגע כתיבת מילים אלו). חשוב לציין כי ישנם מקרים מיוחדים שבהם ניתן לקבל פטור. אם זה המצב, עורך הדין יציין זאת בפניכם ויבחן את האפשרות להקל עליכם בתשלום אגרה זו.

 

הדבר השלישי שכל עורך דין יגיד לכם – אתם צריכים לפנות אל בית המשפט

הדבר השלישי והאחרון שכל עורך דין יגיד לכם בתחילת ההליך של פשיטת רגל זה לפנות אל בית המשפט המחוזי. עליכם לעשות זאת בהקדם האפשרי כדי שתקבלו צו לעיכוב כל ההליכים שיש לכם בהוצאה לפועל. מדובר בעניין חובה, שכל אדם צריך לעשות בתחילת ההליך. לאחר ביצוע השלב הזה, תוכלו להעמיק בהליך.

 

כמה מילים לסיום

כעת ידועים לכם 3 הדברים שאתם צריכים לעשות בהתחלת ההליך של פשיטת רגל. כך שנותר לכם רק לפנות לעורך דין שינחה אתכם לגבי ההמשך.

אנשי משפט

 

אולי תאהבו גם את

כמה עולה לפתוח תיק גירושין
כמה עולה לפתוח תיק גירושין?

גירושין היא החלטה משנה חיים שיכולה להיות בעלת השלכות רגשיות, כלכליות ומשפטיות משמעותיות. אחד השיקולים הראשונים כאשר שוקלים להתגרש העלות הכרוכה בהתחלת ההליך המשפטי. הבנת

קרא עוד »