חיפוש

כיצד נפתרת בעיית הגברת לחץ המים?

כיצד נפתרת בעיית הגברת לחץ המים?

אתם מפעילים את הברז בבית, רק בכדי לגלות ששוב לחץ המים נמוך. הגברת לחץ מים יכולה להתבצע באמצעות שיטות שונות, למשל התקנה של משאבות חיצוניות מסוגים שונים. כל עוד אתם רוצים להגביר לחץ מים בבית, השורות הבאות בשבילכם.

מעוניינים לבצע הגברת לחץ מים בברז? הגברת לחץ מים בדירה מאפשרת לכם להנות מזרם המים שפעם היה אצלכם בבית, זוכרים אותו? באמצעות משאבות חיצוניות כמו משאבות חד פאזי, יהיה ניתן להגביר את הלחץ של המים בדירה. כמו כן, יהיה חשוב גם להסתייע בשירותיו של אינסטלטור מקצועי להגברת הלחץ של המים.

אל תתנו לכל שרברב להתעסק עם צנרת המים והברזים אצלכם בבית, תבדקו שאכן האינסטלטור מומחה בעבודתו. אבל רגע לפני התקנת משאבה להגברת לחץ מים, חשוב לבדוק גם סיבות נוספות לזרם בלחץ הנמוך. הנה סיבות ללחץ מים נמוך בבית:

 

מדוע ברז מזרים מים בלחץ נמוך?

ברז יכול להזרים מים בלחץ נמוך כתוצאה ממספר סיבות. קודם כל, יהיה חשוב לבדוק אם השיבר שלכם פתוח עד הסוף. השיבר הוא ברז המים הראשי, שבדרך כלל נמצא מחוץ למבנה. אם אתם מתגוררים בבניין מגורים, סביר להניח שהשיבר נמצא בקירוב לחניה או לגינת הבניין.

במקרים מסוימים, ייתכן גם שישנה תקלה בדוד השמש אשר מובילה ללחץ מים חמים נמוכים. יש לבדוק זאת ככה: אם לחץ המים הקרים תקין ורק המים החמים זורמים בלחץ נמוך, אז כנראה הבעיה היא בדוד השמש. במקרים אלו, יש לבדוק אם אתם צריכים אינסטלטור או טכנאי דודים.

 

כמה עולה הגברת לחץ מים בבית או במשרד?

אם אתם צריכים לבצע הגברת לחץ מים בברז, אתם צריכים לדעת עלויות ממוצעות בשוק. הגברת לחץ מים יכולה לעלות בין 650 ₪ ל-1,150 ₪ ומעלה. הכול שאלה של סוג המשאבה שצריך להתקין, מורכבות העבודה וכדומה.

אם אתם צריכים אינסטלטור להתקנת משאבה להגברת לחץ מים, אנחנו ממליצים לבצע מחקר שוק מקדים. מחקר השוק שלכם יכול למשל לכלול השוואות הצעות מחירים בין שרברבים שונים. ככה תוכלו להבין בדיוק במה מדובר, כמה כל שרברב גובה על העבודה, אילו משאבות קיימות ועוד.

 

טיפ לבחירת אינסטלטור להגברת לחץ מים

טים מאיתנו, אל תסתייעו בכל שרברב שמציע את שירותיו בזיל הזול. בסופו של דבר, הזול לפעמים עלול לצאת יקר כתוצאה מהסתייעות באיש המקצוע הלא נכון. אם אתם נדרשים לשלם מעט יותר על עבודת האינסטלציה, ייתכן שהאינסטלטור מקצועי ומנוסה מאד.

בטווח הארוך, זה ייצא לכם כנראה יותר זול מאשר הסתייעות בשרברב חובב. תערכו השוואת מחירים בין שרברבים, תבחרו באיש המקצוע שלכם ותהנו משירות אינסטלטור מקצועי להגברת לחץ מים. אם אתם מעדיפים לרכוש את המשאבה להגברת הלחץ של המים בנפרד, זה גם אפשרי.

אישה מתקלחת

אולי תאהבו גם את

מנעול עם מפתחות
איך לבחור דלתות

בחירת דלתות היא בחירה חשובה הן ביטחונית והן אסתטית עבור הבית. דלת הכניסה היא הפנים של הבית ותקבע את הרושם הראשוני של האורחים המגיעים אל

קרא עוד »
חרק
הדברה מקצועית במרכז

שירותי הדברה הם שירותים שמצילים רבים מאיתנו ממקרים לא נעימים בהם אנו נתקלים במזיקים כאלו ואחרים כגון נחשים, עכברים, חולדות ועוד. עם זאת, על מנת

קרא עוד »
שרביט
אמן חושים לבר מצווה

ממש בקרוב הבן שלכם יחגוג יום הולדת 13? תכננתם אירוע מרגש ואתם תוהים האם יש משהו שתוכלו לעשות כדי למנף את החגיגה הזאת בצורה עוד

קרא עוד »
כדור בדולח
כך תבחרו אמן חושים מומלץ

במידה ואתם עומדים בפני תכנון אירוע קרוב ואתם רוצים מאוד ליצור את אירוע בלתי נשכח, נראה שהזמנת אמן חושים לאירוע שלכם הינו רעיון מצוין שכדאי

קרא עוד »