חיפוש

כלי כסף לחגי תשרי – הכלים שחייבים שיהיו בבית

כלי כסף לחגי תשרי – הכלים שחייבים שיהיו בבית

חגי תשרי הם הזדמנות מעולה לרענן את הארון במטבח ובסלון, עם כלי כסף יוקרתיים שגם נראים נהדר וגם יכולים לשמש אתכם לכל אורך השנה. אז איזה כלים חייבים להיות בבית ואיך בוחרים אותם? הנה המדריך המלא

חגי תשרי מגיעים כמובן רק פעם בשנה, אבל הם הזדמנות מעולה לרענן את סוג הכלים שיש בארון ובמטבח. כלי כסף ברמה גבוהה יכולים לשמש את בני המשפחה לכל אורך השנה ואף לשדרג את האווירה עם עיצוב מסורתי, קלאסי ובעל ערך מוסף.

השוואה בין כלים שונים שיש כאן למשל יכולה לסייע לבחור את אלו שחייבים להיות בבית. אם מבססים את ההשוואה על קטלוג שמלכתחילה כולל בתוכו רק כלי כסף איכותיים ויוקרתיים, אפשר לדעת בוודאות שהתוצאה תהיה מוצלחת גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

 

בנוסף, ניתן להיכנס לקטלוג כדי לשלב בבית את כלי הכסף הבאים:

פמוטים

זוג פמוטים מכסף טהור זה בדיוק מה שהבית צריך על מנת ללבוש חג. ספציפית בחגי תשרי ובגלל חגים שמגיעים ממש אחד אחרי השני וביניהם ערבי שישי ושבתות, כדאי לשדרג את הבית עם פמוטי כסף איכותיים ואקסקלוסיביים. בהמשך, ניתן לבחור האם להמשיך להשתמש באותם פמוטים גם להדלקת נרות שבת – או לשמור אותם לאירועים מיוחדים בלבד.

 

דבשיות כסף

דבשיית כסף היא חלק בלתי נפרד משולחן החג בראש השנה. זו הדבשיה שאותה כדאי להגיש לאורחים כדי שיוכלו לטעום מהדבש, לברך על התפוח ולהצטרף לאירוע. עם דבשיות כסף יוקרתיות שנראות מעולה ולא סופגות בלאי וקורוזיה, שולחן החג הופך להיות משהו שקשה להתעלם ממנו.

 

כלי יין וקידוש

אי אפשר לעבור את חגי תשרי בלי כלי יין וקידוש. נכון שברוב הבתים שבהם חוגגים את ראש השנה וסוכות כבר יש כלי יין כאלה, אבל זה לא אומר שלא צריך לרענן אותם. בנוסף, ניתן להקדיש ספציפית לחגי תשרי כלי יין וקידוש בעלי מאפיינים מיוחדים ושונים בהשוואה לשאר השנה.

 

קופסת אתרוג

קופסת אתרוג יכולה להיות מתנה שאותה מביאים לחברים, בני משפחה או קרובים שמזמינים אותנו להתארח אצלם. לחילופין, רבים בוחרים לקנות קופסת אתרוג מכסף טהור לקראת סוכות ולשלב אותה בארון היודאיקה שלהם בתור פריט דקורטיבי ועיצובי. בכל אחד מהמקרים האלה, קופסת אתרוג היא ללא ספק משהו שכדאי לחשוב עליו לחיוב.

 

כלי הבדלה

לכל שבת וחג יש מוצאי שבת וחג, אז כדאי לחשוב גם על כלי הבדלה. סט הבדלה כדורי עשוי כסף טהור כולל גם כלי לנר הבדלה וגם כלי לבשמים והוא משתלם לשנים רבות. בחגי תשרי ובעיקר בשבתות שמפרידות ביניהם, כלי ההבדלה הם הדרך הכי טובה לשמור על אווירה מסורתית וחגיגית עבור המשפחה המורחבת.

אתם יכולים לבדוק ולהשוות בין כלי כסף לחגי תשרי בעמוד הבא של האחים חדד https://www.hadadbros.com/חנות/חגי-ישראל/.

אייקונים של חגי תשרי - ספר תורה, חנוכיה, סביבון, חמסה, כיפה, מגן דוד
אייקונים של חגי תשרי – ספר תורה, חנוכיה, סביבון, חמסה, כיפה, מגן דוד

אולי תאהבו גם את