חיפוש

נפלת ברחוב ושברת את הרגל? בהחלט יכול להיות שמגיע לך פיצוי!

נפלת ברחוב ושברת את הרגל? בהחלט יכול להיות שמגיע לך פיצוי!

אם חזרת לא מזמן מהסופר או מכל מקום אחר ופתאום נפלת ברחוב כתוצאה מבור שהיה במדרכה או מכל עניין אחר, בהחלט יכול להיות שמגיע לך פיצוי. אין דבר נוראי יותר מאשר ללכת תומך ברחוב ופשוט להיתקל שמכשול שהעירייה לא סידרה, בין אם זה מכסה של ביוב שבולט החוצה ובין אם זה כל דבר אחר. אומנם מדובר על תופעות שמתרחשות לא פעם בערים שונות במדינה, אך זה לא הופך את הפגיעה לנעימה או קלה יותר. לכן, כאשר מדברים על תאונות כאלה כדאי לדעת שלפחות ניתן לקבל בדרך כלל פיצוי. מה שכן, על מנת שתוכל לתבוע את מה שמגיע לך אתה צריך לפנות לעורך דין נזיקין. לא מומלץ לדחות את הפניה לאיש מקצוע כזה, כי ככל שהזמן יעבור בדרך כלל יהיה לך יותר קשה להוכיח את מה שקרה. לכן, אם אתה יכול לפנות אל עורך דין נזיקין עוד היום, למה שלא תעשה את זה?

איש שנפל ברחוב

מה צריך להביא לפגישה עם עוה"ד?

אם מעולם לא יצא לך להגיע למשרדו של עורך דין לפגישה, אתה בוודאי קצת נרגש ולא לגמרי יודע למה לצפות. לכן אנחנו רוצים שתדע: עורך הדין בצד שלך והתפקיד שלו הוא להגן עליך ולדאוג לאינטרסים שלך. לכן, כאשר אתה חושב על הפגישה הראשונה שלך עם עוה"ד כדאי שתדע מה להביא. אומנם זה נכון שהוא גם ישאל אותך בעל פה אינספור שאלות וירצה לקבל כל מידע אפשרי אודות התאונה המצערת, אך לא בכך די. אם יש לך צילומים שמראים את מה שקרה ברחוב אשר הוביל לתאונה, בהחלט כדאי שתגיע איתם לפגישה. כמו כן, כדאי שתחשוב מראש האם יש עדים לתאונה שיוכלו לעזור לך ובנוסף, אם קיבלת טיפול רפואי אחרי התאונה כדאי יהיה להגיע גם עם המסמכים הרפואיים השונים. כל הפרטים הללו יסייעו לעוה"ד להבין מה באמת קרה במקום ובהתאם לכך הוא יוכל להכין את כתב התביעה.

האם מדובר על הליך משפטי ארוך?

כשפונים לעורך דין נזיקין קורה בדיוק מה שתמיד קורה כשפונים לכל עורך דין אחר: צריך סבלנות. העניין הוא שאתה לא היחיד שמגיש תביעה כזאת ואם מדובר על תביעה כנגד העירייה, הרי שזה עלול להיות עודך יותר מסובך. לכן חשוב לא רק להבין שהתהליך עלול להיות ארוך, אלא גם כדאי שתבחר עורך דין מקצועי שיוכל לעזור לך ולקדם את העניינים שלך. מתלבט אל מי להתקשר? לא בטוח מי יוכל להיות עוה"ד הטוב ביותר? אם כך, כדאי שתדע שעורך דין מיסקביץ' הוא הכתובת הנכונה. כאן תדע שיש מי שמטפל בעניינים שלך וכאן תוכל להבטיח שיש מי שידאג לכך שתוכל לקבל את הפיצוי שלו אתה ראוי.

לעוד מידע: https://www.df-law.co.il

אולי תאהבו גם את