חיפוש

אחת ולתמיד – מה עדיף? מקלחון או אמבטיה

אחת ולתמיד – מה עדיף? מקלחון או אמבטיה

עדיפות היא תמיד עניין של טעם אישי. ישנם אנשים שמעדיפים מקלחות יותר קצרות, את המים מעל ראשם או לשלוט על זרם המים בעזרת ראשי מקלחת, ויש אנשים המעדיפים אמבטיה ארוכה לאור נרות אחרי יום ארוך בעבודה. אך מה באמת כדאי?

 

למה אמבטיות?

לרוב, בחיי היום יום שלנו, אנחנו עסוקים בריצה יום יומית אחרי העבודה, הקניות, הילדים, ולהספיק להכין ארוחת ערב בזמן. כך שרוב הזמן אין לנו זמן לעשות אמבטיות ארוכות ולהתפנק. למרות שפעם בשבוע, אמבטיה לאור נרות יכולה להיות הפינוק המושלם. אך למה באמת כדאי לנו?

 

התפנקות

אמבטיה היא בעיקר מקום להתפנק בו אחרי יום ארוך מאוד. מילוי אמבטיה חמימה לאור נרות עם כוס יין יכול להיות סיומת נהדרת ליום ארוך מאוד.

 

עיצובית

במקרה הזה, גם אמבטיה וגם מקלחון יכולים לתת עיצוב נהדר לחדר המקלחת שלכם. אם מדובר באמבטיה מיוחדת, כמו מסוג ״פרי סטנדינג״, שהיא אמבטיה שאינה צמודה לקיר, להוסיף עם גוון עיצובי. כל זה יכול להתקיים רק במקרה שיש לכם מספיק מקום בבית.

 

ניקיון וסדר

לנקות את האמבטיה יכול להיות משימה לא פשוטה, בטח כאשר יש לנו יותר מקום סביב להניח עלייה מגוון של סבונים ומסכות. אך, אמבטיה יכולה לצבור לאורך זמן פחות לכלוכך ועובש בסיליקון.

 

למה מקלחונים?

מקום והרבה ממנו

אחד מהיתרונות המרכזיים הוא הרבה מקום. מקלחון הוא חיסכון אדיר למקום ויכול להשאיר לכם מקום לדברים אחרים בבית. רובנו אינו גר בדירות או בתים ענקיים, כך שמקלחון מהווה יתרון של חלל על אמבטיות שאינן משאירות הרבה מקום.

 

חיסכון במים

לא חיסכון במקום, אלא במים והרבה. אמבטיה אכן מפנקת. אך מה עם חשבון המים ומה עם הכנרת שלנו? ההבדל הוא עצום: מקלחת שנמשכת 5 דקות, והמים בה זורמים, צורכת בערך כ50 ליטרים של מים. אילו הפינוק באמבט יעלה לכם פי 2.5 מכך.

 

זול יותר

המקלחון ניצח מבחינת המקום ועלות הצריכה של המים, אך לא די בכך והמקלחון עצמו הוא זול בהרבה יותר מאמבטיה. מקלחונים יכולות להיות עשויים מכלל חומרים, אך לרוב, החומרים יהיו זולים יותר מאמבטיה.

 

לא מתפשרים על עיצוב

אומנם אמבטיה באמצע הבית יכולה להיות פריט עיצובי מהמם, אך לרובנו אין את המקום עבורה. כיום ישנן מקלחונים שעושים את העבודה העיצוב באופן מעולה וזה נראה לא פחות נהדר.

 

שימושית

מקלחת הוא משהו שימושי באופן יום יומי. המקלחת לרוב חוסכת זמן ומתאימה לצורך היום יומי שלנו למקלחת זריזה ולהמשך היום. למקלחונים מעוצבים ושימושים היכנסו ל- https://zhglassk.co.il.

 

לסיכום

אמבטיות אומנם מפנקות מאוד אחרי יום עבודה ארוך. אך מקלחון מביא איתנו פתרון נוח וזול יותר לחיים היום יומיים שלנו. לכן, ההמלצה הכלכלית הטובה ביותר היא מקלחון, ואת פינוק האמבטיות תשאירו לחופשה הבאה שלכם.

אולי תאהבו גם את

סכנת התחשמלות
האם אפשר להתחשמל מדוד?

דוד המים הוא אחד מהמוצרים החיוניים בביתנו, אשר תפקידו לוודא שתמיד יהיו מים חמים כאשר אנו רוצים להתקלח. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר במוצר חשמלי

קרא עוד »