חיפוש

בין בריאות למיתוג – מוצרי קורונה שניתן למתג

בין בריאות למיתוג – מוצרי קורונה שניתן למתג

מסכות בד נושמות, מסכות שעומדות בתקנים מחמירים, סוגים שונים של מדי חום, כפפות חד פעמיות וחומרים שונים לחיטוי ידיים, הקורונה הכניסה לחיינו מגוון רחב של מוצרים חדשים ושידרגה את המעמד של פריטים אחרים שהפכו בן לילה למוצרים חיוניים מבוקשים במיוחד. כיצד הקורנה הגבירה את הצורך במוצרים שכאלה וכיצד כל זאת מתקשר לקידום החברה שלכם וחיזוק התדמית שלה? הכתבה הבאה תתייחס לסוגיות אלו.

 

העלייה בתחלואה לצד העלייה בצורך – הנסיקה בביקוש למוצרי בריאות

אחרי חודשים רבים בהם הקורונה נתנה את אותותיה בכל תחום חיים אפשרי, רמת המודעות של הציבור הישראלי להיגיינה ושמירה על התברואה בקרב כלל החברה רק מוסיפה לעלות. באופן טבעי, עם העלייה ברצון של הציבור לשמור על הבריאות שלו ושל האנשים בסביבתו, הדרישה למוצרי בריאות עולה כל העת.

 

הזדמנות של חברות לעשות טוב

תקופת הקורונה היא ללא ספק אחת התקופות הקשות שידעה החברה הישראלית בשנים האחרונות. יחד עם זאת, זה בדיוק הזמן להירתם ולעזור. חברות רבות מעניקות במתנה את אותם המוצרים החיוניים שיכולים לסייע למאות אלפי ישראלים לשמור על בריאותם ובריאות הסובבים. חלוקת מוצרים שכאלה על ידי חברות עושה טוב בכמה רמות:

  • טוב ללקוחות – בין אם יש בבעלותכם חברה גדולה או קטנה, אין ספק כל כלל הלקוחות שלכם יוכלו להפיק תועלת רבה ממוצרים שיסיעו להם לשמור על הבריאות בתקופה מאתגרת זאת.
  • טוב לעובדים – תקופת הקורנה הביאה עימה אתגר גדול לשוק העבודה. עובדים רבים נאלצו לעבוד מהבית ואף לצמצם את משרתם. אין ספק כי הענקת שי קטן לעובד תסייע רבות להעלאת המורל.
  • טוב לקולגות העסקיות – לנוכח מאורעות לא צפויים ולא פשוטים, יש משפט בעסקים שאומר, עסקים כרגיל. ואכן לא מומלץ לזנוח קשרים עסקיים ושיתופי פעולה והענקת מתנות קשורות ברוח התקופה היא דרך מצוינת לשמר ולתחזק קשרים אלו.
  • טוב לתדמית של החברה – מתנה ממותגת אשר תסייע לאנשים לצלוח את האתגרים המתלווים לקורונה תתקבל בברכה על ידי כל אחד ותסייע לחזק את תדמית החברה ולמצב אותה כחברה קשובה, מתחשבת ובעלת תושייה ונכונות להתמודד עם כל אתגר שנקרה בדרכה.

 

אילו מוצרי בריאות ניתן להעניק ואיפה ניתן למצוא אותם?

בין אם אתם מחפשים מתנות ממותגות ללקוחות, לקולגות או לעובדים שלכם, ללא ספק כולם ישמחו לקבל את אחת מן המתנות הרבות שחברת מה באלי משווקת. כך למשל תוכלו להזמין:

  • מסכות בד ממותגות עם הלוגו של החברה שלכם.
  • מד חום דיגיטלי למדידת חום ללא מגע.
  • מחזיק מפתחות לפתיחת דלתות והזמנת מעליות ללא מגע יד אדם.
  • רצועות סיליקון לעטיית מסכות בצורה נוחה ונעימה.
  • מצלמות אינטרנט באיכות HD לשמירה על קשר עם משפחה, חברים וקולגות לעבודה.

 

אם אתם זקוקים למוצרי בריאות ממותגים ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות ללא פשרות, היכנסו לכתובת הבאה:

https://ma-bali.com/category/corona-products.

ותמצאו מגוון רחב של מוצרים מצילי חיים מבית חברת מה באלי.

 

מסיכה

אולי תאהבו גם את

הפרעות אכילה ראשית
כך מתפתחת הפרעת אכילה

רבים מאיתנו ניסו בשלב כלשהו במהלך חייהם לעשות דיאטה, במטרה להוריד במשקלם או להעלות במשקלם ("דיאטת השמנה"). במרבית המקרים הדיאטה נועדה על מנת לשפר את

קרא עוד »