חיפוש

מערכות אל פסק – יכולות למנוע פגיעה

מערכות אל פסק – יכולות למנוע פגיעה

מעבר להיותה גיבוי חשמלי, מערכת אל פסק יכולה למנוע פגיעה במכשירי החשמל שבביתכם. מהי מערכת אל פסק? למה כדאי? במאמר הבא נסביר לכם הכול. מערכת האל פסק, יודעת לספק חשמל חלופי במידה ומתרחשת הפסקת חשמל. בנוסף, מערכת אל פסק יכולה למנוע פגיעה במכשירי החשמל מפני הפרעות חיצוניות. לפרטים נוספים בנושא.

 

מהי מערכת אל פסק?

מערכת אל פסק מהווה גיבוי חשמלי שמאפשר למוצרים חשמליים להמשיך לפעול כאשר מפסק החשמל הראשי שבלוח החשמל שלכם קופץ. כלומר כשאין חשמל בבית, במשרד או בכל מקום אחר.

מערכות אל פסק הינן ציוד קריטי שזמינותו חשוב דווקא בעת משבר כמו הפסקת חשמל, הפרעות ברשת וכדומה, מכיוון שהיא מספקת את אמצעי ההגנה הטובה ביותר נגד שלל הפרעות ובעיות חשמל העלולות לגרום לנזק בלתי הפיך למכשירי החשמל שלכם.

 

איך מערכת אל פסק עובדת?

על מנת לספק חשמל חלופי בהיעדר חשמל, מערכת האל פסק נעזרת בסוללה נטענת שיודעת להיכנס לפעולה באופן עצמאי בזמן הצורך. לסוללת המערכת, זמן חיים משלה – בשונה מזרם החשמל הראשי שפועל ללא הגבלה. כלומר, היא אינה תחליף מוחלט למערכת החשמל שלכם ומומלץ להיעזר בה רק במקרה הצורך.

מכיוון שלכל סוללה יש זמן פעולה קצוב, ניתנת לנו האופציה לגבות את כל מה שאנחנו צריכים על המחשב לפני שהסוללה תתרוקן, ואז גם לכבות את המחשב עד שיחזור החשמל.

 

ממה מערכת אל פסק מגינה?

מערכת אל פסק יודעת להגן על מוצרי החשמל שלכם מפגיעות מגורמים שונים.

  1. עליית מתח – מערכת אל פסק מספקת הגנה מפני עליות מתח פתאומיות שעלולות לקלקל רכיבים שונים במכשירי החשמל או המחשב שלכם.
  2. צניחת מתח – צניחת מתח היא ההפך מעליית מתח, מערכת האל פסק מפני צניחות מתח על ידי איזון תקין.
  3. קפיצות מתח חדות – קפיצות מתח חדות הינן קפיצות חדות של אנרגיה, מתח חשמלי ו – וולטים במעגל אלקטרוני, אותם מערכת אל פסק יודעת למנוע.
  4. רעשי רקע – רעשי רקע יכולים להיות אותות חשמליים אקראיים המפריעים לתקשורת תקינה, אותות אלה מתחוללים במכשירים אלקטרונים הקרובים לאזור. מערכת אל פסק יודעת לאזן את ההפרעות ולמנוע פגיעה.
  5. חוסר יציבות תדרים – מערכת אל פסק יודעת לספק הגנה מפני שינויים קיצוניים שקורים בתדרים חשמליים.
  6. עיוות חשמלי –  עיוות חשמלי הוא עליות וירידות בגלי סינוס החשמל, עיוות זה גורם לחימום יתר ואף מקצר את אורך החיים של הרכיבים האלקטרוניים, מערכת אל פסק יודעת להגן מפני עיוות זה.

 

יש לזכור, כי מערכות אל פסק מחולקות לקטגוריות שונות, אשר כל דגם מכל קטגוריה אחראי על טיפול באחת או שתיים מן התקלות שלעיל. אנו ממליצים לכם לשקול ברצינות התקנת מערכת אל פסק בביתכם, שכן היא יכולה להציל אתכם בעת הפסקת חשמל, למנוע פגיעה במכשירי החשמל בביתכם ולהאריך את חייהם.

איש מקצוע משחק עם החוטים

אולי תאהבו גם את

מנעול עם מפתחות
איך לבחור דלתות

בחירת דלתות היא בחירה חשובה הן ביטחונית והן אסתטית עבור הבית. דלת הכניסה היא הפנים של הבית ותקבע את הרושם הראשוני של האורחים המגיעים אל

קרא עוד »
חרק
הדברה מקצועית במרכז

שירותי הדברה הם שירותים שמצילים רבים מאיתנו ממקרים לא נעימים בהם אנו נתקלים במזיקים כאלו ואחרים כגון נחשים, עכברים, חולדות ועוד. עם זאת, על מנת

קרא עוד »
שרביט
אמן חושים לבר מצווה

ממש בקרוב הבן שלכם יחגוג יום הולדת 13? תכננתם אירוע מרגש ואתם תוהים האם יש משהו שתוכלו לעשות כדי למנף את החגיגה הזאת בצורה עוד

קרא עוד »
כדור בדולח
כך תבחרו אמן חושים מומלץ

במידה ואתם עומדים בפני תכנון אירוע קרוב ואתם רוצים מאוד ליצור את אירוע בלתי נשכח, נראה שהזמנת אמן חושים לאירוע שלכם הינו רעיון מצוין שכדאי

קרא עוד »