חיפוש

סוגי ריצוף מומלצים לבית

סוגי ריצוף מומלצים לבית

ריצוף הבית הוא חלק בלתי נפרד מתהליך ארוך וממושך של שיפוצים. העשורים האחרונים, ובמיוחד בשנים האחרונות, חלו שינויים ושיפורים משמעותיים בסוגי הריצוף המוצעים כיום בשוק לבעלי דירות ומבנים העורכים בהם שיפוצים. מהם סוגי הריצוף הקיימים בשוק ומה היתרונות של כל אחד מהם? מה בין סוגי הריצוף השונים והשגת האפקט הרצוי העת עריכת שיפוצים בבית? סוגי ריצוף מומלצים לבית

סוגים שונים של ריצוף לבית והיתרונות שלהם

בעשורים האחרונים חלו שינויים מרחיקי לכת בתחום הריצוף לבית, כמו גם בתחומים רבים אחרים. בשורות להלן נציג ארבעה סוגים שונים של ריצוף: מרצפות קרמיקה, אריחי גרניט פורצלן, ריצוף שיש וריצוף בטון מוחלק. ארבת סוגי הריצוף הללו שונים האחד מהאחר ולכל אחד מהם יתרונות משלו.

מרצפות קרמיקה

מדובר בסוג הנפוץ ביותר, ועם זאת הפחות מורכב ויקר בתחום. המרצפות העשויות קרמיקה מיוצרות בתהליך תעשייתי, כאשר היתרון הגדול שלהן טמון בעובדה שהן מגיעות בשלל צבעים וגוונים. עריכת שיפוצים בבית, המכוונות לשנות את המראה הכללי שלו, תלויה במידה רבה במציאת מרכיבים שיתאימו לאופי ולמראה הסופי של החלל הפנימי בבית. החיסרון של מקצפות קרמיקה הוא העמידות הנמוכה שלהן בפני כימיקלים, והעובדה שחומרים שונים עלולים לגרום להיווצרות כתמים על המרצפות.

גרניט ופורצלן

קרמיקה, אבל ברמה גבוהה יותר: גרניט פורצלן הוא סוג חדש של מרצפות, המיוצרות בתהליך דמה לזה של מרצפות הקרמיקה. עם זאת, היתרון היחסי של מרצפות כאלה טמון בעמידות הגבוהה שלהן בפני כימיקלים. אריחי גרניט פורצלן עמידים גם בפני סוגים אחרים של נזקים, כולל סדקים. הצבע של מרצפות כאלה הוא מט, והאפקט שלהן והשילוב שלהם בעיצוב כללי של חללים ]נימיים יכול להיות מעניין ביותר.

מחפשים הובלת דירה בירושלים? להמלצה על חברת הובלות מקצועית – הקליקו פה.

ריצוף שיש וריצוף בטון לבית

ריצוף שיש

ריצוף השיש הוא אחד מסוגי המרצפות העתיקים ביותר. ריצוף שיש היה נפוץ מאד בתקופות קדומות, ונותר באיכותו גם כיום. היתרון של השיש הוא בעמידות הגבוהה מאד שלו במצבים שונים. עובדה היא, שכיום מוצאים ריצוף שיש מתקופות קודמות. עם זאת, ריצוף שיש רגיש מאד לחומרים וכימיקלים מודרניים וכן הוא מוגבל בגוונים ובצבעים שבהם ניתן להשיג אותו. השיש מתאים הן לריצוף חללים פנימיים והן לריצוף מרפסות ומשטחים חיצוניים אחרים.

ריצוף בטון מוחלק

הוא הסוג האחרון של ריצוף שנסקור כאן. מדובר בריצוף המושג כאשר משטח בטון גדול מוחלק באמצעים מיוחדים, תוך שנוספים לו גוונים וצבעים שונים. היתרון בריצוף בטון טמון בעובדה שניתן לרצף באמצעותו חללים גדולים. החיסרון מגיע כאשר רוצים שינוי, כיון שהסרת המשטח דורשת עבודה רבה.

קבלת החלטה על אופי הריצוף וסוג המרצפות חייבת להתקבל בשום שכל. זאת, הן משום שמדובר בהוצאה כספית ניכרת והן משום שמדובר בהשקעה לטווח ארוך, שלא בקלות משנים אותה.

אולי תאהבו גם את

אחסון ראשית
כמה קשה לאחסן את הבית?

המטרה הקלאסית של שירותי חברת הובלות היא להעביר חפצים מיעדם המקורי ליעד אחר, ולעשות זאת תוך הקפדה על בטיחות החפצים והשבתם בשלום לבעליהם. עם השנים,

קרא עוד »
סלון ביתי
ניקוי ספות במכבים רעות

מחפשים אחר חברת ניקוי ספות במכבים רעות? יכול להיות שאתם זקוקים לשירות של תיקון שטיחים אומנותי, תיקון ספות בד ועור, חיטוי מזרנים או ניקוי שטיחים

קרא עוד »
בית
חדרי שינה בירושלים

חדר השינה הוא המקום בו אנחנו מתחילים את היום ושאליו אנחנו חוזרים בסופו. הוא חלל כל כך חשוב ומשמעותי לנו, היות והוא מהווה את מקום

קרא עוד »