חיפוש

פינוי בינוי והתחדשות עירונית בירושלים

פינוי בינוי והתחדשות עירונית בירושלים

פינוי בינוי והתחדשות עירונית הם פרויקטים יוצאי דופן אשר נוצרו על מנת לתת מענה בין היתר למצוקת הדיור במדינת ישראל. בירושלים, הנושא סבוך יותר ודורש התערבות של אנשי מקצוע.

 התחדשות עירונית בעיר ירושלים

פרויקט התחדשות עירונית החל לתפוס תאוצה בכל רחבי הארץ בשנים האחרונות, זאת על מנת לבצע פרויקטים של פינוי בינוי של מבנים אשר מיועדים להריסה ועליהם ניתן לבנות גורדי שחקים ובכך להגדיל את מספר יחידות הדיור, כמו גם ביצוע של תמ"א 38 לחיזוק מבנים כנגד רעידות אדמה. בהקשר הזה ירושלים היא עיר ייחודית מאוד, זאת משום שהיא עיר הבירה של מדינת ישראל וכן עיר קודש אשר עמוסה בהיסטוריה ולכן ביחס לערים אחרות קיימים מבנים רבים אשר מיועדים לצורך שימור. בנוסף, ביחס לערים אחרות פינוי בינוי והתחדשות עירונית בירושלים היא שונה מערים אחרות, זאת לאור העקרונות הקפדניים לבנייה המיועדים כולם לשמור על אופייה ההיסטוריה והייחודי של העיר. יחד עם זאת, כאשר בוחנים לעומק את הנושא של התחדשות עירונית בירושלים לטובת מהלכי התחדשות המטרה היא לחדש את פניה תוך שמירה על אופייה הייחודי של העיר. על כן, תהליכי ההתחדשות העירונית בירושלים כוללים מגוון רחב של פרויקטים ציבוריים אשר כוללים חידוש וחיזוק של מבני מגורים ישנים, חלקם על בסיס פרוצדורות של שימור המבנים הקיימים וכן ביצוע פעולה של פינוי ובינוי בירושלים לטובת בנייה של מבני מגורים גדולים יותר על בסיס הישנים.

התחדשות ופינוי בינוי

כיצד עובד התהליך בירושלים?

בכל הנוגע למיזמי התחדשות עירונית ופינוי בינוי בירושלים ניתן לעבור תהליך מסודר אשר מאפשר לכל תושב לבחון את עמידת המבנה בו הוא גר בקריטריונים שהוגדרו, ולקבל את כל המידע הנדרש סביב האפשרויות לפינוי ובינוי שלו. מידע זה הוא קריטי בכל פרויקט פינוי בינוי והתחדשות עירונית בירושלים, זאת על מנת שבעלי הדירות יהיו פטורים ממימון עלויות הפרויקט, ואת היקף עבודות השיקום שניתן יהיה לבצע במסגרת התכנית על פי הכללים שהותוו בתכנית האב. לכן, קיים צורך מיידי בליווי של חברה מקצועית אשר תדע להעניק לכם את הכלים הטובים ביותר על מנת להבין האם אתם אכן זכאים לביצוע של התחדשות עירוני ופינוי בינוי, כמו גם להבין את כל ההשלכות כל הפרויקט וההליכים הבירוקרטים הלווים לו, החל משלב התכנון ועד שלבי הסיום בו תימסר הדירה החדשה. מעוניינים לקבל פרטים? פנו בהקדם אל חברת ארץ עיר, החברה המובילה בישראל לפרויקטים של התחדשות עירונית וביצוע פינוי בינוי כמו גם תמ"א 38. במהלך כל הפרויקט ילוו אתכם צוות מקצועי של אנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחום מרגישה ההחלטה ועד החתימה ולאחריה, כולל התייעצות ועדכון שוטף, זאת תוך ליווי צמוד לאורך כל התהליך כך שהפרויקט יסתיים לשביעות רצונם של כל הצדדים המעורבים.

לפרטים נוספים בנושא:

http://erets-ir.co.il

אולי תאהבו גם את

זוג מחזיק שלט עם תמונה של בית
הובלת דירה בירושלים

בירושלים יש מבחר גדול של חברות הובלה, אם אתם צריכים הובלת דירה בירושלים כנראה שתמצאו כמו גדולה מאוד של חברות שיציעו לכם את שירותיהם, אם

קרא עוד »
cbt חרדים
לימודי CBT לציבור החרדי

לימודי CBT לציבור החרדי הם לימודי טיפול קוגניטיבי פסיכולוגי אשר מותאמים לציבור החרדי. מדובר על טכניקה שהפכה לפופולארית בשנים האחרונות בשל יעילותה הרבה בטיפולי הפרעות

קרא עוד »