חיפוש

רהיטים לחדר שינה בירושלים

רהיטים לחדר שינה בירושלים

מתוך כל החללים שבבית, חדר השינה שלכם הוא ללא ספק האישי ביותר. למרות שזה תחום שרבים מהאורחים שלכם לא יראו בפועל, אך הוא עדיין ראוי לתשומת לב רבה. זה המקום האישי שלכם, המקום בו אתם "נטענים" ממעמסות היום, מקום בו ניתן להרהר במהלך היום ובלילה ואפילו למצוא מקום שקט לקריאת ספר, כך שזה רק הגיוני שהוא יכלול את לוח הצבעים והריהוט הנכונים. כמובן שאסור לנו לשכוח שעל חדר השינה להציג את סגנון העיצוב שלך במדויק ולהשלים את האסתטיקה הכוללת המשתקפת באזורים אחרים בבית.

למרות שלעתים קרובות זה יכול להיראות מתסכל ומאתגר, תכנון חדר שינה קטן יכול להיות מהנה. בעזרת הטיפים והטכניקות הנכונים לעיצוב, תוכלו להפוך את חדרכם הנוכחי למקום נופש חלומי. רהיטים לחדר שינה יכולים להוות מלבד היותם פריט עיצובי חשוב גם כפתרונות אחסון חכמים ועד ריהוט רב שימוש. הנה מספר רהיטים לחדר שינה בירושלים וברחבי הארץ שיהפכו את חדר השינה שלכם לחלומי:

 

מיטה וכריות בחדר שינה

 

  • ארון כרהיט שימושי וכפתרון אחסון מעולהארון לחדר שינה חייב להתאים לחדר השינה שלכם במספר היבטים. הראשון מבניהם ואולי החשוב ביותר הוא נוחות השימוש בארון. קיימים מספר סוגי ארונות לחדר שינה שיאפשרו לכם נוחות וקלות תפעול של הארון כמו למשל: ארון 4 דלתות, גדול ונוח לפתיחה או ארון 2 דלתות הזזה בעל מנגון הזזה קליל ונוח של הדלתות לפתיחה נוחה.
    היבט נוסף הוא העיצוב –  העיצוב של חדר השינה שלכם יכול להשפיע על מצבי הרוח, אופן השינה והקשר בין בני זוג. כאשר עיצוב חדר השינה לא מסתדר לנו בעין, נמצא את עצמנו מעדיפים לא לבלות זמן כלל בחדר השינה. כל כן, חשוב שהרהוטים בפרט וארון החדר השינה בכלל יהיו מתאימים לעיצוב שבחרנו לחדר זה.
    היבט שלישי לתרומתו של ארון לחדר מתאים לחדר השינה הוא פתרון האחסון –  ארון גדול תופס נפח ונוכחות בחדר אבל גם מאפשר לנו לנהל את הציוד והבגדים שלנו בצורה חכמה עד כדי שאפילו לא נרגיש שהוא נמצא שם.
  • מיטה כמקום המפלט שלנו – המיטה כמכלול עם המזרן ובסיס המיטה הם חלק אינטגרלי וחשוב בחדר השנה שלנו. ביציאה מהמיטה אנו מתחילים את היום שלנו ומסיימים בה את היום העמוס שעברנו. המיטה תהיה מקום המפלט שלנו מתהפוכות היום ולכן חשוב שהיא תהיה כמה שיותר נוחה. חשוב לרכוש מיטה שתהיה נוחה לכם כמה שיותר. נוחות זו משפיעה על הבריאות שלכם ועל מהלך היום שבא לפניכם.
  • התאורה משפיעה – התאורה בחדר שינה צריכה להיות דינמית לפי הצורך שלכם. יש כאלו המעדיפים תאורה בצמוד למיטה לטובת קריאת ספר ויש כאלו שיעדיפו תאורה כללית לחדר ולא יותר מזה. עשו חושבים עם עצמכם איזה תאורה תעדיפו, חישבו מה הצרכים שלכם: תאורה לקריאה, תאורה עדינה לאווירה רומנטית, תאורה חזקה המאירה את כל החדר או אפילו תאורה רכה לאווירה רגועה בחדר השינה.

עבור רבים מאתנו עיצוב חדר השינה עשוי להיות משימה לא פשוטה. לאתר בול עץ רהיטים איכותיים, המלצות וטיפים טובים לשדרוג חדר השינה והמלצות עיצוב כך שהמשימה הזאת תהיה פשוטה לכל אחד בארץ.

אולי תאהבו גם את