חיפוש

5 רעיונות למוצרי יודאיקה בלתי נשכחים

5 רעיונות למוצרי יודאיקה בלתי נשכחים

האמנות היהודית בעלת סמלים וערכים שמגיעים מהתרבות היהודית נקראת אומנות היודאיקה.

כל הסמלים המוכרים לנו מהעת העתיקה הפכו עם השנים לחפצי נוי שמוסיפים המון חן ואלגנטיות לכל בית.

לא כולם מתחברים לאומנות אבל היא מהווה חלק בלתי נפרד מן המסורת היהודית ויהודים רבים ברחבי העולם בוחרים להתחדש במוצרי יודאיקה.

סמלי הקודש של מוצרי היודאיקה מעניקים להרבה מן היהודים ברחבי העולם תחושה עוצמתית וקדושה ואף נותנת להם תחושה כי היא מקרבת אותם אל הדת. הרבה אנשים חושבים שלהכניס מוצרי יודאיקה יהפכו בין רגע את הבית שלכם לבית דתי והם מפחדים מן הרעיון ולכן נכיר לכם 5 רעיונות למוצרי יודאיקה בלתי נשכחים שיסדרו לכם קצת את הראש.

 

פסלוני יודאיקה

פסלוני היודאיקה עושים דבר מעניין ויפה הם משלבים בין הסמלים המקודשים לבין האפשרות לעצב את הבית באופן שבו אנחנו רוצים. סמלים כגון מנורה, יונה, ירושלים, מטבעות וסביבונים הנם חלק מרשימה ארוכה מאוד של סמלים מסורתיים שבוחרים לפסל בכדי לתת לנו את מוצר היודאיקה הבלתי נשכח.

 

מגני יודאיקה

כמו הפסלונים כך גם המגנים. לרוב המגן יהיה עשוי מזכוכית. המגן יכול להחיל סמלים כמו חמסה או מנורות ונותן ומדובר במוצר יודאיקה מגניב למדי. בנוסף לכך למגנים יש מקום תמיד אצלנו על שולחן העבודה הן בבית והן במשרד ומדובר באחד מן הרעיונות היותר מעניינים והבלתי נשכחים שבן אדם יכול למצוא במוצרי יודאיקה.

 

מדליוני יודאיקה

מדליוני היודאיקה לרוב הנם מעוצבים על בסיס אבן. אמנים רבים בוחרים לייצר מדליוני יודאיקה והם משמשים לכל מיני מטרות, לדוגמא אם דוד שלנו מארה"ב אוהב לחזור עם מוצר יודאיקה מקורי אחרי הביקור בארץ, המדליון יכול להיות רעיון למוצר יודאיקה בלתי נשכח בשבילו. את המדליונים הללו ניתן אף לתת לכל אדם שאתם מוקירים או מעריכים והוא ידע שהשתמשתם בהרבה מחשבה בכדי לתת לו את המתנה.

 

משטח להצבת עטים

אם אתם משתמשים בעטים באופן קבוע בעבודתכם גם למשרד ישנם מוצרי יודאיקה רבים שיכולים לשמש אתכם. אחד הדברים הנפוצים ביותר הנו שימוש במשטח להצבת עטים מהודר בעל סממנים יהודיים ובעיצוב יודאיקה מעניין.

 

חנוכייה

בחג החנוכה תמיד כל אנשי הבית מתקבצים סביב החנוכייה, מדליקים נירות, שרים שירים, אוכלים סופגניות ומתבוננים בחנוכייה המוארת. חנוכיות כבר זכו לעיצובים חדישים ומרהיבים ואפשר ליהנות גם מהיופי המרהיב של החנוכייה ולא רק מהאור ומדובר באמת, במוצר בלתי נשכח ונהדר.

לכן אנחנו ממליצים במוצרי יודאיקה לבחור את הרעיון שמתאים לכם הכי הרבה. ישנם המון רעיונות מגניבים ובלתי נשכחים ולכן צריך לבחור את מה שהכי נוח לכם ומה שיעשה לכם את הטוב ביותר. אל תשכחו שלמוצרי היודאיקה יש חלק גדול לא רק בהיסטוריה שלנו אלא גם בעיצוב של הבית, ורבים בוחרים בהם בשל כך.

 

חנוכיה

אולי תאהבו גם את