חיפוש

הדפסה על פרספקס – כל מה שחשוב לדעת

הדפסה על פרספקס – כל מה שחשוב לדעת

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה ניכרת בשימוש בחומר הפרספקס שנמצא בכל מקום. מי שהשתמשו בו בעבר, יודעים שיש לו תכונות מיוחדות שהפכו אותו לשם דבר בתחום ההדפסות. עובדה זו הובילה אותנו להעלות את המדריך הנוכחי שיציג בפני כל דורש את כל הפרטים החשובים בהקשר זה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו אחת ולתמיד למה כולם מסביבכם משתמשים בפרספקס.

 

הקדמה – מהו פרספקס?

פרספקס סוג של פלסטיק שניתן להדפיס עליו באפקט תלת ממדי. כל אחד יכול לבחור את ההדפס הנבחר, שעשוי לכלול תמונה, כיתוב או גם וגם. אם תפנו למומחים בתחום שמבצעים הדפסה על גבי החומר, אתם צפויים לגלות שאלה מכנים אותו כ"זכוכית אקרילית", בגלל שהמראה שלו מזכיר זכוכית. חשוב להדגיש שמדובר אך ורק במראה, כי האיכות של החומר שונה לחלוטין. שכן, הפרפקס הוא חומר עמיד במיוחד שלא ניתן לשבירה בקלות.

 

השיטות להדפסה על פרספקס

כל אחד יכול לבצע הדפסה על פרספקס במגוון צבעים. שכן, יש בתי דפוס שמבצעים את ההליך באופן מקצועי. חשוב לציין שבמרבית ההזמנות, יהיה צורך בליטוש של התמונה שתעבור עיצוב גרפי על ידי מומחה בתחום. שכן, יש מצבים שבהם עולה הצורך להתאים את הצבע שקיים על התמונה לסוג החומר. עכשיו, כשאתם מכירים במידע בסיסי זה, ניתן לציין בפניכם את 2 סוגי ההדפסות הנפוצים ביותר:

  • הדפסה ישירה על פרספקס: הליך זה מתבצע תוך שימוש בטכנולוגיית UV מתקדמת שמאפשרת להדפיס ישירות על גבי החומר ולחתוך אותו לאחר מכן באמצעות לייזר
  • הדפסת גלופה והדבקתה על גבי פרספקס: שיטה זו מתבצעת תוך הדפסה של באמצעות נייר פוטו או מדבקת ויניל שמודבקות מאחורי הפרספקס. נהוג לבחור בשיטה זו, במצבים שבהם יש צורך ביצירת אפקט תלת ממד.

 

 

שימושים נפוצים בהדפסה על פרספקס

בעלי משרדים רבים בוחרים להדפיס על גבי פרספקס, כדי לשדרג את הנראות של סביבת העבודה. מדובר במשרדיהם של עורכי דין, רואי חשבון וכו'. יש מי שבוחרים להשתמש בהדפסה זו לצורך שילוט, בעוד אחרים מקשטים באמצעותה את המשרד, תוך שימוש בתמונות שונות.

 

כך תבחרו את הספק הטוב ביותר

מוטלת עליכם האחריות בבחירת ספק שיעניק לכם שירות הדפסה מקצועי. לכן, נמליץ לערוך בירור אודות בית דפוס שבקיא בהליך, תוך קריאת חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת. נציין בהזדמנות זו שיש היצע רחב של פלטפורמות שיציגו בפניכם את טיבו של בית העסק, כך שמדובר בהליך קצר שיאפשר לכם להגיע למסקנה בקלות.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שריכז בפניכם את כל המידע הדרוש בנוגע להדפסה על פרספקס. בשלב זה אתם מכירים את התהליך מקרוב, כך שנותר לכם רק לבדוק את הצורך במוצר. נאחל שתבחרו נכון ושתיהנו מהתוצאה שתשדרג כל חלל.

הדפסה על פרספקס

אולי תאהבו גם את