חיפוש

הלחץ שהמשטרה מפעילה בזמן חקירה

הלחץ שהמשטרה מפעילה בזמן חקירה

זומנת לחקירה? להלן כמה טיפים חשובים שעלייך לדעת וזאת על מנת שתוכל להתכונן לחקירה בצורה הטובה ביותר.

זומנת לחקירה? דברים חשובים שעלייך לדעת

זימון פתאומי או מראש בעבור חקירת משטרה מהווה מנוף לחץ משמעותי ביותר על האזרח הפשוט, בעיקר בעבור אלו אשר מעולם לא התמודדו עם רשויות החוק ואינם בקיאים בנושא. יתרה מכך, לאור העובדה כי ישנם לא מעט אזרחים אשר מזומנים לחקירה בטוענות כאלו ואחרות – גם אם מעולם לא היה להם עבר פלילי, נדרשת התקשרות מידית עם עורך דין, כפי שמסבירים במשרד עורכי הדין מיסקביץ וטייב. ע"פ עורכי הדין של המשרד, חשיבות של ייצוג משפטי במהלך חקירה הוא קריטי, וזאת לאור הלחצים הכבדים כמו גם שיטות חקירה אשר נועדו לחלץ הודאה מחשוד כמו גם מידע אשר יכול לקדם את החקירה, ולכן רבים מהאזרחים אשר מוותרים על הייצוג המשפטי מגלים להפתעתם כי הם הפכו לכלי מרכזי בידי רשויות החוק, כמו גם לאור העובדה אשר רבים אינם מודעים אליה אשר נוגעת לכך שבמידה וישנו וויתור על ייצוג של עורך דין, כל מה שנאמר עלול לשמש כראייה במהלך המשפט.

שוטר עם אזיקים

שיטות חקירה משטרתיות אשר מלחיצות ונתונות תחת ביקורת ציבורית

שיטות החקירה האינטנסיביות אותה מפעילה משטרת ישראל זכו בשנים האחרונות לכותרות ענק, וזאת לאור פיצוי אותו דרשו הנחקרים בגין חקירה בה הופעלו לחצים כבדים מאוד, בעיקר בתיקים רגישים כמו רצח, סמים והונאה. חשוב לזכור כי משטרת ישראל נוקטת בשיטות חקירה ייחודיות ומלחיצות למדי, ולכן נוצר מצב לצערנו בו רבים מודים בדברים שהם לא ביצעו כמו גם מוסרים מידע אשר הם אינם מודעים לכך שהוא עלול לשמש כנגדם. לכן, ישנה חשיבות עליונה להתקשרות מידית ברגע המעצר או לאחר קבלת הזימון, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר אשר נועד להגן עליכם באופן משפטי כמו גם בכדי למנוע מצב שבו יופעל עליכם לחץ כבד, וכתוצאה מכך תמסרו מידע שגוי או כזה אשר עלול לשמש כנגדכם.

קבלת סיוע משפטי מאתר מרטינדייל

אתר מרטינדייל נחשב מזה שנים רבות לאחד האתרים הגדולים והמצליחים בישראל, וזאת לאור ייצוג משפטי ראוי באחוזי הצלחה גבוהים ביותר. האתר, אשר חרט על דגלו להעניק את הייצוג המשפטי הטוב ביותר ייצג בהצלחה אנשים פרטיים כמו גם אנשי עסקים אשר נחקרו במשטרה, כמו גם ליוו במהלך ההליך הפלילי. אם אתם כעת לקראת חקירת משטרה או נעצרתם, דעו כי זכותכם היא לקבל ייצוג של עורך דין לכל אורך שלבי החקירה, ועורכי הדין של מרטינדייל יעמדו לצדכם בכל עת בכדי לסיים את התהליך בצורה מהירה ולשביעות רצונכם. למידע נוסף היכנסו לאתר בכתובת https://www.martindale.co.il.

רוצים לדעת כמה עולה חוקר פרטי? לחצו כאן

אולי תאהבו גם את

חוקר וזכוכית מגדלת
חקירות במגזר החרדי

אחת מהבעיות הנפוצות ביותר במגזר החרדי זה שמרבית המידע נשאר סגור בתוך הקהילה, וקשה מאוד להוציא את המידע הרלוונטי החוצה. רוב האנשים במגזר החרדי לא

קרא עוד »