חיפוש

3 דרכים להנפקת אזרחות אמריקאית

3 דרכים להנפקת אזרחות אמריקאית

ארה"ב נחשבת לאחת המעצמות הדמוקרטיות הגדולות בעולם (אם לא הגדולה ביותר), המעניקה הזדמנויות כלכליות מגוונות וכן זכויות דמוקרטיות נרחבות. בהתאם לכך, אזרחות אמריקאית היא אחת האזרחויות המבוקשות ביותר בעולם. הנה לפניכם מספר דרכים להנפקת אזרחות אמריקאית

 

אזרחות אמריקאית – כל היתרונות

ארה"ב היא אחת המעצמות הגדולות בעולם, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה דמוקרטית, כך שאזרחיה נהנים ממגוון זכויות דמוקרטיות וכלכליות, באופן ההופך את האזרחות האמריקאית לאחת האזרחויות המבוקשות ביותר בעולם.

בין היתרונות הבולטים שיש לאזרחות האמריקאית ניתן למנות את אפשרות הכניסה המהירה (ללא ויזה) למדינות רבות בעולם, לימודים מסובסדים במוסדות להשכלה גבוהה, מגוון אפשרויות תעסוקה ועוד.

 

כיצד ניתן להוציא אזרחות אמריקאית?

בכדי לקבל את האזרחות האמריקאית המבוקשת, עליכם לענות על מספר תנאים וקריטריונים, בהתאם לכל אחת מהדרכים הבאות:

 

אזרחות בתהליך אוטומטי

אזרחות אמריקאית מגיעה באופן אוטומטי לאלו העומדים באחד משלושת הקריטריונים הבאים: נולדתם בתחומי ארה"ב, נולדתם מחוץ לארה"ב לשני הורים אמריקאים, נולדתם מחוץ לארה"ב להורה אחד בעל אזרחות אמריקאית או לסבא / סבתא אמריקאים.

 

התאזרחות

במידה וברשותכם גרין קארד ושהיתם בארה"ב לתקופה של לפחות חמש שנים, הרי שתוכלו להגיש בקשה לתושבות קבע ושלוש שנים לאחר מכן להגיש בקשה לאזרחות ובהתקיים התנאים הבאים – נישואין לאזרח אמריקאי ושהייה רציפה בארה"ב בחצי שנה שקדמה להגשת הבקשה.

 

אזרחות מכוח נישואין

נישואין לאזרח אמריקאי יכולים לזכות אתכם באזרחות אמריקאית, במסגרת הליך איחוד משפחות ובתנאי כי בני הזוג מעוניינים לחיות יחדיו בארה"ב ובן / בת הזוג המחזיק באזרחות האמריקאית קיימת יכולת כלכלית לתמוך בבן / בת הזוג.

 

אזרחות אמריקאית – זכויות לצד חובות

בכל הנוגע לאזרחות אמריקאית, אנשים רבים נוטים לראות רק את היתרונות הנלווים לאזרחות זו ועל אף שאכן מדובר ביתרונות רבים ומשמעותיים, יש לקחת בחשבון כי ישנן גם חובות לאזרח האמריקאי ובעיקר, חובות הקשורים לתחום המס (היכנסו לאתר מס אמריקה כדי להרחיב בענייני המיסוי בארה"ב) ויכולים להגיע לסכומים משמעותיים.

 

הנפקת אזרחות אמריקאית עם חברה מקצועית

על מנת לבחון היטב את מכלול היתרונות מול החסרונות שיכולות להיות לאזרחות אמריקאית, מומלץ להתייעץ עם גורמים מקצועיים בתחום, המכירים היטב את לשון החוק האמריקאית ואת כלל ההשלכות הנלוות לאזרחות האמריקאית.

כמו כן, הנפקת אזרחות אמריקאית עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום, תאפשר לכם להתמודד בצורה נוחה ויעילה עם התהליך הבירוקרטי הכרוך בהנפקת האזרחות האמריקאית, באופן שיסייע לכם להגביר את סיכויי הצלחת קבלת הבקשה להנפקת אזרחות.

 

לסיכום

מתוקף היותה מעצמה כלכלית ודמוקרטית, אזרחות אמריקאית היא אחת האזרחויות המבוקשות ביותר בעולם, כאשר הדרכים העיקריות להוצאת אזרחות אמריקאית הם כתוצאה מהליך אוטומטי (לידה בתחומי ארה"ב, הורים אמריקאים, חוק הסבא), התאזרחות ואזרחות מכוח נישואין. בכל אחד מהמקרים הללו, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית.

מס אמריקה

אולי תאהבו גם את