חיפוש

כמה עולה הרמת גבות

כמה עולה הרמת גבות

הרמת הגבות היא אחד מטיפולי היופי הפופולאריים ביותר בשוק היופי כיום וכולן כיום מחפשות את הטיפול הטוב ואיך לא, הזול ביותר שיוכלו למצוא. כאשר אנחנו חושבים לעשות את הטיפול הזה, חשוב שנבין שמחיר זול עלול לעלות לנו ביוקר, שכן טיפול זול אומר כנראה אחד מ-2 דברים.

או שהידיים המטפלות אינן מקצועיות או שהחומר המשמש לטיפול איננו איכותי. אז בואו נלמד כמה אמור לעלות טיפל הרמת גבות וכיצד נדע האם הטיפול הזול עלול לעלות לנו ביוקר.

 

כמה הרמת גבות באמת אמורה לעלות?

כאשר נסתכל על הרמת הגבות באופן כללי, נצטרך להבין כי יש כמה פרמטרים חשובים שקובעים את המחיר. כדי להביא לכם את הנתונים המדויקים ביותר, התייעצנו עם המומחים של thuya שנתנו לנו את התורה כולה. להלן 3 פרמטרים שיקבעו את מחיר הרמת הגבות:

  1. עלות החומר המקבע – כאשר מדובר בהרמת הריסים, החומר היקר ביותר יהיה כנראה החומר המקבע לגבות. כאשר המטפלת תשכלל את המחיר הסופי של הטיפול רובו יהיה מורכב דווקא מעלות החומר הזה.
  2. עלות החומר המרכך – גם החומר המרכך ייכנס לשכלול המחיר הסופי של ההרמה כשהמטפלת תחשוב על המחיר הראוי ביותר לטיפול, שכן החומר הזה הוא קריטי במיוחד להרמה בריאה ונכונה.
  3. מקצועיות המטפלת – הפרמטר הזה הוא הפרמטר המשתנה ביותר כשנסתכל על קביעת מחירה של הרמת הגבות בפרט וטיפולי יופי בכלל. כפי שספר, אמן, מאפר או כל אדם שהשקיע זמן וכסף במלאכתו גובה מחיר גם על הכשרתו המקצועית, כך תעשה גם המטפלת שתבצע את הרמת הגבות. התוספת הזו תשתנה ממטפלת למטפלת ולכן המחירים לטיפולי הרמת הגבות משתנים כל כך.

טווח המחירים הממוצע של הטיפול הזה עומד על 450-600 שקלים לטיפול מקצועי ואיכותי.

 

המחיר הזול עוד יעלה ביוקר

אם הייתם קונים אוזניות ב- 10 שקלים בתחנה המרכזית והן היו מתקלקלות אחרי שבוע, הייתם חוזרים לתחנה המרכזית ומבקשים פיצוי? כנראה שלא… כנראה, שהייתם מבינים שבגלל ששילמתם 10 שקלים על מוצר שעשוי לעלות גם 1,000 שקלים, לא שילמתם כדי לקבל איכות חסרת פשרות.

אותו דבר בדיוק קורה כאשר אנחנו בוחרים בטיפול הרמת גבות זול, לא נוכל להתלונן על טיב ההרמה או אפילו על כמה זמן היא תחזיק בסופו של היום. חשוב מאוד שנבין שבכל פעם שאנחנו משלמים על מוצר או טיפול אנו משלמים ישירות על האיכות ולכן אנחנו לא יכולים להיות מופתעים כשהמחיר הזול עולה לנו ביוקר. הנה 2 דוגמאות לטיפול זול שעולה ביוקר:

  1. חומרי הרמה באיכות נמוכה – במידה וחומרי ההרמה היו באיכות נמוכה, במקרה הטוב הגבות שלנו לא יורמו כלל ונרגיש קצת "פראיירים" שבכלל הלכנו לקבל את הטיפול, שלא עבד. אך במקרה הרע, חומרי ההרמה הזולים עלולים ליצור כוויות על הפנים, לגרום לגבות להתקרזל ובמקרים חמורים לנשור לגמרי.
  2. חוסר מקצועיות – כאשר מטפלת איננה מוסמכת, היא מודעת לחלוטין לעובדה שהיא לא יכולה לגבות את אותו המחיר אותו תגבה מטפלת מוסמכת ומקצועית. במידה והמטפלת לא מקצועית דיה היא עלולה לבצע הרמה "עקומה", לגרום לנו לנזק בגבות או אפילו לנזק בעיניים ובראייה.

הרמת גבות

אולי תאהבו גם את