חיפוש

מארחים בפסח? כך תעשו את זה נכון!

מארחים בפסח? כך תעשו את זה נכון!

בימים האחרונים מצאנו את עצמנו קוראים פוסטים רבים של משפחות שמארחות בפסח. מדובר בעיקר במי שציינו שזהו האירוח הראשון שלהם והם לא יודעים מאיפה להתחיל. החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא בתור מארחים מנוסים שמזמינים את כל המשפחה אליהם מידי שנה כבר מעל ל – 14 שנים. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך תעשו זאת באופן הנכון.

 

איך תארחו נכון בפסח? השלב ה – 1: תתאימו את עצמכם לאורחים שלכם

אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% בכך שאתם מארחים נכון בפסח, עליכם קודם כל להתאים את עצמכם לכלל האורחים. הכוונה היא לערוך מחקר קצר אודות כל אחד מהם ולגלות אם יש מי שאוכלים למשל מאכלים מסוימים. אנחנו בודקים בכל פעם מחדש אם יש מישהו שהתחיל לחיות אורח חיים טבעוני או צמחוני. שכן, כך, אנו יודעים להתאים את התפריט לכל אחד מהנוכחים במקום. מדובר בעניין שעשוי להיות מעט מורכב, אבל בסופו של דבר זה משתלם. כך תדעו שכל אחד יכול לאכול ממגוון המאכלים שמוצגים על השולחן.

מתנות

איך תארחו נכון בפסח? השלב ה – 2: תעניקו מתנה אישית לכל אחד

אם אתם רוצים לעשות טוב על הלב של האורחים שלכם, אתם צריכים להיכנס לחנויות שיש בהן מגוון של מתנות בלתי נשכחות לחגים. אנחנו קונים בכל שנה מתנה לכל אחד מהאורחים. הנה כמה מהמתנות שקנינו בשנים האחרונות:

  • הגדה מפוארת
  • מארז מצות
  • מעמד ליין

 

איך תארחו נכון בפסח? השלב ה – 3: אל תשאלו שאלות מביכות

אם אתם רוצים לארח נכון, אתם צריכים לשים את הפולניות שלכם בצד. אל תשאלו את האורחים שלכם שאלות מביכות כמו: "מתי תתחתן?" או "מה עם ילד? לא הגיע הזמן?". פשוט תשימו לב שאתם לא פונים בשאלות מעמיקות מידי. תאפשרו לאורחים שלכם להיפתח ולומר את שעל ליבם.

מתנות

איך תארחו נכון בפסח? השלב ה – 4: תאפשרו לכל אחד להרגיש בבית

אנו מציעים לכם להניח שמיכה קלילה וכרית על כל כיסא. כך תוכלו לאפשר לאורחים שלכם להרגיש בבית ולהיות מסובים במהלך קריאת ההגדה. אורחים שמרגישים בבית יוכלו ליהנות מהסדר (שידוע כהליך שעשוי לקחת כמה שעות ארוכות ולעיתים גם מייגעות). אנו מקפידים להציע לאורחים שלנו להגיע עם נעלי בית או גרביים נוחות, כדי שהם יוכלו לשבת ליד השולחן במקסימום נוחות. ברור לנו שאם הם לא יעשו כך, הם כנראה לא יחזיקו מעמד זמן רב ויבקשו לעזוב את שולחן הסדר בשלב מוקדם.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את הדרך הנכונה לארח נכון במהלך הפסח. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק ליישם את 4 השלבים שצוינו לעיל. נאחל לכם שתעשו זאת על הצד הנכון ושתיהנו מכל רגע!

מתנות

אולי תאהבו גם את

מארזי האיפור
מארזי איפור שווים לחגים

לקראת עונת החגים שאוטוטו מגיעה אנו רוצות להיראות במיטבנו בערבי החג, בחופשות ובבילויים אליהם נצא. ואין זמן נפלא מזה לפנק את עצמנו או את הקרובות

קרא עוד »
מתנות מושלמות לחג
 6 מתנות מושלמות לחג

כל שנה מחדש אנו במרדף אחרי הרעיון למתנה הבאה, נכנסו לתקופת החגים ועלינו לחשוב על מתנה עבור כל אחד מהם. ישנם שני סוגים של מתנות,

קרא עוד »