חיפוש

פרנויה – האם באמת רודפים אחריכם?

פרנויה – האם באמת רודפים אחריכם?

אם אתם נמצאים בחשש תמידי שמישהו מאזין לכם או עוקב אחריכם, יש לכך שתי סיבות עיקריות שייתכנו – או שבאמת מאזינים לכם והחשש מוצדק, או שהחשש אינו מוצדק (וייתכן שנובע כתוצאה מפרנויה, מומלץ לגשת לפסיכולוג על מנת לאבחן את המקרה). כיצד תוכלו לגלות האם באמת יש מישהו שמאזין לכם?

 

איך תוכלו לדעת האם באמת מאזינים לכם?

אם יש לכם הרגשה חזקה שאולי מישהו מאזין לכם, הסירו חשש מליבכם – בימינו ישנם מגוון מכשירי שנועדו על מנת לגלות האזנת סתר במהירות. עם זאת, מרבית האנשים לא יודעים להשתמש במכשירים אלו באופן מקצועי ושקט מספיק – ולכן מומלץ לפנות לחוקר פרטי שמתמחה בהאזנות סתר.

לחוקר הפרטי יש את האמצעים ואת הידע על מנת לגלות כל האזנת סתר שאולי מתחבאת לה בבית שלכם, במשרד שלכם, באוטו שלכם או בכל מקום אחר. במהלך הסריקה חשוב לשמור על מקצועיות, שמא ייוודע למי שמאזין לכם שגיליתם את מכשיר ההאזנה.

הזמנת שירותיו של חוקר פרטי במקרה כזה הם רווח בכל תרחיש שיכול לקרות – במידה והוא גילה מכשיר האזנה, נטרלתם את האיום וכבר לא יוכלו להאזין לכם יותר. אם החוקר לא גילה מכשיר שכזה – לפחות תוכלו להיות בטוחים ולהתנהל בחופשיות.

 

אילו עוד שירותים יוכל החוקר הפרטי להציע לכם?

מעקבים

חושדים שבן או בת הזוג בוגדים בכם? חושדים שאדם שקרוב לכם משקר לכם ואתם רוצים לדעת למה? חושדים שמישהו שאתם מכירים הסתבך? חוקר פרטי יוכל להציע לכם שירות מעקבים מקצועי ומתוחכם, לכל מטרה שהיא.

מעקב הוא אחד האמצעים המרכזיים דרכם ניתן להגיע לחקר האמת. ישנם מקרים שהמעקב יהיה פיזי, במרחב הציבורי, וישנם מקרים בהם לחוקר תהיה אפשרות לבצע את המעקב מרחוק. בכל מקרה, תוכלו להיות בטוחים שהחוקר מיומן ומקצועי מספיק כדי להגיע אליכם עם תשובות בנושא שמטריד אתכם.

 

חקירות כלכליות ומעילות בארגון

אם אתם בעלי עסק שרוצים לוודא שהכל הולך כשורה וכל העובדים אמינים ולויאליים, או שמא גיליתם זליגת כספים מחשבונות העסק ואתם רוצים לדעת מהו המקור לכך – חוקר פרטי יוכל להשתמש באמצעים הפיזיים והטכנולוגיים העומדים לרשותו, על מנת לגלות מה שבאמת קורה מתחת לפני השטח.

 

בריונות ברשת

אחד התחומים שלצערנו התפתחו מאוד בשנים האחרונות הוא הבריונות ברשת. הבריונות יכולה להתבטא במגוון רב של דרכים – סחיטה באיומים דרך הרשת, הפצת סרטונים ותמונות אינטימיות של האדם ברחבי האינטרנט, הטרדות מיניות ועוד.

לא משנה באיזה סוג של בריונות ברשת נתקלתם, החוקר הפרטי יעמוד לרשותכם. החוקר יעמיק בנושא עד כמה שנדרש, על מנת לאתר את הבריון ואת מקום מגוריו, ואת הסיבה שמניעה אותו להתנהג כך. עם המידע מהחוקר הפרטי תוכלו להגיש תלונה במשטרה, ולדאוג שהבריון לא יטריד יותר אתכם או כל אדם אחר.

פרנויה

אולי תאהבו גם את