חיפוש

שבירת טאבו – צעצועי מין ואביזרים לאנשים בעלי ראש פתוח

שבירת טאבו – צעצועי מין ואביזרים לאנשים בעלי ראש פתוח

מין טוב הוא מפתח לחיים טובים, מאושרים ומעצימים. כשאנחנו עושים סקס מצוין על בסיס קבוע הכל בחיים משתפר. אנחנו בכושר טוב, רמת הבטחון העצמי שלנו עולה פלאים ואנחנו פשוטים נהנים מהחיים. מחקרים מוכיחים היום באופן חד משמעי שהסקס טוב שומר על המערכת החיסונית שלנו. כמובן שסקס טוב מעולה גם נגד דכאון. כשאנחנו מקיימים יחסי מין מופרשים בגוף הורמונים חשובים מאד והמוביל בניהם הוא אוקסיטוצין – הורמון האהבה שגורם לנו להרגשה טובה. כשאנחנו מרגישים טוב קל לנו יותר לפעול ולהוביל את עצמנו למקומות נפלאים בחיים. בקיצור אנחנו מחויבים כלפי עצמנו לעשות סקס טוב, לחגוג את התשוקה הרוטטת שלנו עם העולם ופשוט להנות.

אחת הדרכים הנפלאות ביותר להנות מסקס ולפלפל אותו היא שימוש בצעצועי מין.

 

כן, גם למבוגרים מגיעים צעצועים!

בתור מבוגרים אנחנו שוכחים לפעמים כמה חשוב וכיף לשחק! אם תכניסו קצת משחקיות לחיים שלכם בכלל ולחיי המיטה בפרט – תגלו עולם חדש ונפלא.

 

כמה דברים חשובים על צעצועי מין

  • לצעצועי מין אין גיל – אנחנו נוטים לחשוב שצעצועי מין זה עניין לצעירים – אך היום הדבר לא כך. אנחנו יודעים שיחסי מין מקיימים בכל גיל והתשוקה לא נעלמת עם השנים. צעצועי מין טובים לכל הגילאים ויכולים להכניס עניין וחיות לכל אחד ואחת
  • הם מתאימים לכל שלב בקשר – צעצועי מין גורמים למיניות להיות טובה יותר ולכן הם יכולים להתאים לכל שלב בקשר. לא צריך לחכות שהתשוקה תדעך ואז לפלפל את המצב עם צעצועים, אפשר להתחיל להשתמש בהם בכל שלב והם יקחו את חיי הסקס שלכם כמה צעדים קדימה!
  • צעצועי מין גורמים לשיחרור – צעצועי מין מגבירים את ההנאה ומובילים את הפרטנרים להרגיש משוחררים וחופשיים יותר במיטה.

 

אם בעבר אנשים היו מתביישים לקנות צעצועי מין היום אין דבר פשוט מזה – אפשר פשוט להזמין אונליין. בחרו חנות טובה ומקצועית כגון אמור שופ חנות סקס שיכולה לספק צעצועים מיוחדים לבעלי ראש פתוח.

 

צעצועי מין לבעלי ראש פתוח

אז אנחנו מבינים שמיניות בריאה, סקרנית ופעילה חשובה מאד. ואנחנו מכירים בחשיבות של צעצועי מין –  איך נדע לבחור מה הצעצועים המתאים לנו?

אם יש לכם ראש פתוח יש לנו כמה רעיונות סקסיים ומגניבים עבורכם שיכולים לשדרג לכם את חיי המין בקלות. הכנו לכם רשימה מקוצרת של כמה מהם

  1. אביזרי שליטה – אם אתם נמשכים במידה כזו או אחרת לעולם השליטה, מומלץ להתנסות לפחות פעם אחת בסשן חביב. לא חייבים ישר להפוך למלכות סאדו! אפשר להתחיל מאד בקטן ולראות מה מתאים לכם מתוך העולם הרחב הזה. אם יש לכם ראש פתוח יכול להיות שתגלו עולם נפלא ממנו תוכלו לדייק ולקחת את מה שהכי מתאים לכם. רכישת ערכה של אביזרי שליטה יכולה להיות פתיחה מדהימה לחקר הזה. הערכות משתנות לפי רמות השליטה השונות – תוכלו להתחיל עם משהו פשוט כגון ערכה המכילה: כיסויי עיניים, שוט קטן ואזיקים.
  2. נדנדת סקס – אולי זה נשמע לכם כמו קטע מסרט אבל אם תעזו לתלות נדנדת סקס בחדר השינה, תגלו לפתע עולם נפלא של סקס ומיניות. הנדנדה מאפשרת תנוחות של חלמתם עליהן. הנדנדה גם מאפשרת איזה סוג של שחרור לבני הזוג, ובכלל מי לא אוהב להתנדנד?
  3. ויברטור זוגי נשלט מרחוק – מוצר מיוחד ומדליק ממש. ויברטור דו כיווני שמגיע עם שלט! אפשר לשלוט בו מקרוב או מרחוק והוא מאפשר דברים מדהימים ולא שגרתיים בסקס עם פרטנר (וגם בלי).

 

אז לכו לחגוג את החיים ואת המיניות שלכם, זכרו שסקס טוב חשוב לבריאות הנפש והגוף. אנחנו ממליצים לבוא בראש פתוח ולחגוג עם איזה צעצוע מגניב וסקסי לשיפור החוויה! תהנו!

צעצועי מין ואביזרים

אולי תאהבו גם את

הכירו את ריבט
הכירו את ריבט

ריבט Rabet1 היא ספקית פלטפורמת משחקים מקוונים שמציעה מגוון רחב של שירותים ומוצרים למשחקים מקוונים. זוהי פלטפורמה אמינה ומאובטחת שניתן לגשת אליה מכל מקום בעולם

קרא עוד »