חיפוש

מהם היתרונות בשירותי מיקור חוץ?

מהם היתרונות בשירותי מיקור חוץ?

מיקור חוץ הוא שיטת ניהול יעילה ונוחה שבה הארגון מעביר לחברות חיצוניות פעילויות ותפקידים מסוימים ומתמקד רק בתפקידים הבסיסיים שלו. בעזרת שיטה זו הארגונים מתמקדים בתחום התמחותם בלבד ולא משקיעים זמן ומשאבים בתפקידים אחרים. כיום, ארגונים רבים משתמשים במיקור חוץ במקצועות כגון: קידום אתרים, מהנדסי תוכנה, שירות לקוחות, גרפיקאים ועוד.

בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה וההפיכה של העולם לכפר גלובלי, המרחק הגיאוגרפי הפך למכשול שקל להתגבר אליו. לפיכך, ירד הצורך לריכוז אגפים במקום גיאוגרפי אחד וכך עלה הביקוש לשימוש במיקור חוץ. כדי להחליט האם להשתמש במיקור חוץ, יש להבין את היתרונות והחסרונות של שיטה זו. להלן מספר יתרונות מרכזיים של מיקור חוץ:

 

מחיר

כאשר אתם מעסיקים עובדים קבועים לחברה שיטפלו בעניין מסוים, תידרשו לשלם להם סכומי כסף גבוהים וכן לממן הטבות נספות כגון: מכשיר סלולר, רכב, משרד ועוד. לעומת זאת, כאשר אתם נעזרים במיקור חוץ ומעסיקים עובדים למטרה מוגדרת ולפרק זמן שתקבעו, אתם נדרשים לשלם סכום כסף נמוך יותר בצורה משמעותית.

בנוסף, כאשר אתם משתמשים בשירותי מיקור חוץ, אתם חוסכים את העלות של שירותי ההכשרה שעלולה להגיע לעשרות אלפי שקלים.

 

איכות

כאשר ארגונים נעזרים במיקור חוץ, הם מעסיקים אנשים מקצוענים שמומחים בביצוע העבודה שלהם. האנשים הללו יתמקדו בתחומים בהם הם עוסקים ויבצעו את העבודה בצורה מקצועית ויעילה. הניסיון של האנשים הללו בתחום המסוים יסייע להם להתמודד עם תקלות ובעיות לא צפויות ולבצע את תפקידם בצורה טובה יותר.

לעומת זאת, כאשר מעסיקים עובדים קבועים לחברה, הם מבצעים את העבדה בצורה פחות איכותית ומקצועית תוך בזבוז משאבים רבים על ההכשרה והלימוד שלהם.

 

מהירות

כאשר משתמשים במיקור חוץ בחברות סטארט אפ, העובדים משתלבים במהירות בסביבת העבודה ומבצעים אותה בזריזות משום שהם מומחים ומנוסים בעבודה זו. השימוש בשירות מיקור חוץ מהיר ופשוט בשונה מהעסקה של אנשי מקצוע באופן ישיר שמבזבזת זמן יקר על גיוס, ביצוע משא ומתן על תנאי עבודה, ריאיון מועמדים ותהליך ההשתלבות שלהם בחברת הסטארט אפ.

 

גמישות

השימוש בשירותי מיקור חוץ מאפשרים לנו לפעול בגמישות גבוהה יותר במקרים חריגים. לדוגמא, כאשר אנו צריכים להגדיל או להקטין את כוח האדם שמטפל בתחום מסוים, ניתן לצמצם ולהרחיב את כוח האדם של הגורמים החיצוניים בקלות. לעומת זאת, כאשר לא נעזרים במיקור חוץ יש צורך בתהליך מורכב יותר.

 

כיצד תבצעו מיקור חוץ?

אם אתם זקוקים למיקור חוץ שיסייע לכם בביצוע העבודה, מומלץ לפנות לחברה מומחית שתסייע לכם ליצור קשר עם נותני שירות מקצועיים ומנוסים. חברה מנוסה ובעלת קשרים ישראליים ועולמים, תדע לבצע שידוך מתאים עם גורמים חיצוניים. לחלופין, ניתן לחפש את מיקור החוץ באופן עצמאי. עליכם לוודא שאתם בוחרים בגורם חיצוני מנוסה שמתאים לצרכים האישיים והעסקיים שלכם.אנשים מסביב לכדור

אולי תאהבו גם את