חיפוש

איך לתכנן יומולדת לילד בן 9

איך לתכנן יומולדת לילד בן 9

הילד שלכם בן תשע? מזל טוב! איזה ילד גדול! איך הזמן עובר מהר הא? איזה שמחה גדולה זו יום הולדת. אתם בוודאי מחכים לכך ולא פחות מזה גם הבן שלכם. אירוע יום הולדת טוב דורש קצת חשיבה ותכנון. על מנת להפיק את האירוע הכיפי והמגניב שיעשה לילד שלכם יום הולדת בלתי נשכחת יש כל מיני דברים ששווה לקחת בחשבון.

אז איך מתכננים יום הולדת מדהימה לילד בן תשע?

מדריך קצר עם הדברים הכי חשובים. קדימה מתחילים!

 

נתחיל בכמה דגשים חשובים

  • תחשבו כמו ילד בן תשע – אתם מארגנים אירוע לילדים, אל תחשבו מה מעניין את המבוגרים, אם כי יגיעו גם מבוגרים לאירוע ונחשוב גם עליהם. מרכז האירוע הוא הילדים. לכן עליכם להכנס לראש של ילדים ולחשוב מה מעניין אותם
  • דברו עם הילד שלכם – הילד שלכם יצירתי, חכם ויודע מה הוא רוצה. לפני שאתם מתחילים לחפש את האטרקציות הכי טובות והאוכל הכי טעים – תשאלו את הילד שלכם מה הוא רוצה. סביר להניח שהוא יגיד: עמדות מולטימדיה לאירועים. אולי הוא לא יקרא לזה כך ויגיד פלייסטיישן או משהו בסגנון. תסמכו עלינו שאחד הדברים הכי חמים היום בשוק ימי ההולדת הוא עמדה כזו. הוא גם יידע להגיד לכם מה הילדים הכי ירצו לאכול!
  • תחשבו גם על המבוגרים – עשו רשימת מוזמנים לפני שתתחילו לתכנן את האירוע. למעשה זה צריך להיות הצעד הראשון שלכם – אם תדעו מי קהל היעד שלכם יהיה לכם הרבה יותר קל לתכנן את האירוע. כשאתם עומדים לבחור אטרקציות או אוכל חישבו על הקהל שלכם והאם הם יהנו?

 

ביחרו חברה אירגון אירועים מעולה

תבחרו חברה שקיימת בשטח כבר הרבה שנים עם מוניטין מצוין. ביחרו את החברה איתה תעבדו לפי שלושה פרמטרים מרכזיים

  1. מקצועיות – חשוב מאד שזו תהיה חברה מקצועית שעובדים בה אנשים שיוכלו לייעץ לכם ולהגיד מה הולך טוב בשוק היום.
  2. גיוון – לבחרה טובה יהיה הרבה גיוון בהצעות האטרקציה והאוכל שלה. זה חשוב מאד כי אם אתם או הילדים הייתם בהרבה מסיבות לאחרונה האטרקציות וגם האוכל עלולים להראות לכם שחוקים. חשוב שיהיה גיוון ודברים שלא תראו במקומות אחרים.
  3. מעטפת לכל האירוע – עדיף לקחת חברה שיכולה לרכז עבורכם את הטיפול בכל האירוע ולא לעבוד עם כמה חברות במקביל. דבר זה יקל עליכם משמעותית בתכנון, בהפקה וגם במסיבה עצמה – כך תוכלו לשחרר ולהנות גם בעצמכם!

 

איזה דברים הכי חשוב שיהיו במסיבה לילד בן תשע?

שני הדברים הכי חשובים הם: אוכל ואטרקציות טובות ומעניינות.

ילדים. בני תשע מאד אוהבים לאכול וגם המבוגרים שיגיעו לאירוע יהנו מדוכני אוכל טובים וטעימים. אפשר ללכת על פיצה, המבורגרים או פלאפל שתמיד טעימים לכולם ובקינוח ללכת על משהו מיוחד יותר כמו דוכן קוקולידה.

גם באטרקציות נחשוב על דברים שיעניינו ילדים בני תשע – ציינו קודם עמדת מולטימדיה אך ישנם עוד דברים רבים כגון – שולחנות פינג פונג או כדורגל ואפילו עמדת כדורסל אלקטרונית.

אז דברו עם הילד שלכם, הכינו את רשימת האורחים, חפשו חברה מנצחת שתעשה לכם אירוע בלתי נשכח וקדימה מסיבה!

יום הולדת

 

 

אולי תאהבו גם את

קוסם
מה הופך מופע קסמים למוצלח?

כפי שכולנו מכירים תכנון אירוע זוהי מלאכה מורכבת ולעיתים מלחיצה וקשה מאוד. אנחנו רוצים לארגן את האירוע בצרה הטובה ביותר, המקורית ביותר והמוצלחת ביותר ולעיתים

קרא עוד »