חיפוש

מהו מנטליסט ומי הם המפורסמים בתחום?

מהו מנטליסט ומי הם המפורסמים בתחום?

מנטליסט הוא מקצוע ייחודי בו מבצעים שימוש בקריאת אנשים ושפת הגוף שלהם, וכן כביכול, מיומנות קריאת מחשבות של האנשים. מנטליסט הוא למעשה אמן חושים, המשתמש ביכולותיו לקריאת אנשים וכן טריקים של אומנות אשלייה, על מנת ליצור מציאות בדויה בה הוא יכול לקרוא את המחשבות של האנשים. המנטליסט יודע כיצד ליצור את האשליה שיש לו כוחות על טבעיים לשלוט במחשבות של אנשים או לקרוא מחשבות ורגשות של אנשים הניצבים מולו. זה כוחו של אמן חושים מקצועי, היודע בעזרת כריזמה ומקצועיות, לייצר אשליה של כוחות על טבעיים וטלפתיים, לקהל הצופים.

 

מה זה מנטליסט?

מנטליסט הוא מקצוע ייחודי, מעין גרסה מודרנית של קוסם מתוחכם. יש ברשותו של מנטליסט מגוון טכניקות ליצירת האשליה המשולמת לקהל הצופים. מנטליסטים מפורסמים הם נמרוד הראל או ליאור סושרד. ליאור סושרד הצליח לפתח קריירה בינלאומית כמנטליסט כשהתארח בתכניות אירוח בארה"ב, וכך זכה לחשיפה עולמית בתחום זה. מקצוע המנטליזם נחשב למקצוע המעניק בידור והנאה לקהל הצופם ומאתגר אותם לחשוב כיצד המנטליסט ביצע את קריאת המחשבות שלהם. מנטליסטים נדרשים להיות בעל תכונות ייחודיות להופעה בפני קהל, במיוחד כאשר הם מבצעים את הקסמים המתוחכמים שלהם. בנוסף, מנטליסט נדרש לדעת כיצד להופיע בפני קהל באופן מושך וכריזמטי במיוחד, כדי שיהיה ביקוש להופעותיו, וכדי שהקהל יאהב להגיע להופעותיו בביקוש המוני. מנטליסט מוצלח וכשרוני יידע כיצד למגנט אליו את תשומת הלב של הקהל והוא יידע כיצד לסחוף את הקהל להאמין לו שיש ברשותו כוחות על טבעיים, למשל לקריאת  מחשבות של אנשים בקהל הצופים. מנטליסט מוצלח יידע כיצד לסחוף אחריו את העניין ואת האהבה של הקהל, וקהל המרותק לקסמים של המנטליסט, יילך אחריו לכל מקום, בשל הכריזמה הסוחפת של מנטליסט מוצלח.

 

לא רק אורי גלר

נמרוד הראל, לדוגמא, הוא אחד מאמני החושים והמנטליסטים המפורסמים בישראל. הוא הנחה תכניות בטלויזיה שעסקו באומנות האשליה כגון "מחשבות נסתרות" וכן הנחה את הסדרה ה"עוקץ" בו הסביר כיצד מבצעים תרגילי הונאה על אזרחים ואיך להתגונן. ספרו "שלוש" עוסק במנטליזם, חלק משמעותי מחייו ועבודתו. נמרוד הראל נחשב לאחד המנטליסטים הכריזמטיים והמוכשרים בישראל. ליאור סושרד הוא גם אחד המנטליסטים המפורסמים בישראל אשר פרץ לתודעת הקהל בסדרת הריאליטי "היורש של אורי גלר", תכנית בה זכה ברוב הקולות של הצופים. ליאור סושרד נחשב למנטליסט המפורסם ביותר בישראל, שזכה לפופולאריות עולמית גם בחו"ל. הוא כיכב בקמפיינים ובתכניות אירוח, בעיקר בארה"ב. ליאור סושרד גם מופיע באירועים של בכירים בפוליטיקה ובצמרת השלטונית, בישראל, וגם באוסטרליה ואפילו רוסיה  זכה להופעות פופולאריות. לפני מספר שנים הוציא את הספר Mind Reader, המציג את הכישורים הנדרשים למנטליסט מוצלח. הספר זכה להצלחה רבה. ליאור סושרד נחשב לאחד המנטליסטים המבוקשים בישראל ובעולם, והוא בעל כריזמה ייחודית, להופעה בפני קהל, כדי לסחוף את ההמונים.

 

מוח ואיש מצביע

אולי תאהבו גם את

קוסם
מה הופך מופע קסמים למוצלח?

כפי שכולנו מכירים תכנון אירוע זוהי מלאכה מורכבת ולעיתים מלחיצה וקשה מאוד. אנחנו רוצים לארגן את האירוע בצרה הטובה ביותר, המקורית ביותר והמוצלחת ביותר ולעיתים

קרא עוד »