חיפוש

ארץ המגף למשפחות

ארץ המגף למשפחות

ארץ המגף היא ללא ספק אחד המקומות האהובים ביותר על תיירים מרחבי העולם כולו, אך נדמה כי על הישראלים במיוחד, כך שאין זה פלא שהיא מככבת מזה שנים רבות ברשימת מוקדי התיירות המובילים בקרב

משפחות, קבוצות צעירים וטיולים מאורגנים היוצאים לעברה מנמל התעופה בן גוריון.

מרבית הטיסות המוזכרות מעלה נוחתות בערים פופולאריות כמו רומא, מילאנו ונאפולי ואילו ערים רבות נותרות בגדר תעלומה לתייר הממוצע, אשר מגלה אותן לרוב במקרה, בעודו חולף על פניהן במידה ובחר להכיר את המדינה היפהפיה באמצעות רכב שכור.

 

לגלות מקומות חדשים

אחד המקומות הללו שכה רבים מאיתנו מפספסים היא העיר טורינו אשר נמצאת בצפון איטליה – אזור שלם מרהיב ביופיו אשר למעט טוסקנה, לא זוכה לתשומת הלב לה הוא ראוי. מצד שני, אולי זה מה שמקנה לאזור הקסום הזה את החן והאווירה הכל כך מיוחדת אשר מאפיינים אותו.

נכון, אולי לא מדובר ביעד הראשון שמומלץ לפקוד בביקורכם בארץ המגף, ולא מדובר כאן בחופשת "בטן-גב" קלאסי בדומה ליעד כמו תאילנד – אך אם אתם בענייני "איטליה למתקדמים" ואין זה ביקורכם הראשון במדינה היפהפיה, מומלץ לשקול לחיוב ביקור בטורינו – אנו מתחייבים על חוויה יוצאת דופן שתשאיר לכם טעם של עוד, תרתי משמע. טורינו ידועה בין היתר בזכות סצנת אוכל תוססת הכוללת כמה מהמסעדות הטובות ביותר במדינה כולה לצד כרמים ויקבים מסורתיים.

 

אטרקציות לכל המשפחה

אך לא רק שפע קולינרי – טורינו מלאה באתרים, אטרקציות ופעילויות לגדולים ולקטנים, מה שהופך אותה ליעד מושלם לחופשה משפחתית בלתי נשכחת!

ללא ספק מדובר באחת הערים היפות והמיוחדות ביותר באיטליה. טורינו בעלת עבר עשיר ומרתק אשר זועק מבעד למבנים העתיקים, הכנסיות המרהיבות והכיכרות, היא מלאה במוזיאונים מיוחדים ואתרי מורשת ותרבות, מרכזי קניות לחובבי השופינג, שווקים צבעוניים וחנויות בוטיק מקומיות – כל אלו גורמים לכך שאפילו שיטוט רגלי ברחבי העיר הוא חוויה שלא כדאי להפסיד.

 

מתי כדאי לנסוע?

בדומה ליעדים אחרים באירופה, דוגמת הולנד או גרמניה, העונה המומלצת ביותר לביקור בטורינו היא במהלך חודשי האביב או בתקופת החגים שבסתיו, ביתר הזמן מדובר בהימור מבחינת מזג האוויר שכן מיקומה של העיר מקנה לה מנעד רחב של טמפרטורות כך שבחורף מדובר במזג אוויר קר למדי ואילו בקיץ חם להפליא, מה שעשוי להיות לא פשוט כאשר מטיילים עם הקטנטנים. מצד שני, אם אתם חובבי סקי מדובר ללא ספק ביעד שתרצו לפקוד במהלך חודשי החורף – היא סמוכה למספר אתרי סקי ומבחינה תקציבית מדובר בחודשים הזולים ביותר לחופשה באזור.

 

הגעה ואירוח

בהקשר זה, מכיוון שאין טיסות ישירות לטורינו, יש להגיע אליה באמצעות רכבת או רכב שכור מאחד מהיעדים אליהם ניתן לטוס מישראל (כדוגמת רומא או מילאנו), או לעלות על טיסת פנים באיטליה אשר אורכת כשעה.

מבחינת לינה, תשמחו לשמוע כי מרבית המלונות בטורינו מצוינים ורובם ממקומים בלב העניינים – מרכז העיר ואזור העיר העתיקה. ישנם כמובן גם מלונות מרוחקים יותר ובמחירים נוחים למדי, אך מכיוון שבניגוד לערים אחרות באיטליה, טורינו איננה מרושתת במערכת תחבורה ציבורית ידידותית לתייר המתחיל, מומלץ להמנע משהות באזורים אלו. לינה באזור המרכז תעניק לכם גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות ותחסוך לכם עלויות של שימוש בתחבורה הציבורית, וכל זה במחיר סביר יחסית של 50-75 אירו לאדם ללילה במלון 4 כוכבים.

 

נחיתה

אולי תאהבו גם את