חיפוש

הכל על לימודי מיינדפולנס

הכל על לימודי מיינדפולנס

נדמה כי לאחרונה כולם מדברים רק על דבר אחד – מיינדפולנס. המושג הזה נשמע בכל פינת קפה במקום עבודה, בשיחות אקראיות ברחוב ובמפגשים חברתיים. לאחר ששמענו הרבה על המושג, אבל לא הבנו במה מדובר, החלטנו שהגיע הזמן לצאת ולבחון את הנושא. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות ביחד מה זה מיינדפולנס, איפה לומדים את התחום? ומה חשוב לדעת לגביו?

 

תכירו את שיטת מיינדפולנס

קוראים יקרים, אנחנו שמחים ליידע אתכם כי השיטה המדוברת שנקראת גם "קשיבות" בשפה העברית היא בעצם שיטה פסיכולוגית שמאפשרת לכל אחד למקד את תשומת הלב שלו להווה. רבים מאתנו מוצאים את עצמם לא פעם עסוקים במחשבות על העתיד או העבר.

השיטה הזו מאפשרת לתת את מלוא תשומת הלב למה שקורה עכשיו באופן מקבל ואינו שיפוטי. כאשר המטרה הסופית היא לחיות חיים רגועים וטובים יותר. השיטה הזו נלמדת על ידי מומחים בתחום בקורסים שונים שמוצעים במוסדות ברחבי הארץ והעולם.

לימודי מיינדפולנס

 מה לומדים בקורס מיינדפולנס?

אם אתם רוצים ללמוד מיינדפולנס בקורס שיקנה לכם את כל הכלים, כדאי שתדעו שהקורס מאפשר לכם לתרגל הכוונה ותשומת לב לרגע הנוכחי. מדובר בהיבט שתורם להגברה של הפתיחות לקליטה של מידע חדש ולהרחבה של המודעות העצמית של כל לומד ולומדת. מי שלוקח חלק בקורסים מקצועיים ואיכותיים, צפוי לעבור מסע שיאפשר לו להגיע אל עבר השלווה שהוא תמיד חלם עליו.

 

איך לימודי המיינדפולנס ישפיעו עליכם?

מי שלמדו את התחום ציינו בפנינו כי הטכניקה הקלה עליהם בכל מיני תחומי חיים. הנה כמה שינויים שכמה מהם עברו לאחר שלמדו את התחום באופן מעמיק:

  • הם הרגישו הפחתה של תגובות הימנעות ובריחה מסיטואציות שהיו להם קשות בעבר
  • הם הרגישו יותר מרוכזים
  • הם הרגישו יותר קשובים לסביבה
  • הם הרגישו שיצרו מרחק רב ממחשבות שהטרידו אותם בעבר

לימודי מיינדפולנס

למי זה מתאים?

אם אתם רוצים ללמוד מיינדפולנס אבל אינכם בטוחים שהתחום מתאים לכם, כדאי שתדעו שבדקנו את העניין באופן מעמיק וגילינו שתרגילי המיינדפולנס מתאימים לכל אדם באשר הוא. ללא הבדל של גיל, דת, גזע ומין. ראוי לציין כי מי שייקחו חלק בלימודים אלו יגלו כי אפשר לתרגל את השיטה בכל מקום ובכל זמן.

מי שעברו את ההליך ציינו כי ההתחלה עשויה להיות קשה, אך ככל שהזמן עובר ומתרגלים יותר, מתאפשר להגיע להתבוננות טובה על החיים. ההמלצה שלנו היא לקרוא לעומק את הנושא, להדפיס מחקרים שנעשו בתחום ולהבין לקראת מה אתם הולכים רגע לפני שתירשמו לקורס.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על קורס מיינדפולנס. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע החיוני בתחום, כך שעליכם רק לצאת ולבדוק איפה מתקיים קורס שכזה באזור המגורים שלכם. נאחל לכם כעת שיהיה בהצלחה!

לימודי מיינדפולנס

אולי תאהבו גם את