חיפוש

טיפים לבחירת מקדם אתר מקצועי

טיפים לבחירת מקדם אתר מקצועי

כאשר האתר שלכם ממוקם לפני אתרים של עסקים מתחרים בזכות קידום אורגני מוצלח, לקוח שמבצע השוואה באינטרנט בין עסקים עשוי לבחון את העסק שלכם בתור האפשרות היותר רצינית.

על מנת ליצור אתר מנצח, יש לבחור את אנשי המקצוע המתאימים ביותר לעבוד על הפרויקט החשוב הזה אשר דוגלים באמינות, הוגנות ושקיפות. במידה וגם אתם מתלבטים האם ובמי לבחור, הגעתם למקום הנכון.

 

מה זה בכלל קידום אתרים?

מנועי החיפוש עובדים ללא הפסקה על שיפור הטכנולוגיה שלהם בשביל לתת לגולשים מענה בצורת התאמת התוצאות הכי טובות עבורם. מטרת קידום האתרים לסייע למנועי החיפוש להבין איזה מהאתרים רלוונטי מספיק בשביל להופיע בדירוג גבוה תחת נושאים מסוימים, מבין כל התוצאות האפשריות. רבים נשענים על שירותי קידום אתרים בשפלה.

 

מדוע קידום אתרים חשוב?

מחקרים רבים מצביעים על כך שאתרים אשר קודמו באופן אורגני משכו אליהם יותר מבקרים מאשר אתרים שקודמו בשיטות אחרות. שיטת קידום אורגנית מתבססת על עקרון קידום לפי מספר מילות מפתח, כך שהאתר מופיע בתוצאות חיפוש שונות. באופן הזה גדלים הסיכויים שאתר העסק יזכה לחשיפה גדולה יותר.

כשאתר העסק מופיע תחת מגוון מילות חיפוש, העסק מעורר עניין רב יותר. בנוסף, יש לציין שתוצאות חיפוש אורגניות מעוררות אמון בקרב לקוחות פוטנציאליים. זאת מכיוון שלקוח אשר מגיע לאתר דרך תוצאות חיפוש אורגניות מקשר בין מיקום אתר העסק בתוצאות החיפוש של גוגל בין איכות האתר, ובעקיפין גם בין רצינות ואיכות העסק.

 

בחירת מקדם אתר מקצועי

מיהו מקדם אתרים באינטרנט? מדובר באיש מקצוע שהתפקיד שלו הוא לסייע לאתרים להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל באופן אורגני. למצוא מקדם אתרים טוב למען פעילות קידום אתרים בגוגל זו בהחלט לא משימה פשוטה.

זאת מכיוון שישנם לא מעט מקדמי אתרים חובבנים בשוק, שהעבודה שלהם היא לא מקצועית, ולכך עלולות להיות השלכות מוניטין שלילי לתחום. לא די לבחור משווק אתרים שמעיד על ניסיון, יש לבקש גם קבלות.

 

טיפים לבחירת מקדם אתרים מקצועי

 

   1. הוכחות

אתם לא מוכחים לבחור במקדם אתרים שיהיה הכי טוב בתחומו, אבל חשוב שיהיה מקצועי. מקדם מקצועי צריך לספק הוכחות בשטח ולהביא עימו תוצאות של לקוחות שעבדו איתו בעבר – חברות או פרילנסרים, לא משנה – כדי להוכיח את מעשיו.

 

   2. המלצות

כאמור, לא די לבחור מקדם אתרים בעל ניסיון. כמו בכל תחום אחר, חשוב לבחור מקדם אתרים שיש לו המלצות – מומלץ לדבר עם לקוחות עבר על עבודת המקדם הספציפי או אפילו להגדיל ראש וליזום פניה לאחד הלקוחות ללא ידיעת המקדם בשביל חוות דעת.

 

   3. מחיר

יש לציין שבמידה והמחיר נמוך מידי יכול להיות שמדובר במקדם מתחיל שהוא גם חסר ביטחון או אפילו נוכל. לעומת זאת, אם המחיר גבוה מידי יכול להיות שמדובר באיש מכירות שיש סביבו הרבה אעש וצלצולים אבל לא בהכרח מעשים בפועל שיגבו את זה.

 

   4. לסיכום, התחייבות לתוצאות

כשמדברים על קידום אתרים אורגני באופן כללי לא נוהגים להבטיח תוצאות או מיקומים, וודאי לא באופן מפורש כי כל עוד אנחנו עדיין תלויים בגוגל  לא תמיד ניתן לקיים את ההבטחות הללו.

במקרים נקודתיים כמו קידום על שם החברה או ביטויים בעלי תחרות נמוכה, אפשר להבטיח כמעט בוודאות הגעה למקומות העליונים, אולם בכל ביטוי אחר שיש לו תחרות גבוהה ומתחרים רבים פעילים מדובר בעניין כמעט בלתי אפשרי, וודאי בפרק זמן קצר. לכן, הזהרו ממי שמפריזים בהבטחות.

מפתח אינטרנט

אולי תאהבו גם את

3 כללים למיתוג עסקי מוצלח
3 כללים למיתוג עסקי מוצלח

מיתוג עסקי מוצלח חיוני לכל חברה שרוצה לבנות עסק מצליח לטווח הארוך. זה עוזר ליצור זהות מוכרת, ויכול להגביר את המודעות והחשיפה למותג, נאמנות הלקוחות

קרא עוד »