חיפוש

כמה קשה לאחסן את הבית?

כמה קשה לאחסן את הבית?

המטרה הקלאסית של שירותי חברת הובלות היא להעביר חפצים מיעדם המקורי ליעד אחר, ולעשות זאת תוך הקפדה על בטיחות החפצים והשבתם בשלום לבעליהם. עם השנים, חברות ההובלות החלו להציע שירותים נוספים מלבד השירות הקלאסי. בין שירותים אלו ניתן למצוא שירותי מנוף, שירותי אריזה ופריקה, שירותי השכרת משאית – וגם שירותי אחסון תכולת בית.

 

באילו מצבים ניתן להשתמש בשירות אחסון תכולת הבית?

כל אחד יכול להשתמש בשירות זה במידה ויש לו צורך כלשהו לאחסן את תכולת ביתו, או לפחות חפצים מסוימים מתכולת ביתו.

המצבים בהם מרבית האנשים משתמשים בשירות זה הם מעבר דירה לחו"ל (במידה ואתם לא מעוניינים להעביר את כל תכולת הבית לחו"ל, ניתן להשכיר מקום אחסון בו ניתן לאפסן את כל החפצים עד לשובכם לארץ), הימצאות בין מעברי דירה (וכאשר אתם נדרשים לפנות את הדירה הקודמת עוד לפני המעבר לדירה החדשה), או פשוט כאשר עולה צורך לאחסן חלק מתכולת הבית (או כאשר אתם מקבלים לידיכם מספר חפצים שאין לכם מקום לאחסן בביתכם).

במידה ואתם מעוניינים לאחסן את תכולת ביתכם (או חלק ממנה – בהתאם לצרכים שלכם), תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://sopick.co.il. באתר תוכלו להתרשם משירות האחסנה אותו אנו מציעים בכל חלקי הארץ, וכן משירותים נוספים בתחום ההובלות (הובלה קלאסית, השכרת המשאית, הובלה קטנה ועוד).

 

האם באמת קשה לאחסן את כל תכולת הבית?

כמו מרבית הדברים בחיים, רמת הקושי תלויה בעיקר בכם. כל עוד עושים את כל ההכנות הנחוצות לאחסון תכולת הבית (כמו אריזה נכונה ובטוחה ומציאת מקום אחסון שמותאם לצרכים שלכם) – לא אמור להיות קושי משמעותי באחסון הבית.

 

מה חשוב לדעת על אחסון הבית?

 

גודל מתאים ואפשרות גישה למקום האחסון

חשוב לחפש מקום אחסון שמתאים בגודלו לכמות וגודל החפצים אותם אתם רוצים לאחסן, על מנת שלא תצטרכו להעמיס חפצים אחד על השני – ובכך לגרום להם נזק לאורך זמן.

בנוסף, מומלץ לבחור בחברה שאפשרת גישה נוחה וקלה לחפצים שלכם. אין לדעת אם האחסון יהיה ממושך כמו שחשבתם שהוא יהיה, או שמא תצטרכו להוציא ממקום האחסון חפצים במהלך תקופת האחסון. בנוסף, גישה קלה תוכל לאפשר לכם לבדוק מדי פעם שכל החפצים עדיין במקומם ומאוחסנים כראוי.

 

אבטחה של מקום האחסון וביטוח על המוצרים המאוחסנים

חשוב לבחור בחברה שמציעה לא רק להשכיר את מקום האחסון, אלא גם לשמור עליו לאורך כל תקופת האחסון מפני גניבות – בין אם מדובר באדם שתפקידו לשמור פיזית על מקום האחסון, או מצלמות אבטחה שמתריעות על הימצאות לא רצויה במקום האחסון.

ואם עסקנו בגניבות – מומלץ מאוד לבטח את החפצים אותם אתם מאפסנים. הביטוח יכול לכלול גם מצבים כמו נזקי שריפה ורעידת אדמה, על מנת להיות מבוטחים לחלוטין.

אחסון

אולי תאהבו גם את

סלון ביתי
ניקוי ספות במכבים רעות

מחפשים אחר חברת ניקוי ספות במכבים רעות? יכול להיות שאתם זקוקים לשירות של תיקון שטיחים אומנותי, תיקון ספות בד ועור, חיטוי מזרנים או ניקוי שטיחים

קרא עוד »
ריצוף צבעוני
סוגי ריצוף מומלצים לבית

ריצוף הבית הוא חלק בלתי נפרד מתהליך ארוך וממושך של שיפוצים. העשורים האחרונים, ובמיוחד בשנים האחרונות, חלו שינויים ושיפורים משמעותיים בסוגי הריצוף המוצעים כיום בשוק

קרא עוד »
איש מקצוע
כמה עולה חוקר פרטי?

אין תחושה נוראית יותר בחיים מאשר התחושה שאנחנו אומנם חיים בסביבה מסוימת, מוכרת ועם אנשים אהובים, אך משהו קורה מתחת לפני השטח. אומנם אנחנו לא

קרא עוד »