חיפוש

6 מיקומים שווים למשרדים

6 מיקומים שווים למשרדים

לא בכל מקום כדאי למקם את העסק. בבחירת מיקום לעסק, חשוב לבדוק את המקום המתאים ביותר לכך. יש משרדים שצריכים להיות נגישים לתחבורה ציבורית, יש כאלו שצריכים להיות קרובים לקהל היעד ויש קהל שהמותג שלהם מחייב אותם להיות במיקום יוקרתי ומטופח. אתם יכולים לשלב גם וגם! אתם יכולים למקם את המשרד שלכם במיקום מומלץ וליהנות גם מקירבה לקהל היעד, גם מיוקרה ועוד. כאן ריכזנו עבורכם מיקומים מומלצים למשרדים.

 

איך בוחרים מיקום למשרד?

לפני שאתם מתחילים לחפש אחרי מיקום למשרד שלכם, חשוב שתבדקו את צרכי המשרד שלכם. שבו עם עצמכם וכתבו את הנתונים שחשובים לכם במיקום המשרד. האם חשוב לכם מיקום יוקרתי? אולי אתם מעדיפים דווקא מקום פרברי בו הארנונה לעסקים זולה? לכל עסק צרכים ייחודיים משלו ולכן כדי להגיע לבחירה המתאימה, חשוב לבדוק לפני הכול את הצרכים הייחודיים לעסק.

 

משרד ברמת גן

רמת גן ידועה במגדלים היוקרתיים שבה. באזור ז'בוטינסקי על גבול בני ברק, תוכלו למצוא משרד יוקרתי ומאובזר במיקום אטרקטיבי. כדי למצוא משרד להשכרה ברמת גן פנו לחברה המתמחה בתחום או אפילו ערכו על כך חיפוש בגוגל.

 

משרד בבני ברק

קיים ביקוש מטורף למיקום משרדים דווקא בבני ברק, אולי זה בגלל הרצון להיות קרובים לאוכלוסיית היעד ואולי בגלל עובדי משרד המגיעים ממנה. בבני ברק קיימים מגדלי משרדים מטופחים. תוכלו למצוא משרד להשכרה בבסר 4 או במגדלי בסר 3, בר כוכבא ועוד. העיר בני ברק היא מרכז גוש דן ומרבית האוכלוסייה שלה מהמגזר החרדי.

 

משרד בצפון תל אביב

העיר תל אביב היא העיר המרכזית בישראל, היא נגישה לתחבורה ציבורית אך היא גם יקרה לעסקים מבחינת הארנונה. למרות זאת עסקים רבים מעדיפים אותה. ההמלצה שלנו היא למקם את המשרד בצפון תל אביב בשכונת רמת החייל קיימים מגדלי משרדי יוקרה בה תוכלו למצוא משרד מהמם עבור העסק שלכם.

 

משרד בבאר שבע

אם אתם מאזור הדרום והנגב, אין סיבה שתיסעו יום יום למרכז הארץ. תוכלו למקם את המשרד שלכם בעיר באר שבע שהיא בירת הנגב וכך ליהנות מארנונה לעסקים זולה יחסית…

 

משרד באשדוד

יש מי שחושב שאשדוד היא עיר פריפרית. אך האמת היא שאשדוד הפכה לעיר מרכזית ויש בה מגדלי משרדים רבים כמו ה-K טאוור. אשדוד נגישה לתחבורה ציבורית, היא לא מאוד יקרה כמו ערים ערים מרכזיות יותר ולא פלא שעסקים רבים בוחרים למקם בה את משרדיהם.

 

משרד בחיפה

חיפה היא העיר המרכזית בצפון. אם אתם מאזור הצפון, אין סיבה שתמקמו את המשרד שלכם באזור אחר. ההמלצה היא לחפש מיקום משרדי מושלח עבור המשרד שלכם. לצורך כך תוכלו להיעזר בחברות המתמחות במציאת משרדים להשכרה באזור הצפון ובארץ כולה. בהצלחה!

חדר ישיבות

 

אולי תאהבו גם את