חיפוש

חדרי שינה בירושלים

חדרי שינה בירושלים

חדר השינה הוא המקום בו אנחנו מתחילים את היום ושאליו אנחנו חוזרים בסופו. הוא חלל כל כך חשוב ומשמעותי לנו, היות והוא מהווה את מקום ההירגעות שלנו, ובו אנחנו אמורים להרגיש הכי בנוח. במאמר זה נרחיב על חדרי שינה בירושלים, ועל מגוון הפתרונות הקיימים למקסום האווירה שתשרה בו.

חדרי שינה בירושלים

באתר שלנו https://booletz.co.il תוכלו למצוא מגוון רחב של חדרי שינה. על חדרי שינה בירושלים להיות מעוצבים בצורה שתצליח להשתלב עם האנרגיה הקסומה שבעיר, ולפיכך עומדות בפניכם באתר שלנו אפשרויות רבות ומגוונות ביותר.

מיטה

סוגי חדרי שינה בירושלים

חדרי השינה שלנו מגיעים מאובזרים לחלוטין, ובמחירים שנעים בין 1,890 ש"ח לבין 4,420 ש"ח בלבד. מערכות חדרי השינה כוללות בתוכן מיטה זוגית, 2 שידות לילה וטואלט. בחלק מהדגמים היקרים יותר, יתווסף למערכת חדר השינה גם ארגז מצעים.

דוגמאות לסוגי חדרי שינה בירושלים

ניקח לדוגמה את דגם ליאור. דגם זה, שמחירו 2,720 ש"ח בלבד, כולל רהיטי חדר שינה המצופים פורניר מעץ טבעי, עשויים MDF ופרזול גרמני. בסיסה של המיטה הזוגית שבמערכת חדר השינה עשוי עץ מלא.

מערכת חדר השינה בדגם דרור, למשל, תכלול את אותם הרהיטים, מלבד המיטה הזוגית, שתגיע מעוצבת עם הפרדה יהודית. רהיטי מערכת חדר השינה בדגם דרור גם הם מצופים פורניר מעץ טבעי, עשויים MDF ופרזול גרמני.

דברים שחשוב לדעת על סוגי חדרי שינה בירושלים

אצלנו תוכלו לבצע מגוון שינויים במערכת חדר השינה שתבחרו. כך, למשל, תוכלו לבחור בין צבעי עץ שונים ובין סוגי הידיות לארונות הבגדים.  כמו כן, תוכלו לשנות את גודל המיטה (בתוספת תשלום סמלית), ולצרף מבחר תוספות כמו מזרנים, ארגזי מצעים מתרוממים ועוד. במידה ובחרתם דגם המגיע עם מיטה זוגית, תוכלו, בתוספת תשלום, לקבל מיטה יהודית במקום.

אצלנו בבול עץ תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של ריהוט לבית, כולל מערכות חדרי שינה כמובן. אם לא תרצו לרכוש מערכת מלאה של חדר שינה, תוכלו למצוא כל סוג רהיט בנפרד – מיטות, ארונות, שידות ועוד.

עוד פרטים עלינו

אנחנו בבול עץ מספקים סחורה מעוצבת מחומרים איכותיים ובמחירים נוחים. אנחנו מתחייבים לאספקה מהירה ביותר, של עד 14 ימי עסקים בלבד מרגע קבלת אישור ההזמנה שביצעתם. השירות שלנו כולל הובלה והרכבה עד הבית, בתוספת תשלום סמלית, ואנו שואפים לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו.

המחירים שלנו בבול עץ הם מחירים נהדרים שיקרצו לכל אחד ואחת מכם. בנוסף, אנחנו שמחים להעניק שירות מקצועי גם באופן מקוון באתר שלנו, וכן בטלפון מספר 072-371-8610. שעות הפעילות שלנו הן בימים ראשון עד חמישי בין 10:00-19:00, ובימי שישי וערבי חג בין 9:00-13:00. מקווים לראותכם בקרוב https://booletz.co.il

במה תלוי מחיר ההובלות? למאמר המלא כנסו לכאן.

אולי תאהבו גם את

ריצוף צבעוני
סוגי ריצוף מומלצים לבית

ריצוף הבית הוא חלק בלתי נפרד מתהליך ארוך וממושך של שיפוצים. העשורים האחרונים, ובמיוחד בשנים האחרונות, חלו שינויים ושיפורים משמעותיים בסוגי הריצוף המוצעים כיום בשוק

קרא עוד »