חיפוש

מהם 5 מותגי היוקרה במשקפיים?

מהם 5 מותגי היוקרה במשקפיים?

במשקפיים, כמו בביגוד והנעלה יש מותגי יוקרה. כאלו שכולם בוחרים בהם ולא רק בגלל העיצוב האופנתי, אלא גם בגלל השם. יצאנו לבדוק בשבילכם מהם מותגי היוקרה שתוכלו למצוא בחנויות המשקפיים השונות וחזרנו עם מספר לא מבוטל של מותגים. אם אתם רוצים להכיר את עולם היוקרה של המשקפיים, תדעו שהגעתם למקום הנכון. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

איך הגענו לרשימת המותגים הזו?

אם קראתם את המדריכים הקודמים שלנו, אתם בטח יודעים שאנחנו נעזרים לא פעם בגורמים חיצוניים שמסייעים לנו בכתיבת המדריך. שכן, אנחנו מסתמכים על חוכמת ההמונים ויודעים שאתם, האנשים שקוראים את המדריכים שלנו, יודעים לפעמים דברים שאנחנו לא יודעים. הפעם בחרנו לפנות אל גולשים בפורום של משקפי שמש. פתחנו משחק שנגע למותגי יוקרה של משקפיים והצענו לכל אחד לכתוב כמה משפטים משעשעים על משקפי היוקרה שיש ברשותו מבלי לציין באיזה מותג מדובר. כך שבעצם, התגובות שהתקבלו לשרשור הזה, אפשרו לנו להכיר את המותגים הבולטים ביותר שאותם נציין בפניכם בשורות הבאות.

 

מותג היוקרה מספר 1 במשקפיים – רייבן

אי אפשר לכתוב על מותגי יוקרה מבלי לציין את משקפי רייבן שכולנו מכירים מהמדפים של רשת אופטיסטור הידועה והאהובה. שכן, מדובר במשקפיים שמתאימים לכל אחד. מעבר ליוקרתיות שלהם, העיצובים שלהם מתאימים למי שדוגל בסגנונות לבוש שונים, למשל:

  • היפסטרים
  • גותים
  • מחויט
  • יום יומי ועוד

 

מותג היוקרה מספר 2 במשקפיים – גוצ'י

גו'צי נחשב לחלום של רבות מבנות ישראל. שכן, ללכת ברחוב עם משקפיים של גוצ'י ותיק של פראדה יכולים להראות כמה דברים על מי שאת. המשקפיים של גוצ'י בשונה מאלו של רייבן פונות לקהל יעד מאוד מסוים והן לא מתאימות לכל אחד. זהו פרט שחשוב לדעת.

 

מותג היוקרה מספר 3 במשקפיים – דולצ'ה וגבאנה

כל אחד מכיר את דולצ'ה וגבאנה. הם יוקרתיים, אהובים ושומעים עליהם המון בסרטים וסדרות הוליוודיים. חשוב שתדעו שרבים מהמגיבים על השרשור שלנו היו אנשים שיש להם את המשקפיים של דולצ'ה וגבאנה. חלקם ציינו בהמשך שיש להם את משקפי השמש של החברה ואחרים משתמשים במשקפיים הרגילים, משקפי ראייה.

 

מותג היוקרה מספר 4 במשקפיים – ווג

בטח חיכיתם בסבלנות למותג ה- 4 ברשימה שלנו, הלא הוא ווג. כולם מכירים את ווג, מדובר במותג יוקרתי שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו. ראוי לציין שהוא מופיע במקום הרביעי במקרה. שכן, לא דירגנו את המותגים בהתאם לסדר עולה או יורד, אלא אקראי לגמרי.

 

כמה מילים לסיום 

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 4 המותגים היוקרתיים שקיימים בעולם המשקפיים. כעת, כשאתם יודעים מהם המותגים הללו, נותר לכם פשוט לבחור את המותג המתאים ביותר לסגנון הלבוש שלכם. מאחלים לכם שתבצעו בחירה נכונה ותיהנו מהרכש החדש! שיהיה לכם קיץ נעים וקריר!

אישה

 

אולי תאהבו גם את