חיפוש

איך לבחור דלתות

איך לבחור דלתות

בחירת דלתות היא בחירה חשובה הן ביטחונית והן אסתטית עבור הבית. דלת הכניסה היא הפנים של הבית ותקבע את הרושם הראשוני של האורחים המגיעים אל הבית, וכן היא גם דלת הכניסה שתקבע האם הפורצים יצליחו לפרוץ או לא. לכן, הדלתות נושאות חשיבות רבה על חיינו ואיכותם, ובחירתם צריכה להיות שקולה ומחושבת בהתאם. דלת זולה תהיה לא בטיחותית וקלה לפריצה, לא אסתטית ומרשימה וכן לא מגנה עליכם מפני רעשים מן החוץ. לכן, מומלץ לעקוב אחרי מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור דלתות באופן הטוב ביותר.

 

כיצד להתקין מנעול לדלתות לאחר בחירתן?

חשוב לזכור שלאחר בחירת הדלת, יש צורך במנעולן שיצמיד לה מנעול בטיחותי ומתאים. כאשר אתם בוחרים מנעולן, שימו לב שאתם קובעים עם מנעולן מקצועי, יעיל ובעל ניסיון, שיתקין עבורכם מנעול שאינו פשוט לפריצה ויגן עליכם באופן המיטבי.

 

איזה טיפים יעזרו לנו לבחור דלת באופן הטוב ביותר?

איטום ובידוד ועמידות למים

מדובר בפרמטרים חשובים לבחינה ישפיעו על איכות חייכם בדירה שלכם. לא כל דלת תהיה עמידה במים וחלק מן הדלתות נוהגות להתנפח מעט ולהישחק כאשר הן נרטבות. מעבר לכך, כדאי לבחון את האיטום של הדלת והחסינות שלה מפני רעשים.

כך תוכלו לוודא איכות חיים גבוהה ובחירה חכמה ונכונה בבחירת הדלת לבית. שאלו את המוכר, חקרו באינטרנט על החומרים ותבקשו לשמוע המלצות וביקורות מלקוחות אחרים. כך תוכלו לנסות ולהבין האם מדובר בדלת שמתאימה לכם.

 

איכות חומר הדלת

כל דלת שתוצע למכירה, תהיה עשויה מחומר אחר עם מאפיינים אחרים ואיכויות שונות. הדלתות בישראל נהוגות להיווצר מעץ מלא, מהגוני, מייפל, עץ אגוז, אלון, פורמייקה ועוד רבים. כמובן שחומרי הגלם האיכותיים יותר והעמידים יותר בנזקי מזג האוויר והרעש גם יעלו יותר.

לכם בחרו בדלת שמתאימה לכם במחיר ולא עולה על התקציב שבחרתם, אך שגם עשויה מחומר איכותי ועמיד שיהיה גם בטיחותי ככל האפשר. שימו לב שהאופציות הבטיחותיות ביותר יהיו לרוב פלדה או אלומיניום אך מדובר בבחירה יקרה שלא תמיד מתאימה גם עיצובית אל הבית.

 

חשבו על עיצוב הדלת והתוספות

כדי לבחור דלת באופן המיטבי כדאי להבין מראש מה אתם מחפשים ומה הבחירה העיצובית שלכם לפני הרכישה. כיום, יש מגוון עצום של בחירות ועיצובים שונים – דלת בצבע אחיד או מעורבב, דלת עם חלון או ללא חלון, דלת עם פסי אלומיניום, דלת עם חריטות ועוד אופציות רבות מספור. כל תוספת ובחירה עיצובית כזו כמובן תוסיף כסף וכדאי לקחת זאת בחשבון כדי לא לחרוג מהתקציב.

 

התחתית של הדלת

כדאי לשים לב לתחתית הדלת כדי לוודא שהיא מאובזרת בסיליקון או בחומר אחר שלא ישחק וישרוט את הרצפה. רבות, תחתיות הדלת גוררות אבק ולכלוך שקשה להיפטר מהם בהמשך. לכן וודאו שאתם בוחרים בדלת יעילה לניקיון הבית ולשמירה על הרצפה.

 

פורץ מנעולים פותח דלת

אולי תאהבו גם את

חרק
הדברה מקצועית במרכז

שירותי הדברה הם שירותים שמצילים רבים מאיתנו ממקרים לא נעימים בהם אנו נתקלים במזיקים כאלו ואחרים כגון נחשים, עכברים, חולדות ועוד. עם זאת, על מנת

קרא עוד »
שרביט
אמן חושים לבר מצווה

ממש בקרוב הבן שלכם יחגוג יום הולדת 13? תכננתם אירוע מרגש ואתם תוהים האם יש משהו שתוכלו לעשות כדי למנף את החגיגה הזאת בצורה עוד

קרא עוד »
כדור בדולח
כך תבחרו אמן חושים מומלץ

במידה ואתם עומדים בפני תכנון אירוע קרוב ואתם רוצים מאוד ליצור את אירוע בלתי נשכח, נראה שהזמנת אמן חושים לאירוע שלכם הינו רעיון מצוין שכדאי

קרא עוד »