חיפוש

כיצד ניתן לזהות בעל מקצוע אמין עוד לפני שהוא הגיע לביתנו?

כיצד ניתן לזהות בעל מקצוע אמין עוד לפני שהוא הגיע לביתנו?

לכולנו בוודאי יצא לראות פעם את התכונית ״יצאת צדיק״ עם חיים הכט (כיום חיים אתגר).

המון אנשים לאורך השנים נפלו למרמה של בעלי מקצוע אשר לא עשו את עבודתם וגנבו מאותם הלקוחות את מיטב כספם והותירו אותם מלאי חובות והרס גדול יותר ממה שהם באו לתקן.

המון חששות סובבות סביב הנושא של מציאת בעל מקצוע אמין שאפשר לסמוך עליו שיאמר לנו את האמת בקשר למצב האמיתי של הדבר אותו הוא הגיע לתקן.

אז מה למעשה חשוב לעשות לפני שמזמינים בעל מקצוע?

 

מחקר רשת קצר

בכל תחום כיום יש מספר פרמטים בסיסיים שחשוב להימצא בהם לפני שמרימים טלפון אל בעל המקצוע. למשל בעל מקצוע שעוסק בפתרונות הצללה, כדאי לדעת מה זה ברזנט ואיזה פתרונות יש כיום. חיפוש קצר ברשת יספק לנו את התשובות לבעיה הנקודתית בה אנו נתקלים, ונוכל לגשת מוכנים לשיחה. אנחנו בחברת טרנקילו נשמח לספק לכם את כל המידע הדרוש לכם בנושא למשל.

 

טווח מחירים גבוהה מידי או נמוך מידי

מחירים נמוכים או גבוהים במיוחד יכולים להוות נורת אזהרה, אז שימו לב.

הטענה כי סימן ההיכר לשרלטנים הוא מחיר נמוך היא נקודה בעייתית, שכן יש בהחלט בעלי מקצוע מעולים שהחליטו כאסטרטגיית תמחור להיות זולים ונגישים לקהל רחב, עם מתח רווחים נמוך ומעגלי לקוחות גדולים. ומהצד השני, גם שרלטנים נוטים לפעמים להציג מחירים גבוהים בכדי למצב עצמם גבוה. לכן, כדאי לערוך סקר שוק כדי שנכיר את רמות המחירים ורק אז ננסה לתחקר את בעל המקצוע ולהבין מהם בדיוק מרכיבי המחיר שהוא מציע.

 

ביקורות גולשים

קיימים מספר אתרים שמציעים אפשרות להשוואה בין בעלי מקצוע, בתוספת ביקורות גולשים. כמובן שביקורת אחת או שתיים, טובות או גרועות ייתכן שהן לא אוטנטיות. אולם חוכמת ההמונים בהחלט יכולה לסייע, שכן במקרים רבים גולשים אוהבים לפרגן לבעלי מקצוע, ולהזהיר מפני שרלטנים.

במידה ואיננו מוצאים אף ביקורות גולשים אודות בעל מקצוע מסוים, יש בכך כדי להעלות סימני שאלה.

 

מע״מ

בעלי מקצוע המציעים לוותר על המע"מ ובכך גם על חשבונית עוברים על החוק ובנוסף, למעשה, מונעים מהצרכן תעודת אחריות ותיעוד של העבודה. נכון, גם לצרכן נוח להוזיל עלויות ב-18%, אבל אל תתנו יד להעלמות מס.  החשבונית מעניקה הוכחה על חוקיות העסק וביחד עם תעודות מקצוע שאנחנו ממליצים לדרוש לראות, תוכלו לדעת שבפניכם עומד בעל עסק חוקי.

 

לסיכום

בעזרת הכלים שמציעה לנו כיום הרשת, אין באמת סיבה שנכניס לביתנו בעל מקצוע שאינו מקצוען. בעזרת עבודת הכנה קצרה ופשוטה נוכל להבחין בין המקצוענים והשרלטנים שיש כיום, להבטיח לעצמנו עבודה איכותית, להעלים את תופעת ה-״צדיקים״ ולעודד את בעלי המקצוע המקצועניים והישרים באמת.

 

איש שרות

אולי תאהבו גם את

מנעול עם מפתחות
איך לבחור דלתות

בחירת דלתות היא בחירה חשובה הן ביטחונית והן אסתטית עבור הבית. דלת הכניסה היא הפנים של הבית ותקבע את הרושם הראשוני של האורחים המגיעים אל

קרא עוד »
חרק
הדברה מקצועית במרכז

שירותי הדברה הם שירותים שמצילים רבים מאיתנו ממקרים לא נעימים בהם אנו נתקלים במזיקים כאלו ואחרים כגון נחשים, עכברים, חולדות ועוד. עם זאת, על מנת

קרא עוד »
שרביט
אמן חושים לבר מצווה

ממש בקרוב הבן שלכם יחגוג יום הולדת 13? תכננתם אירוע מרגש ואתם תוהים האם יש משהו שתוכלו לעשות כדי למנף את החגיגה הזאת בצורה עוד

קרא עוד »
כדור בדולח
כך תבחרו אמן חושים מומלץ

במידה ואתם עומדים בפני תכנון אירוע קרוב ואתם רוצים מאוד ליצור את אירוע בלתי נשכח, נראה שהזמנת אמן חושים לאירוע שלכם הינו רעיון מצוין שכדאי

קרא עוד »