חיפוש

כיצד לבחור עורך דין חדלות פירעון?

כיצד לבחור עורך דין חדלות פירעון?

עורך דין הוא שם נרחב למקצוע שבו רמת ההתעמקות והידע הנדרש היא מסועפת מאד ויש לה צורות רבות בהם המקצועיות באה לידי ביטוי, לכן כאשר אתם נדרשים לבחור עורך דין בתחום מסויים, חשוב להבין ראשית מה הוא התחום הנדרש, מהם גבולות הגזרה שלו ובהתאם לכך לבחור את הדמות המקצועית המתאימה ביותר עבורכם לטובת הטיפול במקרה שלכם.

 

מהי חדלות פירעון

דיני חדלות פירעון הם חלק מהדין הישראלי, מקורם במערכות דינים מכל העולם ועיקר העיסוק בדינים אלו מתנהל סביב מצב שבו חייב, לא משנה מאיזה סוג, אשר סך החובות שלו כלפי כלל הנושים עולים על המשאבים העומדים לראשותו. במצב זה נדרש בית המשפט לקבוע כללים אשר יסדירו את תשלום החוב באמצעות נכסי החייב.

לדאבוננו, חדלות פירעון היא תופעה נפוצה המתרחשת עקב שימוש חריג באשראי הניתן לגוף או אדם מסויים על מנת שאלו יפתחו את עסקיהם אך אין להם את היכולת לשלם את ההחזרים בגין הלוואות אלו. חשוב לציין שחדלות פירעון כולה להתרחש לא רק בשל התנהלות כלכלית שגויה, אלא גם בשל אירועים שאותם לא ניתן לצפות, דוגמת מלחמה כפי שחוותה ישראל באוקטובר 2023 ובעקבותיה נפגעו עסקים רבים.

מהי חדלות פירעון

מה תפקידו של עורך הדין בתהליך?

הליך חדלות פירעון הוא על כפי שנכתב הליך משפטי לכל דבר ועניין, בשל כך הצורך בשירותו של עורך דין מומחה בתחום הוא צורך נדרש, עורך הדין, אורי גילת (https://origilatadv.co.il) מלווה ומייצג חייבים בכל שלבי תהליך הסדרת החוב על בסיס בקשה לחדלות פירעון.

  • תפקידו הראשון של עורך הדין הוא למעשה הגשת בקשה בשם הלקוח שלו אל בית המשפט על צו פתיחת הלכים בנושא חדלות הפירעון של מרשו.
  • ליווי וייצוג – עורך הדין יהיה הדמות אשר תטען בפני בית המשפט, תייצג את מבקש התהליך וייצג אותו בבית המשפט בדיונים השונים העולים על פי הצורך של תהליך חדלות הפירעון.
  • ליווי וייצוג מול הרשויות השונות ובראשן ההוצאה לפועל בכל הקשור לתיקים המתנהלים כנגד החייב.
  • ניהול ההתדיינות מול הנושים השונים על מנת להביא לכך שהחובות של החייב יופחתו או יבוטלו בהתאם לצורך העולה בכל תיק.

מה תפקידו של עורך הדין בתהליך

כיצד לבחור עורך דין חדלות פירעון?

סוד גלוי הוא שכמות עורכי הדין בישראל היא גבוהה בכל יחס למדינות רבות בעולם. משום כך יש מבחר גדול ולרוב מבלבל כאשר נדרשים לבחור בעורך דין מתאים. בבואנו לדון בשאלה של בחירת עורך דין עבור תיקי חדלות פירעון, חשוב שנקפיד ונשים דגש על הדרישות הבאות שהן בעלות חשיבות להצלחה שלכם בתיק.

כי עורכי דין שמבינים בתחום יש הרבה, כאלו המומחים בתחום, ובעלי ניסיון המכירים את המערכת מבפנים, זה כבר קשה יותר למצא, עורך הדין אורי גילת מתמחה בליווי תיקים העוסקים בחדלות פירעון. אם כן מה צריך לדעת לפני שבוחרים עורך דין?

  • מקצועיות – האם תחום העיסוק של חדלות פירעון הוא התחום העיקרי בו עוסק משרד עורכי הדין.
  • היקף הפעילות – האם המשרד מטפל בתיקים נוספים בתחום ויש לו ידע רלוונטי.
  • הצוות – האם צוות קשוב לכם וזמין לכל הדרוש לכם.
  • שכר טרחה – האם שכר הטרחה הנדרש הוא הוגן בהתאם לנדרש מהטיפול בתיק.
  • חוות דעת – כדאי לבדוק את חוות הדעת והביקורת על המשרד.

כיצד לבחור עורך דין חדלות פירעון

אולי תאהבו גם את

כמה עולה לפתוח תיק גירושין
כמה עולה לפתוח תיק גירושין?

גירושין היא החלטה משנה חיים שיכולה להיות בעלת השלכות רגשיות, כלכליות ומשפטיות משמעותיות. אחד השיקולים הראשונים כאשר שוקלים להתגרש העלות הכרוכה בהתחלת ההליך המשפטי. הבנת

קרא עוד »