חיפוש

לומדים לנשום: כל הקורסים המקצועיים שירפאו לכם את הלב

לומדים לנשום: כל הקורסים המקצועיים שירפאו לכם את הלב

 

אם תשאלו אותנו מה יש לנו לומר על סוגי הלימודים השונים שקיימים במכללות השונות ברחבי הארץ, אנחנו נאמר לכם שיש 2 סוגים של קורסים שמוצעים לסטודנטים כיום. סוג אחד של קורס הוא כזה שעוסק בידע נטו. כלומר, כזה שמעשיר אתכם בפרטים אבל לא נכנס לכם לנשמה. הסוג השני הוא כזה שעוסק בפרטים קטנים שנוגעים לחיים האישיים שלכם. כזה שנכנס לכם לנשמה ומרפא את הלב. הפעם יצאנו לבדוק מהם הקורסים המקצועיים הללו וחזרנו עם כל הפרטים.

 

תכירו את המומחים בריפוי לבבות שעזרו לנו להגיע אל הקורסים האלה

קוראים יקרים, אם קראתם עד כה את המדריכים שלנו, אתם בטח יודעים שאנו פונים בכל פעם אל מומחים שיודעים דבר או שניים בתחום שבו אנחנו עוסקים. שכן, אנו מבקשים מהם למסור לנו מידע חיוני שיאפשר לנו לדעת את כל המידע הנחוץ. הפעם פנינו אל אנשי מקצוע שעוסקים בימים אלו ממש בתחומים שמרפאים את הלב. ביקשנו לדעת מהם הקורסים שהם למדו והאם הם באמת קורסים שמביאים לריפוי. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 10 שמות של קורסים כאלו ובחרנו בסופו של דבר את אלו שנראו לנו המעניינים ביותר. הישארו אתנו ותגלו מהם הקורסים האלו שאולי ירפאו גם לכם את הלב.

 

לומדים לנשום – קורס מקצועי מספר 1 שירפא לכם את הלב

הקורס ה – 1 שצפוי לרפא לכם את הנפש והלב נקרא קורס nlp-master. מדובר בקורס שיעניק לכם את כל הכלים להתמודדות עם חיי היום יום. הקורס ילווה אתכם לאורך כל החיים ויאפשר לכם להיות בסופו של דבר לערוך שינויים מהותיים בחיים האישיים שלכם וגם בחיי הקריירה שלכם.

 

מה לומדים בקורס?

בקורס אתם צפויים ללמוד את הדברים הבאים:

  • דרכים לזיהוי והקשבה ברגשות שהדחקתם עם השנים
  • טכניקות שיאפשרו לכם לשחרר כעסים
  • זיהוי של מוטיבציות שקיימות בכם
  • כלים להתמודדות עם תחושת תקיעות
  • זיהוי של אמונות שורש שהוטמעו בכם עם השנים

 

לומדים לנשום – קורס מקצועי מספר 2 שירפא לכם את הלב

הקורס השני ירפא לא רק לכם את הלב, אלא גם לאחרים. מדובר בקורס שיאפשר לכם להיכנס אל מעמקי הנפש שלכם ולהכיר בכל הפצעים שבה. זהו קורס שנקרא "פסיכותרפיה גופנית" והוא משלב לא פעם גם כלים נוספים כמו:

  • לימוד על נשימה נכונה
  • טיפול באמצעות ריברסינג
  • טיפולי עיסוי ועוד

אם אתם רוצים לטפל בנפש ובלב שלכם ושל אחרים, כדאי שתבדקו פרטים גם על הקורס הזה.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם הקורסים שיאפשרו לכם ללמוד איך לנשום ולרפא את הלב. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבחרו את הקורס המתאים לכם ביותר. זה שירפא אתכם על הצד הטוב ביותר ובאופן מעמיק.

גור

 

אולי תאהבו גם את

בונזו
ממה עשויים חטיפים לכלבים?

תהיתם ממה מכינם את החטיפים שאתם אוכלים? אתם יודעים שרובם פחות מזין ועשוי מחומרים בעייתיים, אולם ישנם חטיפים בריאים היכולים לעזור לנו להשלים את מה

קרא עוד »