חיפוש

עדיין קונים בונזו? לכלב שלכם מגיע יותר

עדיין קונים בונזו? לכלב שלכם מגיע יותר

מחזיקים כלב בבית כבר כמה שנים? יכול להיות שקניתם בתור גור או אפילו אימצתם ממקלט חיות, אבל אתם זוכים לגדל אותו ולגדול יחד איתו לצדכם. באופן טבעי, תרצו שחבר נאמן שכזה יזכה לטיפול הטוב ביותר – אז למה להתפשר כשזה מגיע לאוכל, דבר כל כך חשוב בשמירה על הכלב ובריאותו? יש אופציות נוספות ורבות. מה הן?

 

מה שחשוב לכלב שלכם

כל כלב הוא שונה מהאחר, במבנה שלו ובצרכיו. כלבים מסוימים דורשים מעט תחזוקה מבחינת מכשור של הבית – קטנים יכולים לעלות על הספה, בית עם גינה דורש מלונה לכלב שנמצא גם בחוץ, ועוד ועוד. כמו עם אוכל, צריך ללמוד להתאים את הסביבה שלכם לכלבים שלהם, שיזכו בחיים הכי מעולים שאפשר לקבל. אביזרים שמטרתם עזר להנגשת הבית לכלב שלכם ניתן למצוא בכמה חנויות בעלי חיים. האביזרים האלה יאפשרו לכם להעניק לכלביכם את החיים הטובים ביותר.

 

תכשירים הכרחיים שונים

כמו כל בעל חי שגר איתכם, צריך לדעת שיש המון דברים חשובים הכלולים בגידול כלב. דברים כמו לבוש או נעליים לכלב לרוב יחשבו כמותרות, אבל מלבדם יש כמה דברים מאוד הכרחיים לטיפול בכלב. דבר שלעיתים לא מקפידים עליו הוא היגיינה: זה נע בין חטיפים לטיפולי שיניים ופה בכלב עד מקלחות קבועות ושימוש בשמפו לפרווה.

בנוסף, תכשירים נוגדים פרעושים וקרציות הכרחיים ביותר: זה יכול להיות אמפולות, רצועה נוגדת פרעושים או שמפו חרצה קבוע שמעיף אותם. והדבר הכי חשוב בטיפול בכלבכם הוא, כמובן, המזון אותו הוא צורך.

 

למה אוכל בריא לכלב שלכם משמעותי?

אוכל, תזונה קבועה – אין משהו שמשפיע על בריאות כלבכם באופן כל כך יום יומי וחשוב. כדי לשמור על הכלב בריא צריך לוודא ולדאוג שהאוכל שנותן לו אנרגיה, מה שמאפשר לו להתקיים כל יום באמת מספק את כל מה שהוא צריך. האוכל צריך להיות עשיר בחלבון, בויטמינים וערכים תזונתיים, שיאפשר כלב בריא ככל האפשר.

בנוסף, צריך לדאוג להתאים את סוג האוכל לכלב, כי סוגים שונים הולכים לזנים שונים – מתאימים לכל זן באופן ספציפי לשמירה על בריאות מקסימלית. חברה שתדאג לספק בדיוק את זה לכלביכם היא אקאנה אוכל לכלבים.

 

אופציות אוכל שונות

ישנם המון אופציות לכלבים שונים. יש אוכל לגורים או לכלבים בוגרים, לזנים שונים ומחומרים שונים. אוכל שעשוי מעוף או כזה מבשר, אוכל יבש או למי שמתאים – רטוב. יש אפילו סוגי אוכל שמשלבים ירקות מגוונים ושונים, או כאלה שמיועדים לכלבי עבודה. חשוב לשים לב למה שכתוב על החבילה ולהתאים אותה לכלב שלכם.

 

לסיכום…

יש המון סוגים שונים של אוכל לכלבים שלכם. חשוב לזכור למצוא את הסוגים הטובים ביותר, ולא להסתמך רק על חברות מוכרות מאוד שבאמת יזינו את הכלב שלכם. מגיע לכלבכם את המזון הטוב ביותר, לחיים בריאים וארוכים.

אוכל לכלבים

אולי תאהבו גם את

בונזו
ממה עשויים חטיפים לכלבים?

תהיתם ממה מכינם את החטיפים שאתם אוכלים? אתם יודעים שרובם פחות מזין ועשוי מחומרים בעייתיים, אולם ישנם חטיפים בריאים היכולים לעזור לנו להשלים את מה

קרא עוד »