חיפוש

ממה עשויים חטיפים לכלבים?

ממה עשויים חטיפים לכלבים?

תהיתם ממה מכינם את החטיפים שאתם אוכלים? אתם יודעים שרובם פחות מזין ועשוי מחומרים בעייתיים, אולם ישנם חטיפים בריאים היכולים לעזור לנו להשלים את מה שהמזון הרגיל לא מספק. כך בדיוק נתייחס לחטיפים המיועדים לכלבים.

 

מהם חטיפים לכלבים

חטיפים לכלבים אינם שונים במהותם מחטיפים עבור בני האדם. הם אינם נתפסים כמזון לארוחה מלאה אך הם טעימים והכלבים ישמחו לקבל אותם, בעיקר אלו הצעירים. החטיפים עשויים מחומרים שונים ויש לשים לב כאשר אתם קונים חטיפים לכלבים בדקו מהם הרכיבים מהם מכינים את החטיפים. החטיפים משמשים לרוב כפרס על התנהגות טובה בעיקר בתקופת האילוף, או לאחר ביצוע משימה בצורה טובה, או כל פעילות שאתם מוצאים לנכון לצ'פר את הכלב או הכלבה שלכם.

 

ממה הם עשויים?

החטיפים כאמור עשויים מחומרים שונים ועלולים להיות לעיתים אולי טעימים אך לא בריאים הקפידו על מה אתם קונים. החטיפים לרוב יכילו מרכיבים לא בהכרח טבעיים אשר יכולים להכיל חלבונים, פחמימות, ויטמינים ומינרלים שונים. לא לכל כלב מתאימים כל החטיפים. ישנם כאלו המתאימים לגורים, כאלו המתאימים לכלבים מזדקנים ואז הם יכילו מבנה שונה של מרכיבים. בדקו היטב לפני שאתם קונים.

 

חשוב לדעת

חטיפים לכלבים הם מזון לכל דבר ועניין, ובדיוק כמו אצלנו לא יהיה זה נכון להרגיל את הכלב או הכלבה שלכם לתזונה המבוססת על חטיפים. לכן ישנן מספר פעולות שכדאי לבצע כאשר מפנקים בחטיף.

  • התיעצו עם מומחה – רכישת חטיפים עבור הכלב שלכם, בדיוק כמו רכישת מזון לכלבים כדאי שתעשה לאחר ייעוץ עם מומחה, עדיף ווטרינר המטפל בכלב.
  • הקפידו על כמות – אל תרגילו את הכלבים שלכם לכמות גדולה של חטיפים, זה לא תמיד הכי בריא וכן ישיג מטרה הפוכה, הכלב שלכם כבר לא יעריך זאת כחטיף.
  • לא לבסס תזונה על חטיף – החטיפים במקרים רבות לא יכילו את כל המרכיבים הנדרשים לתזונה מאוזנת לכן הקפידו להגיש אותם כתוספת, לא כמרכיב עיקרי.

חטיפים

סוגי החטיפים

חטיפי הכלבים יכולים להכיל מגוון של חומרים וסוגים שונים של מזון. אך ממה הם מורכבים?

  • חטיף על בסיס חומרים מעובדים – אלו חטיפים בריאים פחות או מעובדים יותר, יכול להיות שהכלב שלכם יאהב אותם, אך הם יתנו לו ערך תזונתי נמוך
  • חטיף על בסיס מינרלים – חטיפים המבוססים על חומרים טבעיים שאינם בשר, יוכלו להוות גם תוספי מזון בעת הצורך
  • חטיף על בסיס בשר – החטיף הטעים מן הסתם שמיוצר מבשר, צריך להקפיד שלא להגזים איתו, היות שהכלב עלול להיות בררני.

 

סיכום

חטיפים לכלבים כשמם כן הם. הם יכולים להיות תוספי מזון, תחליף לממתק על פעולה טובה או פינוק לכלב. בדיוק כמו אצלנו בני האדם, חטיפים לא יכולים להיות מזון קבוע, אך ניתן בהחלט להיעזר בהם לטובת הפעילות השוטפת עם הכלב במהלך היום.                                 

גור  

אולי תאהבו גם את