חיפוש

מאלף כלבים מומלץ בירושלים והסביבה

מאלף כלבים מומלץ בירושלים והסביבה

תמיד חלמתם להביא כלב, כזה שתמיד יהיה קשוב לכם, יידע להתנהג בצורה אידיאלית בכל מצב ויתאים למשפחה שלכם בצורה מושלמת. כל זה טוב ויפה, אך במקרים רבים הגור שהבאתם אינו חומר ביד היוצר.

מדובר ביצור עם צרכים, הרגלים ונטייה גנטית שישפיעו בצורה מכרעת על ההתנהגות שלו. במקום להגיע למסלול התנגשות, מומלץ לבחור במאלף כלבים מקצועי ואיכותי, שישכין הרמוניה ביחסים בין הבעלים לכלב.

 

אילוף הוא לא מעשה קסמים

ברכות! החלטתם סוף סוף להביא כלב הביתה. בין אם מדובר בגור מקסים ושובב שכבש אתכם מהרגע הראשון, או כלב בוגר שהחלטתם לאמץ מעמותה ובכך להציל את חייו, נוכחות של מאלף היא חלק בלתי נפרד מגידול נכון של הכלב. בעוד ישנם כלבים נוחים למדי שמתאימים את עצמם לביתם החדש, רוב הגורים דורשים תהליך מסודר וממוקד של חינוך ואילוף.

מאלף כלבים יידע לייעץ, להדריך וללוות את הבעלים הנרגשים דרך מספר מפגשים (תלוי במקרה ובהתקדמות של הכלב), עד יצירת קשר חזק ומערכת יחסים של אמון בין הכלב לבעלים. לפרטים נוספים אודות אילוף כלבים ברמה הגבוהה ביותר, ניתן לקרוא באתר https://leaderdogs.co.il

 

כל מקרה לגופו

כמו שכל אדם באשר הוא שונה ומיוחד, כך גם הכלב שבחרתם לאמץ או לרכוש. הגזעים הרבים והמגוונים של הכלבים, משפיעים בצורה לא מבוטלת על אופיו של הכלב שהבאתם הביתה. מאלף כלבים מכיר לעומק את הגזעים השונים ויידע להתאים את תוכנית האילוף הנכונה עבור הכלב, לחזק התנהגויות חיוביות ולשנות תבניות חשיבה שליליות שלו.

 

מאלף מומלץ בירושלים

ירושלים היא עיר ענקית, רבת שכונות ומלאה בגירויים שונים עבור כלבים כמו אוכלוסייה מגוונת, רחובות סואנים ותוססים ועוד. לכן, על מנת למצוא מאלף כלבים מומלץ באזור ירושלים, עליכם להבין בראש ובראשונה מה הצרכים והציפיות שלכם מהכלב.

מאלף כלבים מקצועי יידע להעניק את הדגשים הנכונים, וכל זאת בהתאם לדרישות המשפחה והיעדים בהם היא שואפת לעמוד במהלך תהליך האילוף.

חשוב להציג למאלף את נקודות החוזקה והחולשה שבשגרה היומיומית עם הכלב, וליצור שקיפות מלאה הן בנוגע למערכת היחסים הקיימת עימו והן לגבי מידת ההתקדמות של האילוף, שבסופו של דבר נועד לחזק את הקשר בין הבעלים לכלב, ולא בין המאלף לכלב, כמובן.

 

תכונות חשובות במאלף

מאלף מקצועי ואיכותי חייב להחזיק במספר תכונות חשובות:

  • יכולת התאמה- התאמה של השיטה האופטימלית לאילוף בהתאם לכלב ולמשפחה.
  • אסרטיביות- הן מול הכלב אך בעיקר מול המשפחה, בעיקר במצבים בהם יש לתקן התנהגויות שמזיקות לאילוף או הזנחה של עבודת המשפחה, כחלק מתהליך האילוף.
  • גמישות- הן מבחינת זמנים לקביעת מפגשים והן מבחינת גמישות מחשבה.
  • היכרות עם שיטות וטכניקות שונות.
  • ניסיון רב והכשרה מקצועית.

אלו התכונות שיסייעו לכם למצוא את המאלף המיטבי עבור הכלב שלכם, שידריך אתכם במסע לחינוך הכלב ולהפיכתו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

מאמן כלבים

אולי תאהבו גם את

בונזו
ממה עשויים חטיפים לכלבים?

תהיתם ממה מכינם את החטיפים שאתם אוכלים? אתם יודעים שרובם פחות מזין ועשוי מחומרים בעייתיים, אולם ישנם חטיפים בריאים היכולים לעזור לנו להשלים את מה

קרא עוד »