חיפוש

איך להתקין מיטת קומותיים בצורה נכונה?

איך להתקין מיטת קומותיים בצורה נכונה?

כשמבקשים לעצום עיניים ולדמיין את חדר הילדים המושלם, לא מעט יעלו בדמיונם חדר עם מיטת קומותיים, שבו האחים יכולים לחלוק מרחב באופן חסכוני

מצד אחד, ומעוצב בצורה מדליקה מצד שני.

אך איך נבחר את המיטה הנכונה, ואיך נרכיב אותה בצורה הבטיחותית והיעילה ביותר? הפרטים לפניכם

 

מיטת קומותיים – למה מלכתחילה?

מתלבטים האם לבחור מיטת קומותיים לחדר הילדים? זכרו את שלל היתרונות של הרהיט הנפלא הזה – חיסכון מיטבי במקום (בחדר שבלאו הכי עמוס ברהיטים, צעצועים וחפצים שונים), אופציה לחוויה נהדרת בחדר (הטיפוס, הירידה, ההזמנה הנהדרת לשחק ולדמיין מבצרים וארמונות ועוד) וההזדמנות לייצר קרבה וחום בין האחים החולקים את המיטה – בעוד שלפעמים חלוקת חדר עלולה להיות "מעיקה", מיטת קומותיים מוסיפה גוון אישי וחברי לחוויה הזו.

חוששים מהביטחון? באמצעות צעדים שגרתיים תוכלו להישאר רגועים – בדיקת תו התקן הישראלי על המוצר שקניתם, הוספת מעקה בטיחות ומבנה מיטה איתן ויציב.

 

כשעיצוב ודמיון נפגשים

מכחול ועד ורוד, ארמונות ומבצרים, צורות של מטוסים ומכוניות…
עם סולם מתקפל, סולם נפתח, סולם קבוע או סולם מדורג…
"מיטת גלריה", מיטה הנפתחת גם לחבר נוסף…
ובעצם – מה לא?
מיטות קומותיים לחדרי ילדים מגיעות בשלל צבעים, עיצובים ובהתאם לרוח והאקלים שתרצו לייצר בחדר הילדים, עם המון מקום לדמיון, חום ואהבה.

 

התחלנו להרכיב – מה נצטרך לצידנו?

בראש ובראשונה – את הוראות ההרכבה של היצרן. אל תסתמכו על הוראות "חובבניות", כאשר רכשתם את המיטה – בין אם בהזמנה אישית ובין אם מתוך קולקציה קיימת – ודאו שקיבלתם גם הוראות הרכבה מדויקות ובטיחותיות שנכתבו על ידי היצרן עצמו.

יש לוודא שהחומרים שנרכשו הם החומרים הייעודים למיטה זו – יציבים, איתנים ובהתאם לתקן הבטיחות הישראלי.

מבחינת כלי עבודה, הצטיידו בארגז הכלים הכולל מברגה, פטיש, מסמרים וברגים (לרבות דיבלים). וודאו את כשירות המכשירים בטרם תחילת העבודה. כמובן שמומלץ להצטייד גם בדייסון בהישג יד, או לפחות במטאטא לרגע שאחרי…

 

צעד אחר צעד

זכרו שמדובר בבטיחות של היקרים לנו מכל, וכל סיכון קטן ביותר הוא מיותר, ולכן עקבו אחר ההוראות בדייקנות, שמרו על סביבת עבודה נקייה ומסודרת ובדקו פעמיים שכל בורג במקומו וכל שבב עץ הורכב כהלכה.

 

הסתבכתי – מה עכשיו?

אל תהססו להתקשר לחברה ממנה רכשתם את המיטה, לחברת היצרן או לנגר מוסמך על מנת לבקש עזרה או לקבל הנחיות. כאמור, בטיחות הילדים מעל הכל, ועדיף שלא יהיה ספק שההרכבה נעשתה כמו שצריך.

 

אזהרות נוספות שרצוי לשים אליהן לב

מיקום המיטה צריך להיות בצמידות לקיר עד כמה שאפשר, על מנת למנוע – חלילה – הילכדות של ילד בין המיטה לבין הקיר במידה ויחליק. עוד יש לשים לב שמידות המזרן תואמות למיטה, ושכך או כך כאשר הילד מזדקף בישיבה על המזרן, ראשו לא מגיע אל התקרה.

בחרתם את מיטת הקומותיים המושלמת עבור הילדים שלכם? בהצלחה במלאכת ההרכבה!

חדר שינה

 

אולי תאהבו גם את

סכנת התחשמלות
האם אפשר להתחשמל מדוד?

דוד המים הוא אחד מהמוצרים החיוניים בביתנו, אשר תפקידו לוודא שתמיד יהיו מים חמים כאשר אנו רוצים להתקלח. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר במוצר חשמלי

קרא עוד »