חיפוש

ניקוי שטיחים בירושלים עם תוצאות מדהימות

ניקוי שטיחים בירושלים עם תוצאות מדהימות

שטיחים הם תוספת נחמדה לכל חלל מגורים שכן הם מוסיפים צבע ועניין ואף תורמים לשמירת החום בחלל הבית, לא עניין של מה בכך, במיוחד כאשר מדובר בחורפים הקרים של ירושלים המושלגת לפרקים. מרביתנו מסתפקים בשאיבה שבועית של השטיח או לעיתים בטאטוא בעזרת מטאטא עם סיבי גומי, עם זאת חשוב לדעת שניקיון מסוג זה אינו מספיק ומעת לעת יש לערוך ניקוי יסודי של השטיחים. מדוע ניקיון יסודי שכזה הוא חיוני ולמה ניתן לצפות כאשר מזמינים שירות ניקוי מקצועי? כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם.

 

אוויר הרים צלול כיין או ערפיח עירוני – מדוע חשוב לנקות שטיחים בירושלים

בירושלים שכונות רבות, את חלקן ניתן לאפיין כאזורים אורבניים לכל דבר עם בנייה צפופה ועומס כלי תחבורה והולכי רגל ואחרות שקטות יותר, טובלות בירוק ולעיתים מזכירות כפר של ממש. יחד עם זאת, כמו בכל עיר גדולה, פיח ואבק הם תופעה נפוצה למדי וכיוון שירושלים היא העיר הגדולה בישראל, הן מבחינת שטח והן מבחינת אוכלוסייה, באופן טבעי כמויות הפיח והאבק עשויים להיות גבוהים במיוחד ולכן חשוב לדאוג לנקות את הבית באופן יסודי, במיוחד כאשר מדובר בשטחים אשר נוטים לצבור אבק מלכתחילה.

 

המגבלות של ניקוי ביתי

בעבר ניקוי שטיחים נעשה על ידי חבטה במעין מחבט ייעודי, היום שוק ניקיון השטיחים הביתי השתכלל בצורה ניכרת וניתן לקנות מגוון רחב של שואבי אבק שונים המשתמשים בטכנולוגיות חדשניות על מנת לאפשר לנקות שטיחים ביתיים בצורה נוחה ונגישה. יחד עם זאת חשוב לזכור ששואבים אלו לרוב יתבססו על שאיבה של שטיחים יבשים, ולכן במרבית המקרים גם לאחר שאיבה רצינית ביותר בשטיח יישארו שאריות חלקיקים ולכלוך שלא ניתן לנקות באמצעות אף שואב ביתי סטנדרטי.

 

כיצד למצוא ניקוי שטיחים מומלץ בירושלים

אם אי פעם יצא לכם לראות כיצד אורגים שטיח אתם בוודאי יודעים שמדובר בהליך מורכב ביותר שאורך חודשים רבים. זאת הסיבה העיקרית לכך שמחירם של שטיחים הוא כה וגבוה וגם הסיבה לכך שרצוי שלא תסמכו על כל אחד שידע לנקות את השטיח שלכם בצורה טובה ומקצועית. מנקה שטיחים לא מיומן עשוי לגרום לנזק בלתי הפיך לשטיח היקר שלכם ולכן מומלץ לבקש המלצות ולשכור שירות ניקוי שטיחים רק מגורם מקצועי ומיומן.

 

לאילו תוצאות ניתן לצפות כאשר מזמינים ניקוי שטיחים מקצועי

גם השטיח המהוה והמאובק ביותר יכול להיראות חדש, ריחני ומבריק לאחר ניקו שטיחים מקצועי. חברת ניקיון שטיחים מקצועית תדע להתאים את חומר הניקוי הנכון לסוג השטיח שלכם ותשתמש בשואבי אבק תעשייתיים רבי עוצמה אשר יכולים לשאוב חומרים יבשים ורטובים כאחד, כך שהשטיח שלכם יהיה בוהק מניקיון, רך וריחני.

שטיחים ידועים ביכולתם "לקשור" את החדר ביחד, ולהוות גורם מקשר שייתן לחדר שלכם את הטון הנכון. מסיבה זאת חשוב לשמור על השטיחים בביתכם, לשאוב אחת לשבוע ולהקפיד להזמין ניקיון מקצועי אחת לשנה.

 

שטיחים

 

 

אולי תאהבו גם את

סכנת התחשמלות
האם אפשר להתחשמל מדוד?

דוד המים הוא אחד מהמוצרים החיוניים בביתנו, אשר תפקידו לוודא שתמיד יהיו מים חמים כאשר אנו רוצים להתקלח. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר במוצר חשמלי

קרא עוד »